نظرات | مسعود
ترتیب نمایش
سلام. فروشگاه ا.ر.م.غ.ا.ن در خیابان وزرا داره
2 تشکر شده توسط : عليرضا بلاليان بابک
Mon Nom est Rouge
لینک به نظر 6 دی 1401 تشکر پاسخ به سالار كلوچه
با سلام خدمت آقا سالار عزیز.واقعا درست میفرمایید. بازخورد و نظرات دیگران، در محبوبیت یا نفرت از ادکلن ها تاثیر گذاره. به نظرم ورود به دنیای ادکلن های نیش مستلزم تهیه زرهی برای خنثی سازی و یا به حداقل رساندن بازخوردهای منفی دیگران هست😉😉. خدارو شکر با وجود تعداد زیادی ادکلن نیش در کلکسیونم، هنوز مجدا بکالی مون نوم جزء تاپ فایو بنده هستش.
14 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ IRRO
Subversif
لینک به نظر 12 آذر 1400 تشکر پاسخ به مش قاسم
با تشکر فراوان از آقا سپهر و مش قاسم عزیز
2 تشکر شده توسط : کاوه One Flew Over the Cuckoo's Nest
Subversif
لینک به نظر 11 آذر 1400 تشکر پاسخ به حکایت دوست
با سلام خدمت جناب حکایت دوست. ببخشید من خیلی دنبال دکانت یا سمپل تندر مجدا بکالی گستم اما پیدا نکردم. امکان داره توی پیدا کردن سمپل یا دکانت این عطر منو راهنمایی کنین؟
بوی با کلاس و خوش رایحه و تقریبا شبیه به تام فورد عود وود
2 تشکر شده توسط : میر محمدرضاسپهی
Niche Oud
لینک به نظر 17 شهریور 1400 تشکر پاسخ به مسعود
در تست مجدد این عطر منوجه شدم که فضای کار و رایحه خیلی شبیه به بنتلی من و بنتلی اینتنس هست. این ادکلن نیش و شیک برای دوستداران رایحه کهربا
2 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
The Oriental Oud
لینک به نظر 12 تیر 1400 تشکر پاسخ به Amir Mohammad
سلام خدمت آقا امیرمحمد عزیز.شما از برند lattafa که از تولیدات کشور امارات متحده عربی هست، ادکلنی رو تست کردین و یا اطلاعاتی در موردش دارین؟
Niche Oud
لینک به نظر 4 تیر 1400 تشکر پاسخ به محمد معین سرافرازی
ادکلنی با رایحه غالب امبر و ادویه. فضای کار به نظرم شبیه به امبر سلطان و تایگرس نست مموپاریسه. رایحه این ادکلن همونطور که از اسمش هم پیداست، توی سبک ادکلن های نیش هست. ولی من شباهتی با اینترلود دریافت نکردم. ماندگاری خوب، پخش متوسط. واسه کسایی مثل من که به رایحه های کهربایی علاقه دارن توصیه میشه
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری One Flew Over the Cuckoo's Nest
با عرض سلام مجدد خدمت آقا امیر محمد و تشکر بابت توضیحات کامل شما، مدل سافران پچولی از این برند قطعا توی لیست خریدم قرار گرفت. عرض کنم خدمتتون من حدود یکساله که با دریای بی ساحل ادکلن آشنا شدم میخواستم از شما درخواست کنم با توجه به تجربه خوبی که در این زمینه دارین و همچنین نزدیک بودن سلیقم به سلیقه شما، چندتا ادکلن به من معرفی کنین که تست کنم و بتونم خرید مطمئن تری داشته باشم. این رو هم یادآور میشم که تا حالا حدود ۵۰ تا ادکلن تست کردم و از این بین، تعدادی رو پسندیدم که توی لیست علاقه مندیهام گذاشتم و با توجه به اینکه تواناییم واسه خرید ادکلن زیاد نیست، فعلا تونستم فقط مون نوم رژ دوست داشتنی رو بخرم. اگه امکان داره لیست چندتا ادکلن رو با فاکتورهای مهم: موندگاری و پخش بوی بالا، پر بازخورد، قیمت مناسب و ترجیحا زیر ۲ میلیون تومان (هرچی کمتر بهتر!!) معرفی بفرمایید ممنون میشم.هرچه قدر هم که یونیک تر و نیش باشه بهتره اما اگه دیزاینری هم بود مشکلی نیست. با تشکر منتظر جوابتون هستم
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
سلام جناب امیر محمد. ببخشید رایحه مدل اورینتال عود و پچولی سافران از این برند، تقریبا شبیه چه کارهایی هست؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir