نظرات | امیر طباطبایی
ترتیب نمایش
دوست عزیز با احترام به نظر شما
آیا از اصالت سمپل خود اطمینان دارید
یع دنیا تفاوت هست بین رایحه این عطر و توصیفات شما
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر محمد شاداب
دوست عزیز با احترام به نظر شما ولی لیتون و هالتان دو تم بویایی مختلف دارن .
عود فور گریتنس نزدیگترین به هالتان هست.
6 تشکر شده توسط : حمیدرضا قلیچ خانی پدرام محمدی
عطر لدر ۳۳از اف ای پاریس مشابه خوبی از امبر لدر هست.قیمت مناسبی داره وکیفیت خیلی خوب
6 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
جناب آلن دلن سلام و عرض ادب
بنده نظرم با شما فرق داره.و دقیقا حس میکنم شما آدرس غلط میدین.
بنده ساکن اصفهان هستم.نمونه اورجینال این کار را در کلکسیون دارم.نمونه عطر سرا را هم دارم.بنده نمیدونم شما امکان سفر به اصفهان دارین یا نه.ولی اگر تشریف اوردین با کمال میل در خدمتتون هستم وبا هم نمونه عطر سرا و برند رو تست همزمان میگیریم.نمونه قبلی تو باکو عطر سرا کیفیت قابل قبول نداشت.اما این نمونه باز طراحی جدید اون قطعا حرف برا گفتن داره.
5 تشکر شده توسط : آیدا کامبیز سخی
جناب موحدی عزیز بنده به نظر شما کاملا احترام میزارم.
ولی دربین شرکت‌ی ها بهترین اون توباکو تاچ الحمبرا هست که دربهترین حالت ۶۰ تا ۷۰ درصد شباهت داره.
ولی نمونه عطر سرا از کیفیت بسیار خوبی برخورداره .نزدیکی به نمونه اصلی از لحاظ رایحه عالیه.پخش و ماندگاری از نظر بنده بسیار خوب.من چندین بار نمونه عطر سرا را در موقعیت‌های مختلف تست کردم.به نظرم کار خوبیه.
5 تشکر شده توسط : آیدا Mahyar
من کمتر نوشته های حاشیه ای را میخونم وبیشتر پرداختن به به بررسی و تحلیل خود عطر برام مهمه.
اما این متن شما عجیب به دلم نشست .عطر گریس دیور یکی از شاهکارهای صنعت عطرسازی واقعا.
2 تشکر شده توسط : Perfumex Mahmood.R
این کار یکی از مشابهین اونتوس میباشد.عطر سنگینی نیست .رایحه مردانه همه پسند.فقط پرفورمنس قوی نداره.که طبیعت عطرهای خنک مرکباتی همین هست .
6 تشکر شده توسط : marjanmohamadi نگین توفیقی
Velvet Oud
لینک به نظر 31 شهریور 1402 تشکر پاسخ به متین جعفری
بنده با نظر جناب جعفری موافقم.این کار کیفیت خوبی داره یه کار چرمی که شباهت بیشتری به امبر لدر داره. پخش و ماندگاری هم خوبه واقعا.من این کار را در آرشیوم دارم.
یه مطلب و میخاستم عرض کنم .بعضی از دوستان درک نمیکنم چرا گارد میگیرن نسبت به کارهای باکیفیت اماراتی.درحال حاظر برند الحمرا و لطافه دارن خیلی خوب کار میکنن .کیفیت‌های قابل قبول و قیمت‌های مناسب.بزندهای معتبر اروپایی واقعا بچ کد های جدید عطرهاشون ارزش این قیمت‌های نجومی رو نداره.کرید...مارلی ...شنل...و....
بنده یه مصرف کننده وعاشق دنیای روایح هستم وبا وضعیت اقتصادی موجود به نظر بنده برندهای اماراتی که دارن خوب کار میکنن ارزش خرید دارن.
12 تشکر شده توسط : مهربد Milad sayah
بنده قبول دارم که اختلاف سلیقه هست .ولی با تعریفی که شما از فارنهایت دیور داشتید.بنده را وادار نمودید از شما خواهش کنم.تو موقعیت‌های مختلف این کارو تست کنید .شاید نظر حضرتعالی عوض شود.بازخوردهایی که بنده از این کار گرفتم بسیار زیاد بوده وجذابیت رایحه آن برای خودم هیچوقت از بین نخواهد رفت.
13 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک
اگه دنبال یه مشابه با کیفیت عالی برای این عطر هستید .که شباهت و پخش و ماندگاری عالی داشته باشه .عطر لدر ۳۳ هست که واقعا کار فوق العاده‌ای تصویر اونو تو عطر گرام گزاشتم.وبه نطر بنده از لحاظ پخش عملکرد بهتری هم داره.
8 تشکر شده توسط : بهداد سولماز

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir