نظرات | الهام
ترتیب نمایش
عطری با محوریت رز و مشک و البته زنانه.بوی دلپذیری داره ولی کم جون و بی رمق که به سختی میتونم حسش کنم با عمری کوتاه.تقریبا باید باهاش دوش گرفت.البته طرفدارهای عطرهای بسیار ملایم رو راضی نگه میداره. فضایی نزدیک به عطر فلاور بای کنزو داره ولی اگر قرار باشه یکی از این دوتا رو انتخاب کنم قطعا و بی تردید فلاور بای کنزو رو انتخاب میکنم خیلی بیشتر از یه سر و گردن از این کار بالاتره.با این قیمتهای شش،هفت میلیونی هم اصلا ارزش خرید نداره.
4 تشکر شده توسط : Rohaam امیر علوانی
وااااای خدای من این عطر فوق العادست.تشابه خیلی زیادی به تامفورد فبیولس داره.چیزی از کیفیت کم نداره.شیک و لوکسه باپخش و ماندگاری و قدرت رایحه مثال زدنی.فقط یک پاف و بس، تمام روز میتونین ازش لذت ببرین.تو این عطر برگاموت و لیمو شروع دلچسبی رو بوجود آوردن و مشک مست کننده اون تا لحظه آخر خودنمایی میکنه، چرم و کهربا هم خیلی محو در پس زمینه هستند و علاقه ای به جیغ زدن ندارن.کانفیوژن ارزش خرید بسیار بالایی داره از دستش ندین
13 تشکر شده توسط : حکایت دوست Perfumex
سلام دوباره
پیرو سفارشتون من این عطر رو صبح زود تو هوای باز و نسبتا سرد هم تست کردم.تقریبا ده پاف ازش رو اسپری کردم ولی واقعا ناامید کننده است.در فضای بسته تا چند دقیقه ای میشه رایحه بسیار بی جان کهربایی ،پودری رو ازش حس کرد ولی تو فضای باز تقریبا هیچی😕.در حالی که عطری مثل الامبر لابراتوریو اولفکتیوو حداکثر با یک پاف کل روزتون رو میسازه👌
1 تشکر شده توسط : بابک
تو شرایط امروز که گرفتار قیمت های عجیب و غریب عطرهایی گاها بی کیفیت و کم مایه و بی مایه هستیم دلیل مهجور بودن و کم توجهی به عطرهای این برند رو با قیمت مناسبی که داره درک نمیکنم.
بوی گلهای سفید در این عطر بسیار نمود داره و شاخصه و البته شیرینی وانیل.
6 تشکر شده توسط : nazanin مرتضی ع
پینک بلک بری همچون مدلهای مشکی و بنفش لس الکسیرز بوی شیرین و باکیفیتی داره و ویژگی بارز و وجه تمایزش غالب بودن نت دلپذیر یاس هست. من صورتی و بعد مشکی رو به مدل بنفش اون ترجیح میدم.به دوستداران عطرهای گلی -وانیلی سفارش میکنم حتما تستشون کنن.با توجه به قیمتشون عطرهای ارزشمندی هستن.و البته خیلی مراقب باشید از کجا خرید میکنید.
2 تشکر شده توسط : ROSA مرتضی ع
سه گانه فروت د امور لس الکسیرز عطرهایی باکیفیت و مناسب خانمهایی است که دوستدار روایح شیرین‌ هستند.در مورد بلک لیکوریش هم منتظر فضای تیره و تاریک و البته متفاوتی نسبت به نمونه صورتی و بنفش آن نباشید در کل هر سه تم بویایی نزدیک و مشابهی دارند و ارزش خرید بسیار بالا.
2 تشکر شده توسط : مرتضی ع شکیبا
سلام و عرض تبریک سال نو
مرسی و خیلی ممنونم از توجه و راهنماییتون🙏
.حتما تایید می فرمایید که ما هنوز در فصل خنک و البته کمی هم سرد سال هستیم. این عطر در روزهای پایانی اسفند به دستم رسید و البته هنوز در فضای باز تستش نکردم و حتما به توصیه شما عمل میکنم و نتیجه رو خدمتتون خواهم گفت.
توی متنی که نوشتم دقیقا عطرهای فوق العاده امبری رو که تو مجموعه کوچک خودم دارم رو نام بردم.امبر نویر بریکوت ،امبر پریمیر جووی،امبرو بولگاری،الامبر لابراتوریو اولفکتیوو و البته امبرگریس پریس مونت کارلو که بی نظیره.تعداد زیادی هم دکانت و سمپل از عطرهای امبری دارم مثل اوهیرا ، امبر روسی ، بارخانه ،امبر ۱۱۴ ،امبر بلند دیویدف ، امبر ورتوس و........بسیار باکیفیتن ولی تاپ تن من نیستند.
لازمه البته بگم تو اسپری های بعدی از امبر ولورس رایحه ملموس امبر رو تونستم ازش حس کنم ولی به شدت کم جون و کم مایه و ناپایداره و به سرعت محو و ناپدید میشه.
3 تشکر شده توسط : Mahyar سالمی
سلام و عرض ارادت و متقابلا شادباش نوروز
خیلی خیلی ممنونم و سپاسگزار از لطف و راهنمایی شما.اینکه میفرمایید باید روایح با سطح بالاتری رو تست میکردم راستش تجربه شخصی من نشون میده یه وقتهایی یه سری برندها با کلی اسم و رسم و تبلیغات و بوق و کرنا یه کارهایی ارائه میدن که در حد و اندازشون نیست و داد و قالشون بسیار بیشتر از ارزش کارشونه و البته برعکسش رو هم زیاد دیدم چه بسیار کارهای بی نام و نشان و بی ادعا و مهجوری که ارزش و کیفیتشون آدم رو متحیر و شگفت زده میکنه. با تعدادی از این عطرها در دوران نوجوانی برخورد کردم که امروز حتی نامی هم ازشون در گوگل نمیشه پیدا کرد.تنها شیشه های خالی از اونها برایم به یادگار مانده و حسرت بوییدن دوباره شون.یکی از اونها اسمش آی لش هست.قطعا اسمش رو هم نشنیدین.
در مورد معرفی این کار آرمانی که فرمودین هم خیلی ممنونم حتما عطر بعدی که تست خواهم کرد همین عطر
خواهد بود.🙏
سال بسیار خوب و پرباری رو برای شما و عطرافشان عزیز و مخاطبانش آرزو میکنم.
6 تشکر شده توسط : nazanin Rohaam
قبلا از این لاین جیوانچی دس پالای که بطری سیاه رنگ و زیبایی داره رو داشتم و بر اساس ذهنیت بسیار خوبم از اون کار و نتهای جذاب و تعاریف خوبی که اینجا از امبر ولورس خوندم و البته علاقه سیری ناپذیرم به روایح کهربایی ،مشتاق شدم که این رو هم بدون تست تهیه کنم.دیروز به دستم رسید.با اولین تست به شدت تو ذوقم خورد.یه تجربه تلخ دیگه به خریدهای بدون تستم اضافه شد.وقتی تجربه بویایی از امبر پریمیر جووی ، امبر نویر بریکورت ،امبرو بولگاری و امبر گریس پریس مونت کارلو رو داشته باشی بوییدن چنین عطری حسابی حالتونو خراب میکنه. یه رایحه بی هویت که در اون نتها با بی سلیقگی تمام روی هم فقط سمبل شدن.تنها ویژگی مثبتش اینه که چنین بویی نه پخش داره نه ماندگاری.
6 تشکر شده توسط : شکیبا nazanin
این عطر کاملا یونیسک.س هست.حضور آشکار رز و پس زمینه ملایمی از زعفران یه شیرینی ملایم و دلچسبی رو کنار چرم خشن و خشک و روایح دودی ایجاد کرده که اونها رو متعادل تر میکنه.قطعا همه پسند نیست ولی شیک و رسمیه.ظاهرا این لاین پخش و ماندگاری قابل قبولی هم نداره.
7 تشکر شده توسط : nazanin مهدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir