نظرات | Negar pournami
ترتیب نمایش
اگر که بخوام بگم بوش شبیه چیه، دقیقا شبیه عطر مغز کلوچه های گردویی و هل و همراه با رایحه کلبه های چوبی نم دار شمال. و این باعث میشه که هم عطر شادی باشه و هم بیانگر یک نوع درون گرایی.یه عطر شیرین ولی تیز که البته تیزیش اذیت کننده نیست. هم برای خانم ها و هم آقایون مناسبه. به نظر من که ریتم عطر ثابته.موندگاری و پخش مناسبی هم داره و صد درصد نظر اطرافیانتونو جلب میکنه.
7 تشکر شده توسط : Setareh رضاحسین نوری
با این که هردو نسخه EDP و EDT رو دارم اما EDT رو بیشتر دوست دارم. نسخه EDP تندتره و رایحه اعجاب انگیز این عطر که نارگیل هست رو خیلی مخفی کرده.
برای اولین بار وقتی خواستم تستش کنم، احساس کردم عطر گمشدمو پیدا کردم، یه عطر سنگین در عین حال که نت های عشق و شادی رو فریاد میزنه
عطر گرم و تلخ و اوایلش کمی شیرینه بعد از چند ساعت که میمیونه هیچ اثری از شیرینیش نمیمونه و فقط تلخ . موندگاری و پخشش هم قانع کنندس
من نت هایی که میتونم تشخیص بدم فلفل ، زنجبیل و نارگیله
که هیچ کدوم از این نت ها توی این عطر ، اغراق شده استفاده نشده و کاملا هارمونی دارن و مشابهتی در بین سایر عطر ها ندارن
کلا عطر منحصر به فردیه
8 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Mariya
من عاشق این عطرم
به نظرم عطرش شبیه وقتیه که توی یه مهمونی شلوغ، در حال نواختن پیانویی قدیمی هستین و با اینکه اطراف شما خلوته اما تمام حواس ها به سمت آهنگ شماست
7 تشکر شده توسط : Parsa Alma.gh
اون چیزی که من حس کردم، ترکیب عطر نیناریچی با افترشیو نیوآ بود
یه عطری که همراه با شیرینی، تلخی هم داشت
بوی پشمک هم خیلی واضح بود
ماندگاریش کل روز رو شامل میشه اما برای پخش خوب و واضح حداقل باید ۸ پاف بزنید
2 تشکر شده توسط : آیدا ایرن
عطر گلی کمی هم شیرین
موندگاری و پخش متوسطی داره
رایحه ش خیلی معمولیه و ساده . حتما سمپلش رو قبل از خرید امتحان کنید
سلام
من این عطر رو چند ماه پیش خریدم. واااقعا عالی بود . رایحه واقعی لیلیوم. ماندگاریشم تا چند روز خوبه اما پخشش اصلا خوب نیست. از مدیریت عطرافشان سوال داشتم که مثل همین عطر که رایحه غالب لیلیوم داشته باشه اما پخشش بیشتر از این باشه چی رو پیشنهاد میدید؟
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
https://www.atrafshan.ir/l/147

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir