نظرات | maziyar
ترتیب نمایش
مقاله ی واقعا جالبی بود
و جالب بود واسه خاطر اینکه
من گاهی اوقات بوهای خاصی تو ذهنم تداعی میشه و طوری که فکر میکنم شخصی تو خونه وجود داره ولی هیچ وقت اون بو رو جایی تجربه نکردم یه حس لذت بخش و عجیبی داره .وقتی این حس رو برای پنجمین بار تو مدت حدود 3 سال تجربه کردم .ناخودگاه به این موضوع که خلق کننده گان یا به عبارتی همان عطاران شاید از این طریق حس به خلق عطرها دست میزنن..ممنون عطر افشان عزیز بخاطر این مقاله
مستر نوید عزیز اول ارزوی سلامتی خیلی خیلی خیلی زود میکنم واسه ی شما و همه ی عزیزانی که درگیر این بیماری منحوس شدن
و دوم خواستم عرض کنم خدمتتون که
فرموده بودید بیشتر بوی تدخین بنگ و حشیس میده تا خود حشیش ...
؟؟ جسارت به شما نباشه... ولی میخوام بدونم تدخین بنگ چیه ؟ اینکه یکی از ترکیباتش نوشته شده روایح دودی منظورشون همینه که شما فرمودید ؟ و اگر اینطور هست ایا باعث گیجی میشه؟و نهایتا این عطر بیشتر واسه چه افراد و چه نوع خلقی میشه استفاده کرد...
سپاس سپاس سپاس و باز هم ارزوی سلامتی
درپناه پروردگار باشید
1 تشکر شده توسط : navid.mhz
سلام خدمت دوستان
برام خیلی جالب بود اگر مستر ایکاروس عزیز راجع ب عطر های اینچنینی نظر میدادند (-: من حدود چند سال قبل این عطر رو فقط و فقط بخاطر کامنت هایی که در موردش خونده بودم تو سایتهای مختلف و اون سالهایی که عطرافشان فقط بعنوان سایتی تخصصی و مرجع بود و فقط لینک فروشگاهها رو قرار میداد.بعنوان یک عطری که بشه ازش برای مواقع خیلی خیلی معمولی مثلا برای دوچرخه سواری و یا دویدن تهیه کردم ولی وقتی به دستم رسید بعد از 2 روز بسته رو باز کردم و با رایحه عجیب و غیر قابل توصیفی برخورد کردم .این عطر رو نمیشه برای حتی رفتنه خرید به هایپر مارکت استفاده کرد یا برای یک پیاده روی خیلی کوتاه.نهایتا روی یکی از صندلی های پارک شهر گذاشتم .
5 تشکر شده توسط : پویا تکرود
چه تصویر زیبا و عاشقانه ای
1 تشکر شده توسط : گلی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir