نظرات | اسکمبیل
ترتیب نمایش
تجربه شخصی من از این عطر مشابه مطالب آمده نبود ( حس عبور از حرم ، دریا ، علف و سبزه ، باغ مرکبات ، تندی نعنا و ... که هر ساعت جابجا می شد حتی زمانی که من بوی مرکبات حس می کردم اطافیان عطر دریا و علف درک می کردن !!!) در پایان روز هم عطر نعنایی قویتر شده بود.

عطری بسیار قوی از لحاظ ماندگاری و پخش بوی خوش حتی پس از سه روز دو افشانه آن هر عطر دیگری را در محیط بسته تا فاصله 5 متری خفه می کرد بدون آزار اطرافیان برای من تا 6 ساعت شامه را پر نکرده بود ( برای عطری چنین قوی بسیار عجیب بود ) بازخورد خوب و مثبتی داشت و واقعا رنگ و بوی عطری خاص داشت.

یک تجربه شخصی:
در یک شیشه بصورت دست ریز حدودا یک سی سی بلو شانل پرفیوم ریختم و دو افشانه مگاماره به اون اضافه کردم و ترکیب را در طول دو روز بیش از 100 بار تکان داده و بهم زدم و روز سوم 4 افشانه روی پوست زدم . نتیجه از لحاظ رنگ رایحه و بوی این ترکیب خارق العاده و خاص شده بود علل الخصوص در خط بو و در نهایت بازخورد بسیار مثبت گرفتم از این عطر ترکیبی .
6 تشکر شده توسط : صادق اف Hossein Mdz
این نسخه را چند روز قبل از عطرافشان تهیه کردم .
که با بسته بندی بسیار عالی پستی بدستم رسید
متاسفانه از لحاظ ماندگاری و پخش بو ناامید کننده بود چهار افشانه حداکثر ۴ ساعت وفادار بود اما از لحاظ رایحه بسیار خوش بازخورد و مثبت بود
3 تشکر شده توسط : جواد وزیری شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir