نظرات | Anna
ترتیب نمایش
اوایل بوش رو خیلی دوست داشتم، ولی بعد یک جوری دلم رو زد که الان با وجود گذشت چند سال،‌ نمی‌تونم سمتش برم.
بوی شیرین نسبتا هلویی داره، همراه با گرماش یکم سرما هم حس‌ می‌شه و به نظرم زیادی شیرینه.
7 تشکر شده توسط : Anna Baby reXa
بوی تمیزی و کسی که تازه از‌ حموم ا‌ومده رو می‌ده.
8 تشکر شده توسط : Lily Anna
کاش یکی نظرش رو راجع‌بهش می‌گفت، نت‌هاش خیلی وسوسه‌کننده‌ن.
1 تشکر شده توسط : Anna
بوش‌ عالیه. شیرین و گرمه، اما‌ نه خیلی. در حین خوشمزه بودن، شیکه و دل رو نمی‌زنه.
7 تشکر شده توسط : ~ Anna
کسی راجع‌به این عطر نظری نداره؟!

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan