نظرات | Anna
ترتیب نمایش
نت‌های عطر واقعا مورد علاقه‌م هستند و انتظار یه عطر گورماند وانیلی لطیف رو داشتم؛ از اون‌ جایی که توباکو وانیلا رو‌ خیلی دوست دارم، فکر می‌کردم از این یکی عطر هم خوشم بیاد.
اما این عطر به شکل بوی مقوای سوخته می‌داد و تیزی عجیبی داشت. بعدا دوباره امتحانش می‌کنم.
3 تشکر شده توسط : مهیار محمدی Anna
نت اولیه شاید یکم زیادی مرکباتی باشه ولی ترش آزاردهنده‌ای نیست، اما بعد واقعا عالی و دلنشین می‌شه. با اینکه تمام نت‌هاش خوراکی‌ان، ولی بوی کاملا خوراکی‌مانندی نداره. بوش... می‌شه گفت معصومه، خصوصا به‌خاطر وانیل و کارامل ملیح پایانش.
9 تشکر شده توسط : ونوس nila nikfar
احساس می‌کنم عطری که من دیدم، با سایر متفاوت بوده! چون بوی کاملا تیزی داشت، سردردآور و ناراحت‌کننده. بوی تافی حس نمی‌شد، بیشتر نت‌های گیاهی غالب بودند.
2 تشکر شده توسط : نیلوفر فرزان یاس
نمی‌دونم خوشم میاد یا نه. بوی بدی نداره، توی نت اول پرتقال و در آخر پچولی حس می‌شه، با اینکه ترشه، سردردآور یا آزاردهنده نیست، اما چیزی هم نیست که دوست داشته باشم استفاده کنم.
یه جورهایی خیلی معمولیه ولی می‌تونه شیک هم تعبیر شه؟! برای مامان‌ها مناسب‌تره.
5 تشکر شده توسط : سرافینا Anna
شروعش یکم تنده اما نت میانی و پایانیش واقعا قشنگ و دلنشینه. شیرینیش از چیزی که به نظر میاد کم‌تره و احساس امنیت می‌ده.
6 تشکر شده توسط : Anna یاس
اول از بوش خوشم اومد،‌ گرم و آشنا و گورمانده. اما یکی از نت‌هاش که فکر کنم از گل‌های سفیده، اذیتم می‌کنه. چیزی نیست که بخوام‌ خودم ازش استفاده کنم و به نظرم اسمش بهش نمیاد.
6 تشکر شده توسط : Anna یاس
یه عطر خنک و اسپرت با بوی غالب خیاره که به نظرم می‌تونه یونی‌سکس باسه. یکم بوش شبیه صابون خیاری داوه، اما به نظرم نکته منفی نیست.
به درد کسایی که با عطر سرشون درد می‌گیره هم می‌خوره.
11 تشکر شده توسط : Perin Anna
به عطر کاملا معتدل که به نظرم تفکیک نت‌هاش راحت نیست، البته بیشتر بوی نعناع هندی قالبه و خیلی شیک و خانمانه‌ست. انگار دیگه تولید نمی‌شه، ولی خب واقعا عطر جالب و تقریبا همه‌پسندیه.
8 تشکر شده توسط : Anna یاس
کاش اوریفلیم لاو پشن سکرتز هم بیارید. یه عطر گورماند و ملایم با نت قالب توت‌فرنگی و شکلات سفیده و یکم حس اسکاندالوس می‌ده.
قیمتش خیلی مناسبه و پخش و‌ ماندگاری هم نسبت به خودش، واقعا خوبه.
5 تشکر شده توسط : Anna Dragon
با اینکه از عطرهای گورماند وانیلی خوشم میاد، اما بلک‌اپیوم رو دوست نداشتم. در واقع نت میانیش خوبه، نعناع پایانش هم واسم یکم آزاردهنده‌ست. ولی نت اولیه‌ش حس خیلی بدی بهم می‌ده. در کل وقتی می‌مونه، بهتر می‌شه اما همچنان واسم جالب نیست.
5 تشکر شده توسط : Anna فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan