نظرات | Fatimah
ترتیب نمایش
سلام
جدید ترین زنانه ی کنزو ( جدید ترین فلنکر بی ربطِ لاین باستانی فلاور :ی )
ایکِبانا یا همون کادو (احتمالا کادوی ماهم از همین کادو اومده) هنر گل آرایی ژاپنی هست. ژاپنی ها گل ها رو با اسلوب و طریقتی ویژه می آرایند و پیشکش میکنن که گویا اصالتا پیشکشی برای بودا بودند، این گل های اراسته شده به روش “ایکبانا”…
فلاور ایکبانا از برند کنزو در شروع(اپنینگ) یک کار ابنباتی و گس هست، وجه آبنباتی، پررنگ و شاد آشناش رو مدیون تیوبروس یا گل مریم هست، قابل انتظار و نه چندان نو. منظورم از گس این هست که در پس زمینه روایح سبز و تیز (نت ساکورا) دریافت میشه، مثل وقتی که کیوی رو بو میکنید. ممکنه به اشتباه بیوفتید و فرض کنید با یک کار میوه ای طرفید، که خب بنظر منم بصورت بلایند اقلا تا درای داون نمیشه به این رایحه برچسب فلورال زد.پرواضحه که با ترکیبات لیست شده این عطر گلی-چوبی هست، اما بنظر من مهمتر اون چیزی هست که بر اساس حافظه ی بویایی تداعی میشه، نه لیست نت ها.
در درای داون از هیایوی ابتدایی کم میشه و به زعمِ دماغ من، رایحه کمی صابونی و لاکتونیک میشه. حدس میزنم بخاطر صندل وود هست، صیقلی و شیری .
مشابه این عطر کم نیست. ژیوانشی live irresistible نسخه edp شباهت زیادی به این کار داره (در واقع این به اون شبیهه)
توی درای داون واضحا به لاین l’interdit از ژیوانشی شباهت داره، بخصوص نسخه edt…
از همین برند کنزو عطر world edt هم در فضای نسبتا مشابهی کار شده البته اون صابونی تره و این یکی استخوان دار تر.
عطر های دیگه ای که خاطرشان در ذهنم متبادر شد :دی reve ها (اصلی و الگزیر) از نازنین ون کلیف اند ارپلز بودند. این یکم صابونی تر و ابنباتی تره و اونم تمیز و گس و گلیه. فضای نزدیکی دارن.
پرفورمنس متوسط، تند و تیزه و احتمال سردرد شدن باهاش هست.
سن پوشش جوان، فصل پوشش تقریبا چهارفصل، موقعیت پوسش هم نسبتا کژوال :/
در کل با احتساب نمره مثبت شیشه اش و نمره ی منفیِ تولید ۲۰۲۳ بودنش (با همه ی تفاسیر) ، حدودا ۵/۵ از ۱۰.
14 تشکر شده توسط : Mahdis 🄼🄾🄽🄰
اگر فقط یک عطر از امواژ-امواج بخوام انتخاب کنم که ببوسمش و بذارمش روی چشمانم همینه.
وایت فلورال به حق، مدرن…و بسی دلنشین.
من خیلی حال و هوای اسپایسی(ادویه ای) ازش دریافت نکردم. برعکس بخاطر نت های سولار کمی حالت خنک و سبز همراه یاسه که حس یک شاخه یاس واقعی رو بهتر تداعی میکنه.
زیباست واقعا.
30 تشکر شده توسط : zariiii Mahdis
نسخه ی ضعیف تر و فرش ترِ amouage- love mimosa هست، البته سال تولیدش قبل از نسخه ی امواژ هست.
توی درای داون خوب جفت و جور نمیشن نت ها، میخواد یکم سبز و فرش بمونه ولی ناخوشایند میشه بنظرم، کلا جالب نبود.
16 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Titi
Narciso Rouge
لینک به نظر 12 مرداد 1402 تشکر پاسخ به رها آراد
سلام عزیزم
هیچکدوم حقیقا دخترونه نیستن🤦🏽‍♀️
واقعا سن پوششون همپوشانی داره و مثل همن هردو هم خانومانه هستن
اگه بوهای فلورال و گلی بیشتر میپسندین مدل پودر بهتره
میشه گفت صرفا تو اپنینگ نسخه پودر یکم شاد تره
16 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 شکیبا
Grisette
لینک به نظر 31 تیر 1402 تشکر پاسخ به شکیبا ر
البته بگم که بودن رزی های غیر شرقی دیگه که خنک و تازه هستن ولی بنظر من نافرم فرموله شدن
مثلا فلنکر رز ان رز از میس دیور🤷🏽‍♀️ واقعا بده عزیزان هیچ جوری نمیتانم.فضای شبیهشم تو عطرای نیش/ایندی نیش lazy Sunday mornings از رپلیکاس که اونم واقعا جالب نیست.
یا مثلا rose of no man’s land و young rose از بایردو هم عطر فرش و رزی قشنگی هستن ولی زیر سایه ی بلوز بنظرم میشه اصلا معرفیشون نکرد چون اینا هم عطرای گرونی هستن.
17 تشکر شده توسط : Titi Golnoosh
Grisette
لینک به نظر 31 تیر 1402 تشکر پاسخ به شکیبا ر
سلام
من چهارتا کلا رزیِ لطیف بغیر از گریست پیدا کردم که ازون حالت شرقی و روتین رزی ها دور هستن(غرب معمولا رز رو تو بیس گرم و شرقی کار میکنه که برای ما جالب نیست معمولا)
با اختلاف مورد علاقه ترین رزی ام: بلوز از YSL… رومانس خالص! رمانتیک تر و لطیف تر و شیک تر از این رزی تست نکردم.
دومین رزی لطیف مشهور و جالب فلنکر بلومینگ بوکه از میس دیور هست که فضایی با شباهت کم اما نسبی با گریست هم میشه براش متصور شد. خیس،کمی نمور در درای داون و بسیار لطیف و با طراوت با پرفورمنس ضعیف.
سومین رزی مشهور فلنکر رز ورده از ولنتینو دونا هست. خیلی مورد علاقم نیست اما جالبه.بیشتر از رز باید نت چای رو بپسندی تا بری سمتش بنظرم. پرفورمنس تقریبا افتضاحی داره و نقطه قوتش با اختلاف باتل بسیار بسیار زیباشه آه…
و اخرین رزی که بنظرم بیشتری شباهت رو ب گریست داره و جدا در درای داون بخصوص تم مشابهی دارن، ایدول از لانکوم هست. من خودم این عطرو دارم و روی لباس بوی رزی و تمیز و لطیفی داره درست مثل گریست که انگار لباس رو شستی ‌ بوی ملایم رزی داره. لانکوم ایدول عطر رزی بی ازار و تر و تمیزیه. با اینکه wow نیست اما اصلا تکراری هم نیست، ساده و بی الایش.
پیشنهاد خودم:
هزینه بی اهمیته: بلوز از سن لورن
هزینه مهمه: ایدول-لانکوم
19 تشکر شده توسط : Titi Golnoosh
Mon Guerlain
لینک به نظر 19 تیر 1402 تشکر پاسخ به شکیبا ر
سلام وقتتون بخیر
ادوتویلتش ملایم تره ولی خود ادوپارفومش هم سنگین نیست اونقدر، بیشتر گرم و دنجه و یکم شامپویی (البته اصلا چیپ یا سبک سر نیست، کرکتر این رایحه ارام بخش و معتمده .)
مدل فلورال سنگین تر و خشن تره و بنظرم اصلا ملاحت و ارامش نسخه اصلی رو نداره، لوندر توش تقریبا شلاقیه(تنه‌به عطرای یونیسکس میزند حتی برای بینی من) و شخصا نمیپسندمش. میشه گفت the least favorite (قعر جدول) از این لاین گرلن برای منه :))
19 تشکر شده توسط : نازی جاوید ROSA
Coffee Addict
لینک به نظر 14 تیر 1402 تشکر پاسخ به مهدی کشتکار
سلام وقتتون بخیر
خیر بنظرم اصلا شباهتی با ل اینستنت ادوپارفوم گرلن (مردانه) نداره، توی ل اینستنت تونکا و پودر کاکائو پررنگ هستن بنظرم نه قهوه و حالت کرمی و لاکتونیک نداره مثل این کار.
درمورد قهوه، من تا الان عطری تست نکردم که عینای بوی اسپرسو بده، اما علی الحساب دوتا عطر یونیسکس که قهوه توشون جالب کار شده بنظرم و نت ملموسی هست، کافه تیوبروزا از اتلیه کلون و رپلیکا کافی بریک هستن.
در مورد عطرای تنباکویی اقایون قطعا بهتر از من میتونن راهنماییتون کنن،‌خودم ورساچه من، the one از دولچه ان گابانا و Aimez moi comme je suis از کارون(خیلی تنباکویی نیست ولی میشه در نظر داشت) رو دوست دارم.
مارلی هرود، رد توباکو از مانسرا و لاین ایدیل از گرلن هم تنباکویی های البالویی و پراوازه هستن.
23 تشکر شده توسط : Titi سعید رضایی شوشتری
به بیانی ساده، بوی تافی های نوستالژیک و چسبناک با طعم قهوه که پوسته ی مشکی و قرمز داشتن میدهد…
جالب انگیز !
باکلاس ترش: کارامل ماکیاتو (شیر و قهوه) با خامه که تو درای داون کمی رایحه چسبناک و شیرین و گورماندتر میشه، انگار روی پوست مونده و خشک شده و بعدش دارید بو میکنید.
27 تشکر شده توسط : محمد☆mm Titi
Vaniglia Eau de Parfum
لینک به نظر 20 خرداد 1402 تشکر پاسخ به سعید رضایی شوشتری
بزرگوارید جناب شوشتری🙏 من هستم اما غیبت برخی عزیزان که با نقد هاشون و جو پر شور غالب بر سایت ترغیبم میکردند به تست عطرای جدید، و راستش قیمت های غیر معقول بازار عطر فعلی یکم دلسردم کرده. بعضی اوقات سعی میکنم قیمت های سایت هارو نبینم، اقتصادی ترین عطر های اوریجینالی که میشناختم هم دیگه ارزش خرید ندارن. افسوس.
28 تشکر شده توسط : محمد☆mm Titi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir