نظرات | Mohammad D
ترتیب نمایش
جروبوم(ژغُ بوام) از اون برندهاییه که ارزش تست کردن دارن.دومین عطریه که از این برند تست کردم.با وجود این که عطرهای بالزامی(صمغی)-دودی دوست ندارم و به استایل من نمی‌خورن، ولی این عطر رو بسیار پسندیدم.بوی لوکس بودن میده.وانیل، کمی شیرین کرده این عطر رو و اون فضای دارک بالزام(صمغ درخت بلسان) و دود رو تعدیل کرده و این عطر رو تبدیل به عطری جذاب کرده.کاملاً یونیسکسه.بر خلاف «اینسولو»، این عطر رو آقایون به راحتی می‌تونن استفاده کنن.ماندگاری این عطر هم مثل «اینسولو» زیاده.عده‌ای گفتن فضایِ اندی تاور ۲ رو داره.ولی من تفاوت حس کردم.اون حس «شبهای کویر» که از تاور ۰۲ میگیریم رو توی این عطر، احساس نکردم.
19 تشکر شده توسط : معین هاشمی سالمی
عطر خوش‌بو و جذابیه.بوی طبیعی کیک وانیلی و شکلات سفید می‌ده.سینتتیک نیست اصلاً.
یونیسکسه.ولی به نظرم بیشتر برای خانم‌ها مناسبه.یا آقایونی که بوهای گورماند و شیرین دوس دارن.
ماندگاریش هم خیلیییی زیاده.من توی یه فروشگاه روی بلاتر تست کردم.فروشنده فقط ۱ پاف زد.ولی تا ۲۴ ساعت بعد، بوش به وضوح روی کاغذ بلاتر قابل تشخیص بود.حتی تا ۲ روز بعد هم بوش از بین نرفته بود.بنابراین درسته که ۳۰ میله، ولی ۱ یا ۲ پاف به نظرم کافیه برای هر بار استفاده.فصل استفاده ازش، «فقط» روزهای سرد پاییز و زمستونه.برای محیط کار زیاد مناسب نیست.برای فضای باز مناسب‌تره.
14 تشکر شده توسط : سولماز صفارو معین هاشمی
«با تو بوی کاهگل و خاک، عطر کوچه‌باغِ نمناک، زنده می‌شه»
باغ بارون‌زده.بهترین توصیف برای این عطر

من بین ۴-۵ عطری که از کنزو تست کردم، این به نظرم بهترینتشون اومد.بقیه یا خیلی کلاسیک و سنگین بودن(مث کنزو جانگل) یا خیلی شیرین و نه‌چندان مردونه(مث کنزو هوم نایت)، یا معمولی و تکراری(مث کنزو پاور).
2 تشکر شده توسط : سالمی سلطان عطربازهای ایران و توران

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir