نظرات | مهدی
ترتیب نمایش
ممنون ambre russe عزیز، بوچرون جیپور رو سرچ کردم، عطر کمیابی هم هست ظاهرا، قیمتشم مناسبه، فقط کاش معروف بود و تستر داشت...
1 تشکر شده توسط : Ambre russe
دوستان با تجربه خواهشا هرکسی میتونه نظر خودش رو در مورد این سوالم بگه ممنونتون میشم، ببینید یه مرد اگه فوق العاده عاشق این رایحه باشه، ولی یه عطر مردونه بخواد، شما چیارو بهش پیشنهاد میکنید که مثل این عاشقش بشه؟
لازم به ذکره که خیلی سال ها پیش هم که یه عطری رو خیلی دوست داشتم، که البته اسانس به اصطلاح اورجینال بود که فروشنده گفت اسانس کنزو پاور هست، یعنی توی عمرم یکی عاشق اون بودم که مردونه بود یکی هم عاشق رایحه این، حالا یه چندتا عطر معرفی میکنید با این ویژگی هایی که گفتم، قیمتش ملاک نیست.سپاسگذارم
هردوشونم فقط از یه رایحه داخلش مست میشم که نمیدونم اون چیه، شاید خنده دار باشه توصیفش ولی احساس میکنم شبیه یه خاک یا چوبی که روش دارچین معطر ریخته شده، یه همچین حسی، دیوونه اون لحظه اش هستم که این رایحه اش به مشامم میرسه.
1 تشکر شده توسط : Seti

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir