نظرات | زهرا عسگری
ترتیب نمایش
نسخه ی ۲۰۱۷ این عطر، که ورژن جدیدش محسوب میشه، ملایم تر هست و بوی تند فلفل صورتی توسط عطر سیب سبز، تلطیف شده که بعضی ها رو ممکنه به اشتباه بندازه که شاید این عطر تقلبی باشه؛ اما اینطور نیست و ورژن جدید ملایم تر و آرام تر هست و از شدت تمام روایح کاسته شده و بوی غالب این ورژن رایحه ی سیب سبز هست به نظرم.
در ارتباط با ورژن قبلی یا همون ورژن اصلی هم باید بگم که، رایحه ی فلفل صورتی به شدت غالبه و بوی چای و برنج کاملا مشهود و پر رنگ هست؛ انتخاب نوع ورژن به سلیقه و طبع شما بستگی داره؛ چون هر دو عالی هستند. اما حس خود من راجع به ورژن جدید اینجوری ه که انگار ورژن اصلی رو اسپری کنی و بعد بلافاصله آب اسپری کنی تا مثلا تند و تیزی عطر گرفته بشه. به لحاظ ظاهر شیشه ی عطر؛ هر دو یکسانند؛ گویا فونت نوشته ی روی شیشه متفاوت شده چون من تغییر مشهود و کاملا متفاوتی ندیدم. پخش و ماندگاری هر دو ورژن بالاست و میتونم بگم تا ابد رایحه اش روی لباس خواهد ماند حتی پس از شستشو...هر دو ورژن خنک هستند و کاملا مناسب استفاده ی روزانه، محل کار، مهمانی و دورهمی هستند و مناسب مراسم رسمی نمی باشد. در مجموع عطری هست که قدیمی نخواهد شد مخصوصا ورژن جدیدش که ملایم تر و همه پسند تر شده. جنیفر اولین عطری بود که در نوجوانی خریدم و همچنان هر دو ورژن این عطر رو بارها و بارها در کنار بقیه ی عطرهای دیگم تکرار خواهم کرد. اگر بخوام بهترین جمله رو برای این عطر انتخاب کنم باید بگم که این عطر خیلی حس اعتماد به نفس همراه با آرامش و لبخند به آدم هدیه میده؛ دقیقا اخلاق و رفتاری مشابه خود شخصیت دلنشین و دوست داشتنی ه جنیفر لوپز.‌‌..
24 تشکر شده توسط : saharhsj AhmadReza.T
روایح به خوبی باهم ترکیب شدند اما نت های اولیه‌ی نام برده همراه با رایحه ی نارگیل و در انتها وانیل و هلو، به خوبی در این عطر مشهوده و بوی غالب این عطر، نارگیل،آلو،هلو و وانیل هست. عطر بسیار خوشمزه ایست و ترکیب طعم ترش و لذیذ نارگیل هست، انگار که همزمان نارگیل و آلو و هلو رو بخورید. عطر شیطون و شیکی هست. من احساس میکنم که مشابه عطر لَ وی اِ بِل_لَنکوم هست، البته این عطر حالت گرفته تری داره و مثل لنکوم، نشاط نداره؛ مثل عطر روغن نارگیل خیلی چرب میمونه که با روایح ترش مزه؛ فقط تلطیف شده اما هنوز شاد و پر انرژی نیست و دقیقا مثل شیشه ی عطر با وقار و آروم ه. پخش بو و ماندگاری عالی است و مناسب مراسم رسمی و شبانه هست مخصوصا مهمانی های شبانه . بوی هلو و وانیل تا چند روز روی لباستون باقی میمونه. در این رنج قیمت، عطر بسیار مناسبی است.
17 تشکر شده توسط : هاشم پور آیدا
همونطور که مشخصه؛ این عطر ادوتویلت هست و انتظار پخش بو و ماندگاری طولانی مدت نداشته باشید و برای استفاده ی روزانه عالیه. رایحه ی بسیار شیک و جذاب و قابل توجهی داره اما پخش بو بسیار کم و ماندگاری حدودا ۴ یا ۵ ساعت ه. روایح نامبرده به خوبی باهم ترکیب شده اما بوی آب و به ویژه رایحه ی یوزو در این عطر قالب ه؛ و وجه تمایز این عطر از سایر عطرهای خنک، همین رایحه ی یوزو هست‌. مناسب محل کار در روزهای گرم تابستون ه و اونقدر پخش بو نداره که برای دوره‌ای ها یا مراسمات رسمی روش حساب کرد و کلا شخصیت این عطر بسیار آرام و ملایم و مهربون و با طراوت ه، من گاهی موقع استراحت این عطر رو روی بالشتم اسپری میکنم که بسیاااار آرامش بخشه. شیشه ی بسیار زیبا و شیک ی داره و باعث میشه که آدم به صورت مداوم ترغیب بشه که از این استفاده کنه‌. برای هدیه دادن به عزیزترین ها؛ پیشنهاد میشه
9 تشکر شده توسط : فاطمه کریم زاده آیدا
این عطر مشابه شنل کوکو مادمازل هست اما اگر بوی شنل رو عدد صد در نظر بگیریم، مشابهت این عطر به کوکو مادمازل، عدد ۳۰ یا ۴۰ خواهد بود. عطر سندرلینگ در نوع خودش خوشبو و دلنشینه و بوی غالب در این عطر، بوی گل جعفری هست. مناسب دورهمی های دوستانه است و به نظرم کمتر میشه به عنوان عطر روزانه استفاده کرد و فکر نمی‌کنم در مکان های رسمی بشه ازش استفاده کرد. شاید در ۲ یا ۳ ساعت اولیه پخش بوی متوسط داره و بعد کم کم فقط خودتون حسش میکنید اما ماندگاری عطر تقریبا یک روز کامل هست البته یک مقدار کم تر .شیشه ی عطر جذاب ه و با توجه به قیمت تقریبا مناسبی که داره برای هدیه دادن گزینه ی مناسبی ه
11 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه شکیبا
بوی به شدت تمیز و شاد و سرحال و کاملا مناسب فصل بهار؛ به ویژه تابستان. این عطر انقدر شاد و خوشحال ه که اصلا بوییدنش باعث میشه یک دفعه چشماتون از انرژی زیاد برق بزنه چه برسه به اینکه از این عطر استفاده کنید...به شدت پیشنهاد میشه...فوق العاده عطر انرژی بخشی ه...اصلا با این رنج قیمت، بهتر و پر انرژی تر از این عطر نداریم. انگار که به یک باره وارد باغ پر از میوه و گل که تازه آبیاری شدن یا بهشون بارون خورده باشه، میشین. اصلا اصلا این عطر شاد و پر انرژی رو از دست ندین.
11 تشکر شده توسط : آیدا توت فرنگی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir