نظرات | amin
ترتیب نمایش
من شباهت هایی بین این عطر و عطر پرادا امبر دیدم، اینم فکر کنم بخاطر نت مشترک کهربا باشه.
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علی رشوند
The Tragedy of Lord George
لینک به نظر 28 شهریور 1401 تشکر پاسخ به In The Dark
وای دقیقاااا، خرید دکانتا تمومی ندارن :))
توی یوتیوب هم تعریفشو دیدم، با این تعریف شماهم خیلی کنجکاوتر شدم که رایحه‌اش رو تست کنم.
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
در‌ ابتدا یک بوی‌ مصنوعی آزاردهنده ایی داره و بعد از ۲۰ -۳۰ دقیقه کم‌کم حال هوای اونتوس رو میگیره. ماندگاری راضی کننده‌ایی داره. در کل بین عطرهای خوش قیمت مشابه اونتوس انتخابم ماین یا مونت بلان اکسپلورر هست.
8 تشکر شده توسط : Behshad moradi فرشاد
مرسی بابت توضیحات کاملتون.
دوستانی که این عطر رو تست داشتن نظر بدن
این عطر رو چندسال پیش میزدم. یک عطر شیرین جذاب اغوا کننده مناسب مهمونی های شبانه. موندگاری خوب و همیشه از خانوما بازخورد می گرفتم
2 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ Mohammad D
این عطر رو برام روی بلاتر تست کردن , پاف های اول طوری برام بود که انگار توی بینیم فلفل اسپری کردن ! و تا یک مدتی تنها همین بوی فلفل رو متوجه میشدم و بعد از مدتی رگه هایی از بوی پرتقال رو استشمام کردم. رایحه ی خاص و یونیکی داشت ولی من چندان دوست نداشتم. از نظر ماندگاری و پخش هم ساعت هابوش از روی بلاتر پخش میشد .
من این عطر رو یک ماه هر روز زدم ، میانگین 7 پاف (پشت گوش ها ، پشت گردن ، راست و چپ گردن و روی لباس) ، و میتونم با توجه به تجربم بگم که ماندگاری متوسط و پخشی پایینتر از متوسط. (تا یک ساعت اول بقیه متوجه عطرم شدند). در مورد رایحه عطرم باید بگم که رایحه ای دلنشین و نزدیک به کرید داره و شیشه ی عطرم سنگین و شیک هست از نظرم که برای هدیه دادن میتونه گزینه خوبی باشه
1 تشکر شده توسط : سیمین صالحی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir