نظرات | شهاب‌الدین محمدی
ترتیب نمایش
Colonia Ebano
لینک به نظر 13 خرداد 1400 تشکر پاسخ به Perfumex
درود بر شما،
آکوا دی پارما عطر محبوب شماره یک منه. عطرهای دیگه‌اش رو هم دارم و خواستم راجع به اونی که امضای خودمه و عاشقشم بنویسم و حتی نوشتم اما روم نشد درج کنم.
1 تشکر شده توسط : azimi
این عطر، عطری هست که همگان موافق خوشبو بودن و متمایز بودن آن هستند و حس لبخند را به خود انسان و اطرافیان می‌بخشد. عطری شاد و شیرین است، اما از جنس شیرینی طبیعت. عطر مرکبات شیرین در اوج بوی خود و شکوفه‌شان و بوی عسل مرکبات که خوشایند است. عطر حس شادابی می‌بخشد. مناسب تمام فصول هست به نظرم، اما من در بهار و پاییز و تابستان توصیه می‌کنم. شیرینی آن شکلاتی یا مصنوعی نیست و تا حدی ملایم و رقیق هست و از این نظر مناسب تابستان هم هست اما زمستان شاید قدرت بیشتری می‌طلبد. ماندگاری آن مثل همه کارهای آکوا دی پارما بالاست، مخصوصا روی لباس و پخش بوی آن هم حدود ۱ ساعت و نیم، حداکثر ۲ ساعت هست. از ابتدا تا انتها بوی عسل مرکبات حس می‌شود ولی در ابتدا بوی مرکبات غلیظ‌تر و در اواسط، کمی از شدت مرکبات کاسته خواهد شد اما با این حال همچنان حس می‌شود و در انتهای طولانی مدت بوی چوب و خس خس حس می‌شود. اگر خودم این توضیحات را راجع به این عطر می‌خواندم، این عطر را نمی‌خریدم چون سلیقه من متفاوت با این نوع بوها هست اما تمامی عطرهای آکوا دی پارما به حدی اصالت دارند که آن‌ها را متمایز از سایر عطرها با نت‌های مشابه می‌کنند. تمام بوهایی که عرض کردم، با کیفیت و خلوص خاصی شامه را نوازش می‌کنند و مورد پسند همه قرار خواهند گرفت. احتمال اینکه عطر، رنک ۱ عطرهای شما را بدست بیاورد بالاست.
7 تشکر شده توسط : ‌آرش محمد معین سرافرازی
سپاسگزارم از پاسخ تک‌ تک دوستان و عزیزان. من با پاسخ‌های شما بیشتر مشکوک به این شدم که نسخه تقلبی این عطر رو به من دادند. من توی ایران عطر نمی‌خریدم یا فقط از دو جای خاص عطر می‌خریدم، اون هم به ندرت. حتی خارج از ایران هم از یک جای مشخص خرید می‌کردم. متاسفانه این بار از یکی از فروشگاه‌های فروش عطر آنلاین خرید کردم (غیر از عطرافشان) که قیمتش هم خیلی فرقی با قیمت عطرافشان یا جاهای دیگه نداشت. الان گمان می‌کنم این عطر اصالت نداره. انگار محتویات این عطر از عطرفروش‌‌های کنار خیابان پر شده و اصلا بوهای خاص مد نظرم رو در اون حس نمی‌کنم. در بخشی بودن و عدم تغییر نت شکی ندارم. شامه قوی‌ای دارم و وسواس خاص در بو. دم دستی‌ترین عطرها من با وجود تفاوت قیمت تقریبا نصف، به مراتب بوی بهتر و اصیل‌تری از این عطری که به من دادند داره. حتی من بوی گازوئیل رو حس می‌کنم در این عطر! متاسفانه مجبورم توی این شرایط، پاشم و برم فروشگاهی که تو ایران بهش اعتماد دارم و با نمونه اون تست کنم. اگر هم قلابی باشه، واقعا نمی‌تونم و نمی‌رسم شکایتی کنم.
اگر هم حدس من اشتباه باشه و تام فورد گری وتیور همین بو رو بده، واقعا یک فاجعه برای عطرهای اصیل و یک محصول اسپرت اون هم در حد همون محصولات فروش کنار خیابان و پرشده از اسانس‌ها است.
من تست می‌کنم و وقتی متوجه پاسخ شدم، حداقل کار این هست که اسم اون فروشگاه آنلاین عطرفروشی رو اینجا می‌نویسم.
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
به کار بار بردن نام فروشگاه های دیگر خلاف قوانین می باشد
1 تشکر شده توسط : شهاب‌الدین محمدی
به هیچ وجه این عطر شایسته تعاریفی که ازش می‌کنند نیست. این عطر شاید تا ۵ سال پیش بویی خاص محسوب می‌شد اما به شدت کپی‌های اون در قالب خوشبو کننده‌های فضای منزل و مغازه و ... زده شد و اصلا یک بوی منحصر بفرد نیست. بوی اون خطی هست و از ابتدا تا انتها روند خاصی در تغییر نت بو احساس نمی‌کنید و یک بوی ترش و چوبی همواره حس می‌شه. اینکه مورد پسند هست، بله درسته اما هرگز خاص نیست! بویی تکراری، اسپرت و دم‌دستی (دقیقا برخلاف نظر یکی از کاربران محترم).
من از خرید این عطر راضی نبودم و توصیه هم نمی‌کنم و اصلا هم باشخصیت نمی‌دونم این عطر رو.
2 تشکر شده توسط : خاطره mme

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir