نظرات | آلالیتا
ترتیب نمایش
واقعا دلیل هایپ شدن این عطر رو متوجه نمیشم. به مشام من به شکل دل آزاری شیرین بود. بوی عسل و دیگر هیچ. کمی شبیه اسکندل از ژان پل گوتیه هست فضاش و ۶۰ درصد زنانه به نظرم.
16 تشکر شده توسط : سینا نصرتی سیدمصطفی موسوی
دقیقا بوی نوشیدنی تخمیری آلبالو میده :) و بوش اصلا جنبه سمبلیک و عطرگونه نداره. انگار نوشیدنی رو ریخته باشید روی لباستون. حنبه مثبتش هم شیشه بی نهایت ظریف و زیباش هست که به همراه اسمش خیلی هیحان انگیز هست اما خب تو شیشه اش خبر خاصی نیست.
12 تشکر شده توسط : Mahdis مجتبي۶۳۳۳
الان مدتی هست که دوباره از این عطر استفاده میکنم و چند تا نکته عملی به نظرم میرسه که بگم. اول اینکه گول اوپنینگ خنک اش رو نخورید اصلا عطر تابستونی نیست چون درای داون اش کاملا گرمه. به نظرم بهترین فصل استفاده اش همین ماه مهر و اوایل تا اواسط بهار باشه. دوم اینکه در زمان فعال شدن نت های میانی ممکنه سردرد آور باشه چون انگار نت یاس داره. بنابراین به نظرم بهتر هست که نزدیک سر و گردن اسپری نشه. سوم اینکه ماندگاری خیلی خوب و شاید بیش از حد خوبی داره
14 تشکر شده توسط : شکیبا کامبیز سخی
Karl Lagerfeld for Her
لینک به نظر 2 مرداد 1402 تشکر پاسخ به مهران اسماعیلی
متاسفانه چیزی به نظرم نمیاد
5 تشکر شده توسط : شکیبا بابک
من هم دقیقا به این عطر کر بو هستم و همین حس شما رو تجربه میکنم یک بوی خیلی خیلی خفیف اگر حس کنم! مثل اینکه یک قطره عطر تو یک لیوان آب افتاده باشه. نسبت به خیلی از عطرهای زرجوف هم همین حالت رو دارم
12 تشکر شده توسط : شکیبا Perfumex
امروز متوجه شدم که کرم مورینگا ایرانی شماره یک اش دقیقا بوی این عطر رو میده و بنابراین دوستداران اش میتونند با خیال راحت به عنوان کرم بدن ست همین عطر ازش استفاده کنند به نظرم. چه بسا که پرفورمنس اش بهتر هم باشه
23 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه marjanmohamadi
بوی نوستالژی، بوی کلاس اجتماعی، بوی قدمت و اصالت. بوی جنتلمن های تحصیل کرده و متمایز دهه های پیشین. بوی پدرها و عمو ها و دایی ها. بوی همراه کت و شلوار های خاکستری آبی و کراوات های شیک و کلاسیک همرنگ. بوی زمانی که عطرها عطر بودند و مردها مرد.
47 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا marjanmohamadi
سمپل این کار رو امروز تست کردم. یک بوی خیلی هایپ شده و با مشابه های بسیار، اما قابل قبول و کمی تا قسمتی دلنشین. وجه قالب بو، پودری کرمی هست. مثل خیلی از کرمهای دست و صورت. بعد از حدود ۱۰ دقیقه بوی پرتقال مانندی خودش رو نشون میده ، اما نه بوی پرتقال تازه ،بلکه بویی مثل بوی کرم پرتقال که در بعضی از شیرینیها میشه حس کرد یا تا حدی بوی خمیر دندون با طمع پرتقال. درای داون اش کمی یکنواخت ، حوصله سر بر و بیش از حد شیرین هست تا حدی که میتونه دل رو بزنه، همچنین یک بوی تند که تشخیص نمیدم مربوط به کدوم نت هست از اول تا آخر وجود داره. واقعا نمیشه بهش گفت عطر خنک و در بهترین حالت معتدل هست و به نظرم بیشتر مناسب بهار و پایبز هست در کل عطری نیست که برای من جذاب باشه و بخوام شیشه بزرگش رو داشته یاشم
28 تشکر شده توسط : مشتی کامیار فخر
دونا رزا ورده (بانوی رز سبز)، دقیقا مانند و برازنده ی اسمش هست. بهترین توصیف را از این عطر خانم ماری عزیز کردند. گل رزی که با برگ و ساقه و قسمت های سبزش در دست فشرده می شود. به عنوان کسی که اصلا طرفدار نت رز تو عطر نیست و اگر در لیست نتهای یک عطر ، رز را ببینه از تو خریدش شک میکنه، عاشق بوی گل رز تو این عطر شدم. اصلا بوی گلاب نمیده. دقیقا بوی گل رز تازه تو گل فروشی رو میده. بسیار مناسب قرارهای رومانتیک در شب های بهار و تابستان.
از بین نت های عطر شامه من بعد از رز، اسمانتوس و زنحبیل رو حس میکنه که مقدار مناسبی تندی به عطر میدهند و از یکنواختی خارج اش میکنند. به همین دلیل هم به نظرم بیشتر عطر مناسب شب هست تا روز.
متاسفانه و صد حیف اصلا پخش و ماندگاری نداره و نیازمند تجدید کردن هست.
34 تشکر شده توسط : شکیبا کامیار فخر
Blanche Immortelle
لینک به نظر 16 فروردین 1402 تشکر پاسخ به Fatimah
سپاس از تو فاطیمای عزیز به خاطر توضیحات مثل همیشه جامع و کاملت
5 تشکر شده توسط : محسن nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir