نظرات | عليرضارحمتي
ترتیب نمایش
با سلام خدمت مديريت محترم سايت
من هيچ ذهنيتي از نوع بو و رايحه اسانس هايي که براي هر کدام از محصولات عنوان ميشود ندارم آيا امکان دارد که آدرس يا لينکي را به من معرفي کنيد که بتوانم از رايحه اسانس ها مطلع بشوم ؟
ضمنا يک پيشنهاد هم دارم اگر امکان داره در قسمت دسته بندي محصولاتتون دسته بندي بر اساس اسانس ها را هم قرار بديد که امکان جستجوي راحت تر و سريعتر را فراهم کنه
با تشکر
پاسخ مدیر : سلام در مورد پیشنهادتون انشاالله بررسی می‌کنیم. در مورد رایحه قطعا با مطالعه نمی‌شه یک رایحه رو درک کرد اما برای اطلاعات بیشتر در مورد اسانس‌ها در اینترنت جستجو کنید احتمالا مطالب خوبی رو بتونید بدست بیارید.
با سلام خدمت شما
من دو تا ادکلن از شما خريدم که با توجه به توضيحات صفحه مربوط به اونها تصورم اين بود که تلخ هستند اما با توجه به اسانسهاي مختلف ديگه استفاده شده درآنها و استفاده از آنها متوجه شدم که تلخ تلخ هم نيستند ، ميخواستم راهنمائي کنيد چه ادکلني بوي کاملا تلخ تلخ تلخ ميده ؟ من فقط چند سال پيش از ادکلن کنزو اير راضي شدم که اونهم بعداز چند وقت نسخه هاي جديدترش بسيار حنک و ماندگاريش بسيار کم شد و بعد از يه مدتي کلا توليد نشد . مشابه اون ادکلن که بوي تلخ تلخ تلخ داشته باشه چه چيزي را پيشنهاد ميکنيد ؟ باتشکر
پاسخ مدیر : سلام دوست گرامی، بله معمولا ادکلن‌ها ترکیبی از رایحه‌های مختلف رو دارند و ممکنه در کنار تلخی، شیرینی یا تندی یا حتی ترشی هم داشته باشند و سعی ما بر اینه که رایحه غالب اونها رو ثبت کنیم گرچه در رایحه غالب برخی ادکلن‌ها بین افراد اختلاف وجود داره. بین کارهای تلخ لالیک مشکی و وود راکی به نظرم تلخی زیادی دارند. کنزو وودی هم کار تلخی هست. بلک افغان و توسکان لدر هم کارهایی با تلخی زیاد به حساب میان.
جناب آقاي مدير اگرچه نسبت به ارسال بموقع و سروقت محصولاتتان بايستي از شما تشکر کنم ولي پس از دريافت اين محصول و استفاده ازآن متوجه شدم اين ادکلن اصلاً رايحه تلخ نداره و برعکس خيلي هم شيرين هست و همچنين طي مرورو جستجوئي که در چندين سايت معتبر ايراني و خارجي مثل - - - و ebay.com و amazon.com و حتي خود سايت bentley-fragrances.com بعمل آوردم متوجه شدم که استنباط من از رايحه اين ادکلن درست بوده و درتمامي اين سايتهاي معتبر هم از اين ادکلن بعنوان رايحه گرم و شيرين اسم برده شده چراکه حتي اساسنس هائي که شما در سايتتون از آنها اسم برديد هم گوياي گرم و شيرين بودن اين ادکلن هست از شما تقاضا دارم علت اين ناهمگوني را براي من توضيح بدهيد .
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، سایت‌ها رو مشاهده کردم. سایت‌های خارجی اشاره‌ای به شیرینی یا تلخی ندارن و دسته بندی اونها متفاوته و من هم در این سایت‌ها چنین چیزی ندیدم اگر لینکی دارید برای ما ارسال کنید. در سایت‌های داخلی هم گرم و تلخ یا تند ، و در یک سایت هم گرم و شیرین مشاهده شد. اگر در سایت بنتلی ملاحظه کنید دسته بندی رایحه این محصول چرمی، چوبی و ادویه‌ای نامیده شده. اصولا رایحه چوبی و چرمی تلخ و رایحه ادویه‌ای تند محسوب می‌شه و علت نامگذاری ما هم بر همین اساس بوده. با اینحال بررسی مجددی می‌کنیم
با سلام و خسته نباشيد و تشکر از سايت بسيار خوبتون
من مردي هستم با حدود 45 سال سن بطور کلي و انحصاراً اودکلن هاي بوي تلخ رو مي پسندم ولي دقيقاً نميدونم کدوم يک از ادکلن ها صرفاً بوي تلخ ميدهند جون بطور کلي همه ادوکلن هاي مردانه اي که به اسم بوي تلخ معرفي ميشوند داراي يک بوي قالب شيرين يا ترش هستند دراين ارتباط ميخواستم راهنمائي کنيد و همچنين ميخواستم بدونم کدوميک از ادوکلن هاي مردانه بوي قالب قهوه را دارند لطفا معرفي فرمائيد .
با تشکرمجدد
پاسخ مدیر : سلام و تشکر از شما، کارهایی مثل لالیک مشکی، وود راکی و تام فورد گری وتیور رو بنظرم می‌شه کاملا تلخ دونست. آنجل شلیسر اسنشیال، جیونچی پلی اینتنس، آرمانی اتیتیود و پولو دابل بلک بوی برجسته قهوه داند.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir