نظرات | سایرا
ترتیب نمایش
رایحه و بوی این عطر خیلی خاصه. بین تمام عطرهایی که دارم این خاص‌ترین بو رو داره. خاص هم میگم واقعا منظورم متفاوت هست، نه اینکه حس خاص بودن به پوشنده بده. مقداری کاکائو قوی توش هست اما اصلا عطر خوراکی نیست. حقیقتا خودم خیلی طرفدار این عطر نیستم. از طرفی هم ماندگاریش خیلی بالاست (بالای ۱۲ ساعت) ولی پخش بوش بشدت کمه (برای من کاملا عطر پوستی‌ هست). مناسب دفتر کار هم هست، کسی رو آزار نمیده. ولی کلا هم عطری نیست که بخواد نظر مثبتی از بقیه هم جلب کنه. پیشنهادم برای کسایی که قصد خریدش رو دارن اینه که حتما تستش کنند و اگه خوششون اومد برای مصارف شخصی و دل خودشون استفاده کنن. معمولا خودم اینو زمان‌هایی میپوشم که بخوام برم بیرون خرید یا شب قبل خواب برای خودم که بخوابم با عطر خوب.
3 تشکر شده توسط : marjanmohamadi میر
Delina
لینک به نظر 21 تیر 1400 تشکر پاسخ به Marry
بله با تجربه بیشتر باهاش، میتونم بگم حق با شماست. البته از پخشش از همون اول هم اصلا ناراضی نبودم، صرفا منظورم این بود که پخشش طوری نیست که مثلا از یه سر اتاق به اون یکی سر برسه مثل باکارا روژ یا آئورا موگلر. ولی آره، پخش بوش هم قطعا جزو خیلی خوب هاست. قیمتش هم تا اونجایی که میتونم حدس بزنم اینه که جزو عطرهای پرفروشی بوده که زودتر موجودی‌هاش تموم شده و اخیرا باز وارد کردند و با قیمت ارزی جدید داره به فروش میره، که با نگاه به قیمت ارز، در واقع میشه گفت بقیه عطرهای پارفومز د مارلی الان دارن زیر قیمت به فروش میرن، نه اینکه این گرون باشه. و الا توی خود سایت پارفومز د مارلی یا نمایندگی خارجیش که من خریده بودم هم قیمت با بقیه عطرهاش بوده (و اکسکولیف‌اش یکم بالاتر بود).
3 تشکر شده توسط : ایرن شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
یه عطر با نت قالب زنبق هست آتالیا. خیلی شیک و با کیفیت و خوشبو هست. ماندگاری در حد ۱۰ ساعت بود برای من که از سمپلش استفاده کردم. پخش بوش هم خیلی خوب بود. عطر، عطر خاصیه در هر صورت ولی. بیشتر مناسب جاهای رسمی مثل محل کار هست تا مثلا کافه بیرون رفتن، ولی این هم بنظرم میشه توی موقعیت‌های مختلف ازش استفاده کرد. یکم بوش بوی بالغانه‌تری هست نسبت به بقیه عطرهای زنانه‌ای که دارم. در کل بنظرم بعد از دلینا این بهترین عطر پارفومز د مارلی هست (و البته این رو بیشتر میشه هر روز برای کار استفاده کرد بنظرم).
11 تشکر شده توسط : Diana فاطمه فیضی
بنظرم عطر خیلی با کیفیتیه. رایحه خیلی گرم و نسبتا شیرینی داره. پخش بو و ماندگاریش نسبت به دلینا و آتالیا کمتره، ولی خیلی هم کم نیست. ماندگاری در حد ۵-۷ ساعت هست و پخش بو هم در حدود ۴۰-۵۰ سانتی متر. برای یه عطر نیش و قیمتی که داره میشه گفت ایناش کمه، ولی با این وجود توی برنامه خریدم دارمش، خیلی خوشم اومد حقیقتا. مناسب برای تقریبا هر موقعیت و فصلی هست، ولی بوش نسبتا خاصه و شاید آدم خودش دلش نیاد هر روز بزنش، و از این جهت برای کسایی که فقط ۱ یا ۲-۳ عطر بیشتر نمیخوان داشته باشن توصیه نمیکنم، ولی برای کسایی که اهل عطر هستند یا دوست دارند که کولکسیون متنوعی داشته باشند بنظرم سافاناد یک گزینه خیلی خوبی میتونه باشه. خیلی عطر شیک و در عین حال خوش طبعیه. شاید بشه گفت بهترین موقعیتش مناسب برای مصارف شخصی مثل مطالعه کردن یا کار کردن پشت لپتاپ میتونه باشه. در کل عطر خیلی خوبیه و من دوسش داشتم.
11 تشکر شده توسط : نازی جاوید 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
این فوق العادست. بسیااااار بوش زیباست و زنونه‌ترین عطری هم هست که تا به حال بو کردم. موندگاریش خیلی خوبه، ولی پخش بوش آنچنان زیاد نیست، که خب پخش بو همیشه مساله نسبی‌ای هست، و خیلی از مواقع آدم نمیخواد پخش بوی عطرش همه جا رو بگیره. خیلی بوی رز قوی‌ای داره، شیرین هم هست، ولی توش یه اندکی ترشی هم داره که باعث میشه شیرینی عطرش متعادل بشه. گرچه بنظرم مناسب برای هر موقعیتی میتونه باشه (چه برای یک عروس، چه برای سر کار) و برای هر فصل، بهتره که برای موقعیت‌های خاص نگهش دارین چون واقعا انقدری خوب (و گرون) هست که آدم حیفش بیاد همش ازش استفاده کنه.
13 تشکر شده توسط : سارا سماواتی فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir