نظرات | Narcissus
ترتیب نمایش
اگر نارسیسو پودری رو پسند کردید یعنی با آکورد پودریِ این کار هم مشکلی ندارید. بلایند بای رو پیشنهاد نمی‌کنم؛ مگر اینکه مطمئن باشید عاشق عطرهایی با محوریت رز و زنبق در بستر مُشکی- چوبی هستید‌.
5 تشکر شده توسط : دزیره mohana
درود بر شما
دوستان ممنون می‌شم اگر "ورساچه دیلن بلو، اوفرش و پورهوم" رو از این نظر که کدوم رایحه غیرتکراری‌ست و پرفورمنس بهتری داره مقایسه بفرمایید، و اینکه سیاژ کدوم بیشتر هست؟
1 تشکر شده توسط : کیهان
رایحه جذاب و باکیفیت هست. برای من نت های آلبالو، بادام و چای ملموس‌تر بود. رز در پس زمینه قرار گرفته و حضور کمرنگی دارد؛ بنابراین یک عطر فلورال محسوب نمی‌شود. نت چرم هم بسیار محو و نامحسوس هست.
آلبالو در این عطر، خیلی شیرین و مربایی-آبنباتی نیست؛ عطر بالغ، رسمی و مناسب خانم های ۲۵ سال به بالاست.
اگر بخواهم فضای عطر را توصیف کنم: "Dark red"
برای من تداعی‌گر یک زن جذاب و مقتدر، با رژلب قرمز تیره و لباس مشکی‌ست، که اصلاً احساساتی نیست و مرموز است.
8 تشکر شده توسط : ROSA شکیبا
سمپل این عطر امروز به دستم رسید. بوی گرمی دارد و بیشتر مناسب استفاده در شب های خنک/سرد سال است. در تاپ نت آن، بوی بادام تلخ (تلخی ملایم، اصلا تند و زننده نیست) غالب است و در میدل نت، رایحه کنجد و زنبق سفید به صورت توامان، آکورد زیبایی را ایجاد می کنند (تا حدودی گورماند). در بیس نت، خبری از رایحه تلخ بادام نیست و عطر آرام تر و مهربان تر می شود. به دلیل وجود نت "دانه تونکا" مقدار کمی شیرینی وانیلی در درای داون عطر احساس می گردد. در کل به نظرم عطر عامه پسندی نیست؛ اما کاراکتر عطر، برای خانم های درونگرا، آرام و کمی تودار بسیار مناسب است.
4 تشکر شده توسط : ایرن Fatimah
بوی خنک و ملایمی داره. برای من تداعی‌گر یک باغ سرسبز، در یک روز خنک بهاری‌ست. در ابتدا بوی سرسبزی ملایمی رو استشمام می کنید (خیلی ملایم، اصلا گس و تلخ نیست) که یادآور ساقه گل با قطرات شبنم است و در پس زمینه اندکی بوی یاس نمایان هست. پخش و ماندگاری متوسط (اصلا شیرین نیست).
6 تشکر شده توسط : مریم میربیک 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام دوستان
کسی این کار رو تست کرده؟
ممنون میشم اگر راجع بهش توضیح بفرمایید.
3 تشکر شده توسط : ایرن Behroozk

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir