نظرات | حامد تقی پور
ترتیب نمایش
من امروز این عطر و تست کردم ، مگه عطرش از بین میره ؟ اوف ، بسیار عمیق و گیرا و فِرِش، احسنت بر عطاری که این عطر و ساخت. کارش بی نظیره بخدا.
این عطر سرشار از حس غرور شادی و آرامشه ، پخش‌بو و ماندگاری بسیار بالای داره. همانطوری که از ترکیباتش مشخصه اسطوخودوس چوب صندل سفید عنبر مشک نمایانه و ور عطر خودنمایی میکنه.
منکه پیشنهاد میکنم. از خریدش راضی میشین.
متشکرم.
9 تشکر شده توسط : بابک IRRO
با سلام
این محصولی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده آقای دومنیک روپیون نسبت به نسخه قبلی جدید و قوی تر از عطر مردانه Yves Saint Laurent Y بوده در توضیحاتی که شرکت داده نوشته این عطر به عنوان ترکیبی قدرتمندتر معرفی شده از نُت های گریپ فروت ، آکورد سیب ، زنجبیل و  آلدهیدها تشکیل شده است و نُت میانی رایحه عطر مریم گلی ، اسانس اسطوخودوس ، شمعدانی و نُت پایانی در انتها و نت پایانی سرو ، الیبانوم ، تونکا و جوهر پاچولی.
اما تجربه خودم اینه که با توجه به استفاده از محصول قبلی این محصول در نوت اول گریپ فوروت گذاشته در نوت میانی از اسطوخودوس و نوت پایانی پاجولی اضافه کرده.پخشش خوبه ، محصول قبلی رایحه سیب رو حس میکردم اما اینجا کمتر شده به نظرم. ماندگاریش قابل قبوله .
مردونه س و با اصالت. پیشنهاد میکنم . لذت ببرید ازشد.
10 تشکر شده توسط : M.KH محمد عباسی
سلام
این دیور کاملا تغییر کرده ، یه چیز دیگه ای شده دیور هوم 2020 با فلفل سیاه و ترنج . نُت فلفل ، ریشه‌های پیروسین و..... هست.
هیچ شباهتی یا دیور هوم اول نداره.
شرکت دیور ، آقای داماشی آخه این چه کاریه میکنید چرا مردم رو به عذاب میندازید، اصلا عوض کردید. الان باید بگردیم دنیال دیور قبلی با قیمت‌های عجیب غریب.
من نمیدونم خوبه یا بده اینکار. هرچی هست دیگه قبلیه نیست.
3 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک
با سلام احترام خدمت همه اعضای عطر افشان ،
باید عرض کنم که من ابتدا ادوتویلت ساواج رو در ۲ سال گذشته گرفتم ، بسیار فِرِش و جذاب برام بنظر رسید و دلم میخواست بارها تکرارش کنم .خیلی عطر گیرا و پُر بازخوردی بود و تقریبا اطرافیانم ازش تعریف و تمجید کردند.
بعداز اون در حال و هوای ادوتویلت و همان رایحه نسخه ادوپرفیوم رو گرفتم که متاسفانه شیرینی کار بیشتر نمایان شده بود ، یعنی حس شیرینی در این کار حس میکردم ، دیگه اثری از فِرِش بود نسخه ادوتویلت در اینکار هویدا نبود.نتونستم تحمل کنم بنابراین ادوپرفیوم رو به یکی هدیه دادم.
الان هم در تردید نسخه الکسیر هستم ، خیلی ها نظر دادن که رایحه اش الکسیر با نسخه های پیشین متفاوته و الان اسطوخودوس بیشتر عرض اندام میکنه. من حیث المجموع باید تست کرد و سپس تحلیل کرد (فراسوا داماکی) چه چیزی رو به معرض نمایش همگان گذاشته. ممنونم
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی میثم معین خیاط
Private Label
لینک به نظر 20 اسفند 1400 تشکر پاسخ به Mahmoud
من با نظر شما موافقم.
مگه از این عطر بهتر هم هست. شاهکار سیسیل زاروکیان ، هرقدر توصیفش کنی باز ناشناخته س. پرقدرت، رایحه مردانه شیک و لاکچری، ماندگار. این کار هرگز از دل ها نمیره. و بعنوان شاهکار ازش یاد میشه.
حالا در این بین شاید یکی خوشش نیاد یا با سلیقه ش مطابق نیست، مهم نیست ، چیزی از این عطر کم نمیشه.
5 تشکر شده توسط : Dragon MAHMOUD
الان همین عطر و گرفتم عجب عطری ، فوق العاده س. حس لوکس بودن داره
7 تشکر شده توسط : MAHMOUD رضا یگانه
کسانی که این‌ عطر رو تست و تجربه کردن نظر کارشناسی بده که در چه سبکی هست. پخش و ماندگاری ، رایحه
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
مورد پسند من نیست. اصلانتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. وقتی بلایند بای گردم پشیمون شدم. انداختمش از شیشه ماشین بیرون
آلساندرو هدف طراحی عطرها را اینگونه بیان می کند : "من می خواهم عطرهایم قسمتی از ذهن و نگرش من باشد و نه ذهنم و فکرم اسیر عطرم..........."
برند Nasomatto در بازه زمانی 2008 تا 2014 دارای 10 محصول در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) برند Nasomatto برای عطرها ، خود آقای آلساندرو گولتیری می باشدNasomatto Duro ، نمادی از ابراز قدرت و نیرومندی مردی جذاب و شیک می باشد.

این محصول گرم و تلخ که تلخی خود را از چرم و تندی و گرمی خود را از ادویه جات و نت های چوبی حاصل می کند بسیار ماندگار بوده و از میزان پراکندگی عالی برخوردار می باشد.
عطری فوق العادس. پیشنهاد میکنم برای عطر بازای نیش.
عجب عطری لذت برم
4 تشکر شده توسط : مسیح بسته شده Dapper
آلساندرو هدف طراحی عطرها را اینگونه بیان می کند : "من می خواهم عطرهایم قسمتی از ذهن و نگرش من باشد و نه ذهنم و فکرم اسیر عطرم..........."
برند Nasomatto در بازه زمانی 2008 تا 2014 دارای 10 محصول در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) برند Nasomatto برای عطرها ، خود آقای آلساندرو گولتیری می باشد.ترکیب آن با رایحه ی شیرینی از گل های رنگارنگ نظیر مگنولیا آغاز شده که به قلب گرم و لطیفی از شکلات تلخ، دارچین و لوبیا تونکا می رسد . این مواد بر بیسی از چوب صندل و عود استوار می باشند . از مشخصه های این محصول گرمای دلپذیر، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی خوب آن است.
در کل عالیه فوق‌العاده است
2 تشکر شده توسط : جواد وزیری amir

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir