نظرات | جواد
ترتیب نمایش
توی یک فروشگاه تستش کردم.خیلی بوی شاد و مفرحی داره.روی دستم ماندگاری خوبی داشت.با توجه به قیمتش انتخاب خوبیه البته برای تابستان.درسته نت فلفل تو اون هست ولی اصلا بوی تندی نداره.
سلام.ماندگاری و پخش بالایی داره.اما باید گفت بوی این ادکلن از اونهاست که مردم رو به دو دسته تقسیم میکنه:یا خوششون میاد یا متنفر میشن.رایحش به شیکیه اسم و بطریش نیست.
سلام.من هم لالیک مشکی و هم اسپرت رو دارم و باید بگم هردو عالی هستن.به نظر من لالیک مشکی چوبی تر به نظر میاد.چون تو نسخه اسپرت شما بوی مرکبات هم حس میکنید البته در نت پایانی بالای 90% شبیه هم هستند.
نظر دوستان محترمه ولی از رای کاربران درباره ماندگاری این ادکلن تعجب میکنم.ماندگاری ایفوریا اینتنس عالی هست وپخش بوی خوبی داره.واقعا ازش راضیم رایحه عود در این عطر فوق العاده دلچسبه.عطری ملایم و تلخ که رو به گرمی میره و برای فصول سرد حرف نداره.از خریدش پشیمان نمیشید.
سلام.خدمت دوستانی که میگن این ادکلن ماندگاریش کم شده باید بگم اصلا اینطوری نیست.به نظر شما یه برند معروف چطور کیفیت یکی از پرفروشترین محصولاتش رو کاهش میده؟شاید چون زیاد استفاده کردیم خودمون حسش نمیکنیم ولی قطعا اطرافیان به خوبی حسش میکنن.اینکه میفرمایند اصلش دیگه نیست باید بگم خوبش هم هست.اگه یه سر به سایتهای مرجع خارجی بزنید و نظر کاربراشون رو بخونید متوجه میشید ماندگاریش تغییری نکرده.در ضمن نسخه اسپرتش فوق العاده س.با تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، ولی در عمل واقعا تا حدودی از غلظت کار کاسته شده و این مسأله نامحسوس نیست. احتمالا برند سازنده دلیلی برای این کار داره که ما از اون بیخبریم
مهمترین شاخصه این ادکلن ماندگاری عالی با پخش بوی خوبشه که البته در اکثر کارهای آزارو وجود داره که از خیلی از ادکلنهای گرانقیمت بهتر هستن.درسته که کیفیت بوی شاهکاری ندارن اما با توجه به قیمتشون خیلی خوب هستن.
2 تشکر شده توسط : محمد ادریسی Aliireza

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir