نظرات | I'm_rains_girl
ترتیب نمایش
یک هفته است که این عطر رو دارم و از عطرافشان و طبق معرفی مقاله ی عطر چهارفصل خریداری کردم.
نت اولیه که نارنگی ماندارین هست بسیار بوی شاداب و تمیزی هست و حتی کمی احساس بوی لیمو هم به شما میده که بسیار شاداب و پر انرژی هست و سریعا عطر یاس و مریم شروع به خودنمایی می کنند که تندی این عطر ها به خوبی توسط رایحه های مشک و کهربا و روایح چوبی، به خصوص روایح چوبی؛ تلطیف شده. یعنی بوی تند یاس آزار دهنده نیست به هیچ عنوان. نت ها در تعادل خاصی با هم قراردارند و بوی شاداب و شیک از خودشون به جا میگذارند.
این عطر خط بو نداره ولی اگر کسی نزدیک شما بایسته به راحتی بوی شاد و مهربونش رو حس می کنه و در واقع میشه ازش به عنوان عطر امضا استفاده کرد و به نظرم چقدر مناسب بهار و تابستون ه. این عطر کاملا دخترونه است و مناسب سن های بالاتر نیست به نظر من(البته انتخاب عطر همیشه سلیقه ای هست و مستقیما به روحیه ی شما برمیگرده). بوی یاس این عطر مثل سی کی بیوتی آزاردهنده و سر درد آور نیست و کلا عطر شیک و موجهیه. به راحتی می تونید همه جا حتی مکان های رسمی و محل کار و دانشگاه و غیره ازش استفاده کنید.
از نظر من اگر این عطر شخصیت انسانی داشت، شبیه دختر خلاق و باهوشی می بود که شاداب و سرحاله و در عین حال مهربون و شیکه و برق مهربانی وشادابی توی چشمانش موج میزنه. شاید باورتون نشه اما من تو این یک هفته ای که دارم به صورت مدارم از این عطر استفاده می کنم به شدت حالم خوبه و احساس شادابی و خلاقیت و توانمندی در کارم دارم. یکی از فعالیت های من مترجمی و تولید محتوا برای یک شرکت خاص هست؛ با همه ی وجودم میگم که از روزی که این عطر رو میزنم، خلاقیتم توی نوشتن و بداهه گویی های تولید محتوا بیشتر و پر شور تر شده.
یه نکته ی دیگه هم بگم و اون اینکه بهتر ه توی فصول سرد ازش استفاده کنید به ویژه روزهای بارونی، چون بوی روایح چوبی یه حس خشک بودن داره( البته اصلا و ابدا این بو زیاد نیست). پس بهتره در فصول تر یا روزهایی که رطوبت هوا بیشتر هست یا سردتر هست استفاده بشه. شنیدم در طرفداران زیادی هم در سطح جان به ویژه بین خانم های اروپایی داره(شاید دلیلش همون حس شادابی و گرم و روایح چوبی در روزهای مرطوب در کشورشون باشه). و در نهایت بسیار از عطرافشان عزیز ممنونم که مقاله های خیلی خوبی توی سایت دارند وبسیار به انتخاب ماکمک می کنند. و تشکر ویژه بابت اصل بودن و بسته بندی مناسب.موفق باشید.
15 تشکر شده توسط : شکیبا نیلا ی
بوی سبز سبز سبز....بوی لیموترش سبز کال همراه با عطر بی نظیر چای سبز...بوی تمیزی...به نظرم اگر این عطر شخصیت داشت حتما یک بانوی شاد با لباس های سپید و سبز روشن می بود که لبخندی پر از آرامش و شادی و اطمینان خاطر داره...بوی بسیار جذاب و شادی بخشی داره...ممنونم از عطرافشان عزیز که به عنوان اولین خریدم، منو اینقدر شگفت زده کرد.من این عطر رو از روی مقالات داخل سایت پیدا کردم و همین که حس کردم بوی سبز و شادابی داره بدون هیچ تست قبلی خریدمش...واقعا خوشحالم و از ارسال به موقع و بسته بندی عالیتون بی نهایت سپاسگذارم
12 تشکر شده توسط : Golnoosh آیدا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir