نظرات | JooDan
ترتیب نمایش
Madurai
لینک به نظر 29 فروردین 1403 تشکر پاسخ به چیناسکی
درود بر شما ، مشخصه سلیقه و شامه جا افتاده ایی دارید که علاقه مند به این عطر هستید ... کاری که پیشنهاد فرمودین هم جز مورد علاقه های من از برند ممو هست و رایحه دلنشینی دارد . با احترام
4 تشکر شده توسط : الف.ر ش Perfumex
درود برشما ، انسان باید از چیزایی که لذت میبره استفاده کنه در غیر این صورت پس هدف از زندگی چیست؟ این مدل هم هم زنونس و هم مردونه رایحه رو تست کردی که عالی اگه اشنا نیستی هم اولش درسته شاید وایب دخترونه و آدامسی و حس ملونی بده ولی بعد 15 دقیقه یه حالت چرم ریزی میاد زیر رایحه ی میوه ها و اونا رو پاپ اپ میکنه هلو هم تو این عطر یه بازیگر اصلی نیس فقط برای تقویت نت های فلوراله خلاصه انسان یه بار زندس پس بخر و حالشو ببر پرفومنسش هم خوبه پخش بوی سافتی داره و ماندگاری مناسب به اصطلاح مجلسی هست نه این که بقیه رو خفه کنه و نه این که خیلی ساکت باشه. حال خودتو خوب میکنه مهمه ...با احترام
14 تشکر شده توسط : الف.ر ش complihanicated
درود بر شما بله من دو مدل از پیور پرفیوم های برند آمواج را تست کردم اگر منظورتون همون لاین عطار باشه. مدل اول Oud Ulya بود رایحه چرمی انیمالیک وانیلی مشابه سیلور عود شیشه سیاه اما نکته ی مهم ماندگاری زیادش هست و پخش بوی کم چون روغن خالص هستش یه خط بکشید رو دستتون و تپ کنید به گردن همین بسه دومین مدل هم Vanilla Barka بود که کیفیتش بالاست ولی پخش بو که کم هست هیچی ماندگاری این مدل هم کمی پایین هست خلاصه زیاد ارزش خرید نداره به نظرم نسبت به هزینه و قیمت همون محصولات عادی خود آمواج بهتره هم حجم هم نوع افشانه و استفاده راحت تر و پرفومنس خوب تر ... با احترام.
10 تشکر شده توسط : الف.ر ش سالمی
درود بر شما علاقه مندان به عطر و روایح ، این نسخه بر خلاف اسمش که از پر قدرت بودنش میگه متاسفانه اون اینتنس و اکسترایی که مورد انتظار باید باشه نیستش ، به چند دلیل یکی این که غلظت عطر و روغنی بودنش بالاس و مثل edt و edp پخش بوی زیاد رو نداره و بیشتر این امر روی ماندگاری موثره که در این مدل به وضوح زیاده، دومین مورد رایحه این عطر رو اومدن نرم تر کردن تو نسخه اولیه رد توباکو شما به محض پخش عطر روی پوستتون بو های تند و گاز دار و تیز رو حس میکنید اما در این نسخه نه اصلا یه عطر خوشمزه یه مقدار شیرین بودنش کم تر و اسپایسی بودن بیشتر شده و برای خانما میتونه یه عطر پاییزه بشه ، این نسخه اینتنس رد توباکو شباهتش به کارلایل یه مقدار بیشتره خلاصه اگه با ذهنیت پخش بوی بمبی تو لیست خریدتون قرار داره همون نسخه قبلش رو بخرید با ارقام هم بخواییم پیش بریم پخش بو دوساعت خوب هستش و ماندگاری بیشتر از ده ساعت . با احترام
11 تشکر شده توسط : سالمی محمدعلی طاهری
درود به آقای علوانی این کالا قیمتش 20 میلیون نیس تو یک سایت که موجود داره دیدم انقد زدن و نهایت تا 7 میلیون باشه، حواستون باشه که بیشتر از این مبلغ نپردازید.
8 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور
درود همیشه خواننده بودم و از بار علمی گرانبهای اساتید لذت میبردم و قطعا در اینده هم خواهم برد. این اولین کامنتی که در سایت عطر افشان میذارم و اونم این هست .

سلام به خانم MONA هیچ جمله و کلمه ایی نمیتونه از درد غمت بکاهه مخصوصا اگه رایحه ایی هم تکرار کننده خاطرات تلخ باشه. من با گوچی عود این جوری میشم و همون شیشه رو هم از اون سال دارم بگذریم این پیام فقط صرفا برای این هست که بدونی ما هم در دردت شریک هستیم و شاید این همدردی یه مقدار باعث بشه انگیزه ایی صورت بگیره برای داشتن حال خوبت .

متنی از الکساندر دوما هست که میگه در این دنیا نه خوشبختی هست و نه بدبختی ؛ فقط قیاسِ یک حالت با حالتی دیگر است !
تنها کسی که حد اعلای بدبختی را شناخته باشد می تواند حد اعلای خوشبختی را نیز درک کند ...
می بایست انسان خواسته باشد بمیرد ، تا بداند زنده بودن چقدر خوب است ، پس زندگی را، زندگی کنید. چون اگر یه نگاه جزئی کنیم چیزی جز حال بد برای ما اینجا وجود ندارد و در اصل زندگی یه بدبختی هست چون همیشه دنبال خوشبختی هستیم... جا داره اخر این پیام هم نقل قولی از ' ارد بزرگ بنویسم که میگه : باور بدبختی از خود بدبختی دردناکتر است .' و متاسفانه ما تو چرخه بدبختی بی رقیب هستیم .


امیدوارم واقعا بتونید با این حجم از غم کنار بیای، ربطی به گذشت زمان نداره یه زخم عمیق همیشه جاش میمونه اما انشاالله شما قدرتش رو داشته باشید . به قول فیلسوف ارسطو خوشبختی به خودمان بستگی دارد ...

26 تشکر شده توسط : سالمی کامیار فخر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir