نظرات | عادل اکبری
ترتیب نمایش
سلام.
من این کار رو در یک فروشگاه معتبر برای خرید پیدا کردم.
بر طبق عادت قبل از خرید هر ادکلنی، در اینترنت جستجو میکنم که ادکلن مد نظر من به چه ادکلنهایی شباهت رایحه داره.
در مورد امپر لجند مشکی، با اینکه در سایت فراگرانتیکا هم صفحه بهش اختصاص داده بودن، ولی در قسمت عطرهای مشابه کاربران چیزی نوشته نشده بود.
همینطور هم در این وبسایت.خلاصه کلام اینکه میخواستم بدونم دوستانی که این کار رو تست کردن بفرمایند نزدیکترین ادکلن به امپر لجند مشکی از لحاظ رایحه چه کاری هست؟با سپاس.
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی nazanin
با سلام.
من این عطر رو مدتی پیش تهیه کردم و از رایحه و پخش بوش راضی هستم.
منتها از روی وسواسی که دارم باید در مورد هر عطری که میخرم درسایتهای مرجع مثل فرگرانتیکا هم یه تحقیقی بکنم و از نظرات اونجا پیدا کنم که رایحه این عطر به چه عطرهایی نزدیکه
ولی در فرگرنتیکا این عطر رو اصلا پیدا نکردم.
شاید به خاطر اماراتی بودنش باشه، ولی اگه اینطوره دیگر برندهای اماراتی مثل رصاصی یا اجمل و امپر عطرهاشون در فرگرانتیکا هست ولی این یکی نیست.
میخواستم بدونم آیا رایحه این عطر از یه عطر معروف کپی شده یا اینکه ابداع خود عطرساز شرکت اسپلندور هست و اگر ابداع اون هست به چه عطرهای برند معتبری از لحاظ رایحه مشابهت داره.
در پایان این نکته رو ذکر کنم که من از تفاوت برندهایی مثل اجمل و رصاصی با ریو کالکشن یا فراگرنس ورد که به طرو کلی کارشون کپی ادکلنهای معروف با هزینه کم برای افراد با بودجه های کمتره اطلاع دارم و میدونم که اون برندها در سایتهای معتبر لیست نمیشن ولی فکر نمیکنم اسپلندور هم از دسته دوم یعنی مثل ریو یا فراگرنس ورد یا جان وین باشه.
و باز هباید ذکر کنم که من هم خودم در شرایط مالی فعلی از مشتریهای این برندهای به اصطلاح شرکتی یعنی جان وین و فراگرنس هستم و از انتخابهام هم راضیم و قصد توهین به استفاده کننده ها از این برندها رو ابدا ندارم
متشکرم و شب و روز تون خوش
با سلام.
من این ادکلن رو به تازگی تهیه کردم.
میخواستم از دوستان علاقه مند بپرسم که کسی میدونه که رایحه این عطر از کدوم ادکلن کپی گرفته شده، من که با بو کردن اون به یاد چند تا ادکلن برند که قبلا یا داشتم و یا از جایی بوی اونها رو استشمام کرده بودم می افتم ولی نمیتونم به نتیجه برسم.
آیا شرکت اسکلاره رایحه این عطر رواز یه عطر برند کپی گرفته یا رایحه رو خودش ترکیب کرده یا به فرض محال رایحه طراحی خودشونه.
ممنون میشم کسی راهنماییم کنه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir