نظرات | مهرداد صالحی
ترتیب نمایش
به مهدی مصلی نژاد و اصلاح فرمایش ایکاروس:
عطر رادیس rudis از برند نوبل 1942 که عطری چرمی و گرم و اسپایسی و کمی شیرین میباشد نمیتونه گزینه مناسبی جهت آب و هوای گرم جنوب کشور باشه..شدت چرم در نتهای این عطر غالبه..
در مورد جرنی... دودی(تا حدودی)و بوی اصلی آن ترکیبی از فلفل سیچوان به همراه تباکو هم با توجه به تم گرمش برای جنوب موافق نیستم.دوستمون مهدی مصلی نژاد به نتیجه درستی رسیدند!

به ثمین
مبارکتون باشه. ایشالا که مورد پسنده باشه
:)
به sara naserieh و ثمین
این عطر میتونه انتخواب بسیار خوبی باشه. من هم تویلت داشتم و هم پرفیوم دارم. هر دوشون بوی خاص و شیکی دارن. به نظر من تویلت خیلی بوش بهتر بود با ماندگاری و پخش بوی عالی. تویلتی که داشتم نسخه 2010 بود. وقتی نسخه جدید (2014) خریدم پشیمون شدم. اون بوی عالی 4 فصل دیگه ماندگاری سابق رو نداشت!!! در خصوص پرفیوم باید بگم که به خوبی و گیرایی تویلتش نیست ولی باز هم جذابیت خیلی خوبی داره. ماندگاری حدود 5 الی 7ساعت (بسته به شرایط) و پخش عالی. نسبت به تویلت بوی چوبی تر داره و تند تر هست. کمی بوی مرکبات که به نظرم پرتقال یا لیمو ترش هست هم تو نت هاش دیده میشه ولی بوی چوبی غالبه که به نظرم ترکیبی از بوی پاچولی و سندل و وتیور هست. نوع تویلتش بوی میوه ای تری داشت. مناسب برای هر 4 فصل هست پی نگران استفاده تو فصل گرم یا سرد نباش. بوش کاملا مردونه و به نظرم مناسب آقایان بالای 30 سال مناسبه. برای استفاده روزمره، سر کار و جلسات کاری و استفاده در مهمانی ها بسیار عالیه ولی برای ورزش یا قدم زدن یا قرارهای دوستانه خیلی سنگینه. این نظر شخصی منه و بهتره حتما واسه چند روز تست داشته باشی بعد انتخاب کنی.
در جواب دوست عزیز...نوید ابوطالبی جهرمی..اینتنس اول و بعد پرفیوم...افزوده شدن رایحه چرم در پرفیوم شاید همه پسندش نکنه همچون اینتنس...
به جناب رضا شعبانی...در مورد اینوکتوس منم به همین نتیجه رسیدم.مثال به جایی بود..
به سید بزرگوار..
بله. به نظر کمی مغرضانه و هدفدار داره در این خصوص بحث میشه که اصلا سازنده نیست و عملا هیچ اطلاعات مفیدی به کسی نمیده.
ممنون از صبر و حوصله همیشگیتون سید جان.. و همچنین مدیریت محترم عطر افشان
به جناب kain.
Bleu de Chanel شاهکار هست یا Dior Homme Intense ؟؟؟؟؟؟؟؟.
بله درسته...هم بلو شنل کار خوبیه هم دیور هوم اینتنس..
ولی absa kh صحبتش اینه که دیور هوم اینتنس به گرد پای شنل نمیرسد..
ایشان مشخصه خودشان بحث را بیش از حد تعصبی میکنند...وگرنه هر دو کار کاره خوبیه..و چون اینجا پیج نظرات دیور هوم اینتنسه طبیعیه سید ساحا در مورد دیور هوم اینتنس نظرش!
اتفاقا همیشه بلو شنل تویلت(همون که شما فرمودی)همیشه در صحبتهای سید ساحا تاکیید شده که دوستان نسخه تویلتش کار خوبیه...
پس این بنده خدا در مورد هر ادکلنی در پیج خودش نظر خوده ادکلن رو میده..حالا چون تعریف زیاد کرده دوستان حساس شدن!


ممنون جناب سید ساحا بابت توضیحات کاملتون در مورد این ادکلن..امید وارم دوستان هم نظرشونو در مورد ادکلنها به طور واضح و تخصصی همچون شما بیان کنند...اینجانب همیشه از نظرات نزدیک به واقعیتتون استفاده بردم.و همیشه با خواندن نظرات شما و تست رایحه ها همیشه به این نتیجه رسیدم که شما بر اساس تجربه واقعی نظر میدید(خوب و بد یه کار را به صراحت بیان میکنید-واین چیزی جز واقعیت نیست)..گهگاهی پیش میاد دوستانی اختلاف نظر دارند .ولی من و خیلی از دوستان همیشه حضورتان را در عطر افشان دوس داریم و ازتون میخواهیم به فرافکنی اشخاصی [...] که قصد جنگ و شلوغ نمودن دارند(به دلایل خود...) اهمیت ندهید..در پناه حق...یا علی سید بزرگوار
دوستانی که تست داشتن نظرشون چیه؟ ممنون.
به absa kh
دوست عزیز. من نمی دونم دیور چه هیزم تری به شما فروخته که انقدر برافروخته شدین و دارین به محصولاتش و دوستداران این برند حمله میکنین. من به شخصه هر وقت بعد از تحقیق و پرس و جو هر عطری از این برند تهیه کردم راضی بودم و همیشه نسبت به کیفیت و خاص بودن و تک بودن محصولاتش شک نکردم. به خصوص دیور هوم اینتنس که یکی از بهترین شاهکارهای دنیای عطر هست. به طور کلی همیشه این عطر بازخورد خوبی برای من در جمع داشته و تا حالا هیچ نقد منفی (بجز نقد عجیب و یک طرفه شما!!!) نشنیدم. دوست گلم، انتخاب شدن یا نشدن یک عطر در مجامعی مثل FiFi Awards یا نظرسنجیهای ( به قول شما معتبر !!! حالا معلوم نیست چه کسی اعتبار میده !!!) دلیل بر خوب بودن یا بد بودن یک عطر نیست. در خصوص دیور هم همینطوره. در سایتهای جامع و تخصصی از لحاظ محتوا و اطلاعات مثل همین سایت عطرافشان یا [...] یا [...] یا [...] که بر اساس نظرات مردم و دوستداران عطر هست اتقاق نظر بر شاهمار بودن این محصول هست و همین بلو شنل دوست داشتنی شما (که من هم طرفدارشم) کمتر از دیور یازخورد مثبت داشته. به هر حال نظر شما جزو نقد کننده های این عطر محترم هست ولی تاثیر منقی در شهرت دیور و به خصوص دیور هوم اینتس نداره. فقط خواهشا اون سایت های جهانی و معتبر و نظر سنجیهای رسمی را هم معرفی کنید تا من و دیگر دوستان هم اطلاعات بیشتری در مورد عطر به دست بیاریم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir