پرسش ها | Rehabo
عطر نیش 8 آبان 1400

درود بر همه دوستان عزیز

آیا مرجع خاصی برای تعیین یک برند به عنوان برند نیش وجود داره ؟ منظورم اینه که سلیقه و نظر شخصی تعیین کننده هست یا معیارهای نوشته شده و قابل سنجش در این مورد وجود داره . در مورد اکثر برندها جای شک و شبهه ای نیست ولی در مورد برخی برندهای بینابینی دیدم که اختلاف نظر بین عطربازها وجود داره و از طرف دیگه توی بعضی سایتها مثل fragrantica هم دیدم که در قسمت معرفی برند ، نیش یا دیزاینری بودن اون برند را مشخص کردن .

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز

لطفا بفرمایید بهترین روش برای انتقال محتویات شیشه عطر مینیاتوری که فاقد قابلیت اسپری شدن هست به شیشه های اسپری دار کدومه ؟ منظورم اینه که چه جوری عطرو منتقل کنیم که بافت عطر دستخوش تغییر و آسیب نشه و عمر مفیدش کم نشه . استفاده از سرنگ راه مناسبیه یا روش دیگه ایو پیشنهاد میکنید ؟ سپاسگزارم .

سلام به همگی از بین اسپایس بمب ، لووه 001 و بنتلی اینتنس کدوم یکی به نظرتون کمتر شیرینه ؟ چون فندی اسولوتو ، جوپ وایلد و برکورت مویز گارسون را دارم میخوامحال و هوای متفاوت با اینا داشته باشه . لووه ۰۰۱ را پارسال تست کردم ولی اون دو تا رو نه . از رایحه آخر لووه ۰۰۱ خوشم میاد .

سلام به همگی عزیزان لطفا عطرهای اسم و رسم دار و با اصالت با قیمت زیر یک میلیون ( مثل همین دیویدوف زینو ، بنتلی ابسولوت ، جگوار سبز و ...) با هر نوع رایحه و طبعی اگه میشناسید معرفی کنید . سپاسگزارم .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir