نظرات | Mahdi chavoshi
ترتیب نمایش
در فری شاپ‌های فرودگاه استانبول تستش کردم و واقعا مجذوبم کرد. با موندگاری بالا رو لباس و پخش قابل قبول. نکته قابل توجه این که قیمتش از عطرافشان کمی بیشتر در میومد و به همین دلیل دست نگه داشتم و فعلا نخریدمش!!
6 تشکر شده توسط : Sepehr s آرش
سلام و درود
من بچ کد جدید رو همین چن روز پیش که یه کم هوا خنک تر شده بود استفاده کردم(5-6 اسپری) برای یک مهمونی.موقع برگشت از مهمونی(3-4 ساعت بعد از استفاده) همچنان پخش خوبی داشت و همه توی ماشین بوش رو کامل حس میکردن..
همچنان پرفورمنس قابل قبوله به نظرم ولی شاید غول قدیم نباشه
9 تشکر شده توسط : سالمی Sepehr s
سلام و عرض ادب
کاملا طبیعیه و معیاری برای تشخیص فیک یا اصل بودن نیست.
4 تشکر شده توسط : سالمی Sepehr s
حتما اشتباه میکنید اون سالا این عطر زیر 150 بود و تولیدات سال های جدید هم همچنان به نسبت قیمت کیفیت خوبی دارن
2 تشکر شده توسط : سالمی Sepehr s
Allure Homme Edition Blanche EDP
لینک به نظر 2 خرداد 1402 تشکر پاسخ به علی پاک عقیده
جناب پاک عقیده عزیز
بنده ادیشن بلانش رو ازون فروشگاه تهیه نکردم و فقط دکانت اکستریم رو گرفتم که متاسفانه فیک بود.
4 تشکر شده توسط : سالمی محسن اسدی
Allure Homme Edition Blanche EDP
لینک به نظر 2 خرداد 1402 تشکر پاسخ به علی پاک عقیده
دکانت نسخه اکستریم رو از فروشگاهی که فرمودید تهیه کردم و متاسفانه فیک بود.واقعا حیف
3 تشکر شده توسط : سالمی کیهان
Allure Homme Edition Blanche EDP
لینک به نظر 29 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به علیرضا محمودی
سلام و عرض ادب
بله واقعا ترکیب محشر و استادانه ای در این عطر شکل گرفته که واقعا بی نظیره..اما در مورد قدرت رایحه باید بگم ازونجایی که کلا با عطری بسیار لطیف و خنک طرف هستیم انتظار خیلی بالایی نباید داشت و اگر منظورتون پخشش هست باید عرض کنم که پخش و قدرت خیره کننده ای نداره...اما بسیار لذت بخشه و جالب تر اینکه کیفیت رایحه بسیار بالاست..خصوصا در مقایسه با عطر های هم رده.‌مثلا وقتی با بلوشنل در مقام مقایسه قرار میگیره به وضوح کیفیت بالاتری رو به نمایش میگذاره و شاید دلیل کمیاب بودنش نسبت به بقیه عطر های شنل حاشیه سود پایین ترش برای شرکت شنل باشه.(با توجه به اینکه سیاست فروش شنل این شکلیه که عطر ها بر اساس غلظت رده بندی قیمتی میشن نه بر اساس نوع عطر)
15 تشکر شده توسط : سالمی Sepehr s
یادمه 7 8 سال پیش که تازه این عطر معرفی شد خیلی براش اشتیاق داشتم و وقتی توی یه فروشگاه تستش کردم از بوی برگاموت شفافش و بعد رایحه کمی تلخ و خنک و شادابش خیلی لذت بردم..اما حالا بعد از گذشت چند سال و هر روز فیک و کپیشو هر جایی شنیدن دیگه اون جذابیت قبلی رو برام نداره..حتی چند روز قبل یه جا دیدم یه عطری افتاده رو زمین..وقتی برداشتم و بوش کردم با کمال تعجب دیدم که بله.اینم دیور ساواجه!!

دیور ساواج عطری بسیار موفق در طراحی و تبلیغات و بازاریابیه که همه گیر شدنش داره ضد تبلیغات خودش میشه.خصوصا برای عطربازا
12 تشکر شده توسط : سالمی Amir
بعد از گذشت چند روز از خرید عطر تصمیم گرفتم تجربیاتم رو در میون بگذارم:
ادیشن بلانش ادو پرفیوم اوپنینگی مرکباتی و بسیار شبیه به بلو شنل ادو پرفیوم داره و هر دو بوی لیمو و برگاموت بسیار شارپی در ابتدا دارن..صادقانه باید بگم این شروع خیلی برام جذاب نیست..اما در ادامه راهش رو از بلو شنل جدا میکنه و بعد از چند دقیقه اون رایحه بهشتی مورد علاقم ظهور میکنه😍
رایحه ای مخملی و عمیق و آرام بخش و خامه ای..ترکیبی از لیمو و چوب صندل و وانیل و روایحی که منو تا حدودی یاد عطرهای دیگه لاین آلور مینداره..گل رایحه بین نیم ساعت تا ۲ ساعت بعد از اسپری کردنه..یعنی ۱ و نیم ساعت بهشتی
جدای از اوپنینگ باید بگم این رایحه بهترین رایحه ایه که تا حالا به مشامم خورده و قطعا با اختلاف عطر شماره یکمه به طوری که استشمامش آرامش عجیبی بهم میده.
اما بذارین در مورد پرفورمنس بگم:
موندگاری عطر روی پوست من تا ۸ ساعت هم رسیده اما بعد از ساعت ۵ ام بسیار ملایم و رقیق میشه..پخش بو تا ۳-۴ ساعت اول خوبه.۱-۲ ساعت اول تا ۲ متر و یکی دوساعت بعدی تا ۱ متر به راحتی پخش میشه و بعد ازون پخش کمی خواهد داشت‌ که برای من راضی کننده بود.

در کل به عقیده ی من با یک شاهکار طرف هستیم..عطری که اگر کمی ارزون تر بود میتونست برای یک عمر کافی باشه.


30 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا سالمی
عطری بسیار ساده..لیمو ترش ۹۰٪ رایحه رو تشکیل میده.اگرچه رایحه لیمو بسیار طبیعی و فرشه اما از عطری با این قیمت انتظار رایحه ای عمیق تر و خاص تر داشتم‌..
برای اینکه منظورمو بهتر برسونم میخوام مقایسش کنم با عطر های لیمو بیس دیگه..مثلا تق هرمش او فرش رو در نظر بگیریم..این عطر هم در ابتدا با لیمو ترش تازه و شفاف شروع میشه اما در ادامه تغیبر نت ها و نمایان شدن رایحه های وتیوری و چوبی واضحه..همین موضوع به جذابیت عطر اضافه میکنه.یا در عطری مثل شنل آلور ادیشن بلانش بوی لیمو در ترکیبی شگفت انگیز با چوب صندل و وانیل قرار گرفته و فضایی خامه ای و لوکس رو خلق کرده...
اما دیور هوم کلون عطری خطیه و همه چیز روی رایحه لیمو ترشه.واقعا در حد انتظارم نبود
23 تشکر شده توسط : سالمی میر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir