نظرات | Ebi
ترتیب نمایش
Kirke
لینک به نظر 7 مرداد 1402 تشکر پاسخ به nazanin
سلام خدمت سرکار خانم نازنین
درسته که قضاوت در مورد افراد از روی نام کاربری اونها خیلی درست نیست ولی شما یه نیم نگاهی هم به نظر این دوستمون که نمیدونیم چی صداشون کنیم بندازید فرومایه ، جلف ، دوزاری بچه گانه بی پتناسیل ... فقط مونده بود چندتا فحش و ناسزا هم بدن ! به نظر شما قضاوت یک عطر با این الفاظ در این محفل کار پسندیده ایه ؟ بله همه میدونیم هر کس اینجا آزاده نظرشو بگه و عطر سلیقه ایه اینارو هممون میدونیم همه ! ولی بهتره که اگه از عطری خوشمون نمیاد خیلی محترمانه نظر بدیم و این هیچ ارتباطی به مبتدی و حرفه ای بودن نداره به همین سادگی
روز خوش.
20 تشکر شده توسط : بابک 🄼🄾🄽🄰
رویال توباکو!
بعد از حدود سه هفته کلنجار رفتن با این عطر نتونستم باهاش کنار بیام و زیر قیمت به یکی از دوستانم فروختم من چون به عطرای تنباکویی خیلی علاقه دارم به محض موجود شدن از عطرافشان با قیمت خیلی مناسب تر از سایتای دیگه بدون تست خریدم و چه اشتباه بزرگی کردم اصلا اون چیزی نبود که فکر میکردم نمیگم بد بود ولی برای من تا ۹۰٪ اینترلود بود با اینترلودم که هیچ وقت کنار نیومدم البته به احتمال زیاد چون مبتدی هستم تفکیک نتهارو متوجه نمیشم ولی به نظرم اینکار تنباکویی نیست و ادویه ای محسوب میشه گرچه بعد از حدود دو سه ساعت یه بویی مشابه تنباکوی سوخته قلیان ( یه بوی بسیار تلخ و دودی ) استشمام میکردم ولی باز هم خوشایندم نبود شانس آوردم با یه مقدار ضرر درصد زیادی از هزینه ای که کردم بهم برگشت .البته فصل مناسبی هم برای تستش نبود ولی خب رویال توباکو برای من همون اینترلود بود.
15 تشکر شده توسط : هاشم پور پدرام محمدی
سلام و عرض ادب خدمت آقا حامد عزیز
خدمت شما عرض کنم بنده ۳ روز پیش هسیوات رو از سایت محترم عطرافشان تقریبا بلایند خریدم از این جهت میگم تقریبا چون یکی از همکارانم چند وقت پیش این کارو تست کرده بود و من این کارو روی لباس ایشون بو کردم و تقریبا با بوش آشنا شدم و متوجه شدم خیلی با اونتوس تفاوت داره الانم که خودم خریدم دو بار استفاده کردم به نظرم فقط در لحظات ابتدایی شباهت کمی به اونتوس داره و بعد از اون میتونیم واقعا به عنوان یه عطر مستقل بهش نگاه کنیم کاری به کیفیت رایحه ندارم که البته به نظر من اون هم واقعا خوبه قراره مگه دیگه چیکار کنه بوی لطیف و دوست داشتنی با تغییر نت واضح
در مورد سوال اصلی شما پخش و موندگاری هم عرض کنم که خیالتون راحت خیلی خوب عمل میکنه پخش حدود ۶ ، ۷ ساعت کاملا محسوس ماندگاری هم هنوز روی لباسی که روز اول تست کردم به راحتی قابل تشخیصه
فقط باز هم تاکیید کنم اگر به امید شباهت با اونتوس قصد خرید دارید حتما تست کنید چون به نظر من بجز دقایق ابتدایی که شباهت کمی دارن کلا هسیوات یه عطر دیگس شاید تولیدات قدیم خیلی شباهت داشتن و الان فرق کرده البته این میتونه خودش یه امتیاز باشه با توجه به اینکه اونتوس و کپیاش همه گیر شدن شما یه عطر متفاوت رو استفاده کنی بوی بسیار خوب و همه پسندی داره
امیدوارم نظرم بتونه در خرید شما مفید باشه با تشکر
8 تشکر شده توسط : آماتور 2 IRRO
سلام و عرض ادب جناب افشار
چقدر کامنت شما و آقای کامبیز در تاریخ ۵ شهریور ذیل همین عطر شبیه هم نوشته شده یعنی در واقع انگار یکی از روی اون یکی کپی کرده این عجیب نیست ؟!!!
9 تشکر شده توسط : IRRO saeidrostami118
Black Afgano
لینک به نظر 5 مهر 1401 تشکر پاسخ به IRRO
سلام آقا ایرج گرامی جسارتا خودتون رو خسته نکنید از همون روزی که این جناب perfumex عود فور گریتنس و با یه عود ۲۰۰۰ تومنی مقایسه کرد باید متوجه میشدید که جای بحثی با ایشون باقی نمیمونه ! الانم که در حال تبلیغ و تشویق کاربران به استفاده از اسانسای گرمی هستن فقط به صرف اینکه این اسانسا از نظر تشابه بو‌ و‌پخش و موندگاری با ادکلن اورجینال تفاوتی ندارن! اگه اینجوری بود چرا اصلا سایتی مثل عطرافشان محفل حضور این همه کاربر حرفه ای و با تجربه ( به جز بنده مبتدی ) شده ؟! و موضوع بعدی اینکه بنده احساس میکنم جناب perfumex همون کاربر قدیمی با اکانت "مارلی باز " هستن که طرفدار دو آتیشه مارلی بودن حالا نمیدونم چه اتفاقی افتاده که جدیدا سعی در کوبیدن برندایی مثل اینیشیو مارلی نیشان اورتو پاریسی و ناسوماتو دارن و اسانس گرمی رو ترجیح میدن کما اینکه با همه این توصیفات معتقدم ایشون تجربه و تبحر کافی در شناخت روایح رو دارن پس بهتر بود سعی میکردن از اطلاعات مفیدشون در زمینه بررسی و معرفی روایح مختلف این دنیای بزرگ استفاده میکردن تا بقیه کاربران هم که در اینجا حضور دارن به جای آشنایی با اسانس گرمی به استفاده از ادکلنهای اورجینال ترغیب بشن .
3 تشکر شده توسط : IRRO بابک
Bogart pen
لینک به نظر 17 شهریور 1401 تشکر پاسخ به رضا
شما اکثر نظراتت در مورد عطرا کپی پیست با یه سری تغییر جزیی از سایت پر... شا.... ینگه ! بعد میای وارد بخث با یه کاربر با سابقه و مطلع میشی کاربری که هر کدوم از کامنتاش یه نکته آموزشی داشته واسه بقیه. امثال کسانی مثل شما هستند که باعث دلخوری این افراد و‌ فراری دادن اونها از این سایت میشن در این بحثی که با آقای ایرج را انداختی داری به موضوعی چنگ میزنی که نتیجه ای واسه شما نداره.
2 تشکر شده توسط : IRRO فاطمه فیضی
Beau De Jour Eau de Parfum
لینک به نظر 14 شهریور 1401 تشکر پاسخ به علیرضا
ارادت جناب علیرضا ممنون از راهنمایی شما
Beau De Jour Eau de Parfum
لینک به نظر 13 شهریور 1401 تشکر پاسخ به علیرضا
سلام
نوشته شما در عین سادگی بسیار عمیق و تاثیر گذار بود برای بنده انگار چیزی در درونم فرو ریخت! شاید به خاطر واژه پدر و مادر که من هم از نعمت داشتنشان بی بهره ام . انسانهایی از جنس پدر و مادر هیچگاه در زندگی ما پدیدار نخواهند شد. دوست دارم این عطر تام فورد و ندید بخرم واسه حس غریبی که از کامنت شما گرفتم .
مرسی جناب علیرضا پاینده باشی.
7 تشکر شده توسط : علیرضا علی رشوند
شما با خداحافظیت این برند و نابود میکنی یه فرصت به شنل و آقای پولژ بده قول میدن جبران کنن😜
4 تشکر شده توسط : تینا دزیانی 🄼🄾🄽🄰
Oud Mood Silver
لینک به نظر 8 شهریور 1401 تشکر پاسخ به محمدرضاسپهی
فقط در یه صورت میشه به عدد ۹۶ رسید این عطرو همزمان به ۱۰۰ نفر بدی تست کنن ۹۶ نفر بگن بوی اونتوس میده ۴ نفر بگن نه ! البته اینا فقط جهت مزاح بود چون ۹۶٪ جالب بود امیدوارم جناب علوانی عذرخواهی بنده رو پذیرا باشن.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir