نظرات | امیررضا بوالخیر
ترتیب نمایش
یه عطر فرش که بنظره من تو عطرای خنکه مارلی مثل پرسیوال و گیزینلی و گالووی از همشون رایحه بهتری داره. من که عاشقش شدم. فکر کنم کسایی که شنل بلو میپسندن حتما اینو هم میپسندن. با توجه به فرش بودنش انتظار ماندگاری طولانی نباید داشت
4 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi بهنام سهرابیانی
بوی لیمو توی این عطر بصورت هنرمندانه ای استفاده شده و یه طراوته عجیبی داره. رایحش خیلی خوبه ولی بخاطر خنک بودنش توقع ماندگاری و پخش بوی بالا نباید ازش داشت.
2 تشکر شده توسط : Mahdi chavoshi فریده.م
اصلی گرفتین؟ چون هیچ ربطی به این بو نداره!
بوی ماهی بیشتر موقعی که مثلا یک ساعت از اسپری میگذره میاد. اول اصلا دوستش نداشتم ولی بعد چند بار استفاده آدم ازش لذت میبره. من از همین پرفومو استفاده کردم. شاید بیشتر حساس شدنم به بوی دریا و ماهی بخاطر اینه که جنوبیم. در کل یه عطریه که مثل آچار فرانسست
وقتی دکانت این عطر رو گرفتم بار اول اصلا اون گیرایی که مد نظرم بود نداشت چون قبلش الور ادیشن بلانچ داشتم که خیلی دوست داشتنیه و البته هیچ ربطی به این عطر نداره و یه کاره سیتروسیه ولی چون از یه خونواده بودن توقع زیادی داشتم. بار بعد اون رو اسپری کردم واسه یکی از دوستام که بعدش فهمیدم اینکار چقدر بوی خوبی داره اصن انگار یه چیز دیگه بود و اون موقع بود که عاشق رایحش شدم. این کار معتدله و الان با اینکه فصل بهاره چون تو جنوب زندگی میکنم هوا مثل تابستون شهرهای دیگست و گرمه ولی با این وجود این عطر اصلا اذیت کننده نیست و واقعا ملایمه
2 تشکر شده توسط : Mistral علی پاک عقیده
بوی اسطوخودوس توی رایحه این عطر غالبه و موقع استفاده احساس میکنید تو جایی مثل باغ هستید. ماندگاری و پخش بوی زیادی داره ولی رایحش بازخورد کمی داره و در کل همه پسند نیست.
1 تشکر شده توسط : صادق اف
اولش رایحه خیلی خوب و قوی داره ولی به مرور پخشش ضعیف میشه و یه بویی مثل بوی ماهی توش حس میشه که من اصلاً نپسندیدم. بهرحال عطر سلیقه ایه.
یکی از محدود رایحه هایی که با اینکه خیلی سعی کردن مشابه بو از این عطرو درست کنن ولی در نهایت شاید 20% تونستن بهش نزدیک بشن. پخش بو در حدی هست که اگه کسی کنارتون باشه و یا رد بشه حس کنه. ماندگاری واقعا رضایت بخشه. بازخورد این عطر خوبه. رایحه واقعاً خاص و دلنشینه و فکر نکنم اگه کسی حتی بلایند بای هم کنه پشیمون شه
3 تشکر شده توسط : Anis gholami Mahdi chavoshi
رایحه این عطر واقعاً لذت بخشه. تو ساعت اول پخش بوی مناسبی داره و اگه از کنار کسی رد بشین به راحتی متوجه میشه ولی به مرور بوش به سطح پوست نزدیک میشه و باید بگم کخ عطر خوش بازخوردی هم هست. در کل بیشتر از allure homme sport پسندیدم.
1 تشکر شده توسط : شاپور K
این عطر اینتسش تقریباً خنک بود یا نهایتش معتدل. تو شیشه جدید یعنی ریفرموله شده که دوستان میگن گرمه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir