نظرات | Mahsa D
ترتیب نمایش
اومدم بخش نظرات رو راجع به این عطر ببینم و متوجه شدم هیچ خانمی نظر نداده! حدس می‌زنم دلیلش اینه که این عطر بر خلاف لیبل یونی، بیشتر متمایل به مردانه‌س از نظر من، ولی انقدر جذاب و دوست‌داشتنیه که بر خلاف قراری که با خودم گذاشتم که دیگه سمت یونی‌ها نرم، فکر نکنم بتونم در مقابلش مقاومت کنم.🥺
اپنینگ کار‌ برای من یکمی هارش و آزاردهنده بود ولی هرچی می‌گذره بهتر می‌شه. یه حالت اعتیادآوری داره که دلم می‌خواد مرتب مچمو بو کنم. خیلی cozy و آرامش‌بخشه و گرماش توی فصل سرد حس نشستن کنار یه آتیش مطبوعو تداعی می‌کنه به خاطر بوی چوبی و دودیش. توی درای‌داون یه ته‌بوی چوب سوخته داره که روی لباس و پارچه خودشو بیشتر نشون می‌ده ولی روی پوست من اون حالتو خیلی کمتر داره و یه جور متفاوتی دولوپ می‌شه و یه حالت کاراملی پیدا می‌کنه که البته به خاطر بیس چوبیش اصلا لوس که نیست، خیلی هم بالغ و جذابه. یه کوچولو هم من بوی دارچین حس می‌کنم که نمی‌دونم از چیه، چون توی نتهاش قید نشده. ماندگاری و سیاژش هم همونطور که بقیه‌ی دوستان گفتن خیلی خوبه.
15 تشکر شده توسط : فربد فریدی کامبیز سخی
مدتی بود دنبال یه عطر میوه‌ای می‌گشتم که تینیجری نباشه، بالغ باشه و کمی هم دارک که البته این عطر این خصوصیاتو داشت، منتها نشد اونی که من دلم می‌خواد. البته گویا بهترین زمان تست این عطر بهار و پاییزه ولی این زمستان گرم منو تحریک کرد که تستش کنم. شاید تغییر فصل بتونه کمی شرایط را عوض کنه ولی فعلا نظرم اینه که بوش صابونیه، البته یه صابون لاکچری! از نظر من شخصیتش شخصیت یه آقا (یا شاید خانم) میانساله که خیلی به ظاهرش اهمیت می‌ده، خوش صحبته و دوست داره که بقیه رو تحت تأثیر قرار بده. واسه من از اون بوهاییه که اگه یکی از کنارم عبور کنه و این بو رو بده می‌گم چه خوشبو ولی اگه با همون آدم توی محیط بسته باشم دلم می‌خواد بزنم بیرون، به خصوص اگه اووراسپری کرده باشه. من بوی ترنج حس نکردم و به شامه‌ی من فقط مشک و توت شنیده می‌شه. پرفورمنسش هم متوسطه از نظرم، سه، چهار ساعت روی پوست من می‌مونه تقریبا. پخشش هم متوسطه ولی شاید توی فصل مناسبتر شرایط بهتر بشه.
11 تشکر شده توسط : Aram derrick
شروعش به نظرم یکمی هارش و شدیده که خب من انتظار داشتم ملیح‌تر و ملایم‌تر باشه با توجه به رنگ و شکل پکیج و نتهاش. من بیشتر نت‌های ملون و گواوا رو متوجه می‌شم و البته بیشتر از همه گل صدتومانی که به نظرم یکمی زیادیه. تا حدی منو یاد عطر فرش اسنس از دیوید یورمن انداخت که وقتی چک کردم دیدم علاوه بر نت‌های مشترک توی مرحله بیس و درای‌داون، یکی از عطارها هم مشترکه (هری فریمونت)! البته فرش‌اسنس برای من اصلاً قابل تحمل نبود به حدی که سمپلش رو دور انداختم ولی این یکی رو چند روز پیش پوشیدم و رفتم بیرون و اذیت‌کننده نبود برام. ماندگاری خوبی هم داره نسبت به خنک بودنش و تا ۷، ۸ ساعت کامل بوش شنیده می‌شد از پوستم، روی لباس هم ۲۴ ساعت بعد به وضوح حضور داشت که دیگه بیشترش رو من چک نکردم چون لباس رفت توی ماشین لباسشویی! اونقدرا خنک نیست که آدمو چله‌ی تابستون سرحال بیاره ولی برای بهار و روزای نه‌چندان گرم تابستون می‌تونه خوب باشه. مشکل من باهاش گل‌ صدتومانیشه که صداش زیادی بلنده و البته انتخاب من هم نیست طبیعتاً با توجه به این که معمولا جذب عطرای چوبی و یونیسکس می‌شم ولی می‌تونه عطر نسبتا بی‌آزاری باشه و اگه کسی نزدیکم پوشیده باشه باهاش اکیم... البته اینم بگم که مامانم که میگرن داره گفت یکمی سرش از بوی این عطر سنگین شده! خلاصه که حتماً تست کنید قبل از خرید، مخصوصاً اگه روی بعضی از انواع بوی رز و صدتومانی حساسید...
23 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه فاطمه کریم زاده
سلام، می‌تونید شیشه‌ی دکانت تهیه کنید و مایع عطر را با سرنگ به شیشه‌ی دکانت منتقل کنید. مینیاتوری‌های هرمس ۱۵ میل‌هاش اتومایزر دارن ولی ۷.۵میل‌ها ندارن متأسفانه.
6 تشکر شده توسط : ّFatemeh_Akbarpour Perfumex
دفعه‌ی اولی که این عطر رو تست کردم -فکر کنم اوایل پاییز بود- اصلا خوشم نیومد، انقدری که دلم می‌خواست مچ دستمو قطع کنم... همین قدر شدید! حتی یادمه رفتم با صابون شستمش ولی مگه می‌رفت بوش؟! (خبر خوب اگه دوستش داشته باشین، چون ماندگاریش عالیه!) خلاصه که حتی می‌خواستم سمپلش رو بندازم دور ولی یه چیزی داشت درونش که در عین ناخوشایند بودنش می‌خواستم بفهممش، شاید چون تا حدی متفاوت از عطرهای تیپیکال زنانه بود و البته متفاوت از بوهای چوبی که مورد علاقه‌ی منه. به خودم گفتم شاید وقتی دیگر... فصلی دیگر... و سمپل موند توی دراور! یه بار دیگه هم زمستون تستش کردم ولی بازم منفی بودم، هرچند نه به شدت بار اول. امروز دوباره تستش کردم و البته هنوز هم نمی‌گم دوستش دارم ولی قطعاً دلم نمی‌خواد دستمو قطع کنم یا بشورمش!😁 به نظرم درای‌داونش بد نیست، به خصوص آخراش وقتی که یاس و فلفل که به شامه‌ی من خیلی هم غالبن یه مقدار محو می‌شن و به بقیه‌ی نت‌ها هم یه فرصتی می‌دن. البته هنوز هم انتخاب من نیست ولی باهاش به صلح رسیدم انگار در طول زمان!😄 حالا نمی‌دونم به خاطر فصله یا من تغییر کردم... به نظرم عطر سیفی نیست و پیشنهاد می‌کنم اصلا بلایندبای نشه.
اینم بگم که من وومنیتی رو تست نکردم که می‌گن شبیه این عطره ولی استوریز برای من یه مقدار -یه کوچولو فقط- یادآور المپیا بود.
16 تشکر شده توسط : کاربر عطر افشان محسن
سلام، من الان حدود دو سالی هست که ازش استفاده می‌کنم و همین الان هم مچ دستهام بوش رو می‌دن ولی تا الان مشکل خارش یا سوزش روی پوستم نداشتم. شاید شما به نت خاصی حساسیت دارین چون فکر کنم بعضی مواقع پیش میاد، هرچند در مورد این که نتهای به کار رفته حساسیت‌زا هستن یا نه دوستانی هستن که قطعا می‌تونن راهنمایی کنن.
5 تشکر شده توسط : محسن ف.الف
سلام
این عطر دوران دانشجویی من بود و زیاد ازش استفاده کردم. از اونجا که مامانم میگرن داره و خیلی از عطرها ناراحتش می‌کنه، هر عطری امکان ورود به خونه‌ی ما رو نداشت ولی از این یکی هیچوقت شکایتی نکرد. ولی باز هم سعی کنید قبل از خرید تستر یا دکانت تهیه کنید که از انتخابتون مطمئن بشید. موفق باشید. 🌺
9 تشکر شده توسط : محسن علی رشوند
یه عطر معتدل، شیرین و گلی با کمی ترنج در پس‌زمینه که مشابهش قبلاً به مشامتون خورده... از نظر من فلفلش یه خرده تند و تیزه و واسه من یه ذره اذیت‌کننده بود! درای‌داون چوبی قشنگی داره ولی متأسفانه روی پوست من خیلی سریع (کمتر از یک ساعت) فید می‌شه و اونقدری دوام نمیاره که ازش لذت ببرم و سریع تبدیل به رایحه‌ی پوستی می‌شه ولی روی لباس دوامش نسبتاً خوبه. پخش بوش هم متوسطه (طبیعتاً از روی لباس !) در نهایت به نظرم عطری نیست که بینی کسی از شنیدنش چروک بخوره ولی با توجه به قیمتش شاید گزینه‌های بهتری واسه خرید وجود داشته باشه.
13 تشکر شده توسط : الهام صمدزاده دختر ماه🌙
Fresh Essence
لینک به نظر 21 خرداد 1400 تشکر پاسخ به Hediye
من خیلی موافق بلایند‌بای کردن نیستم در کل و با این که معمولاً کارهای خنک کمتر ممکنه واکنش تند ایجاد کنن و آدم رو دل‌زده کنن، با این حال به نظرم حتماً قبل از خرید تست کنید.
1 تشکر شده توسط : جواد وزیری
من از این عطر فقط بوی گل صدتومانی و رز متوجه می‌شم با کمی حس خنکی... یا به عبارت دیگه اگه به گلاب قمصر کمی خنکی اضافه کنیم...
با این که پخش خیلی زیادی نداره ولی واسه من سردردآور بود!
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Titi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir