نظرات | Amirhossein
ترتیب نمایش
علیرضا جان سلام.
ضمن تشکر از تشریح رایحه این عطر، خدمتت عرض شود که در نسخه ادوپرفیوم،گیلاس،وانیل و دانه تونکا باعث ایجاد حس شیرینی و در عوض روایح دودی ،کمی تلخی از خود وانیل و چوب اجازه نمیدن فقط شیرینی حس بشه و همیشه یک ته بوی تلخ همراه این عطر هست.
در نسخه ادوتویلت، دانه تونکا نقش پررنگی در شیرینی این عطر ایفا میکنه و در اینجا،بادام، روایح چوبی و کمی چرم اون تلخی رو همراه عطر می‌کنه و بازهم باعث میشه با یک رایحه ی مطلقا شیرین روبرو نباشیم.
بنظر من نت هایی که باعث ایجاد شیرینی(و البته ترشی) میشن در نسخه ادو پرفیوم رهاتر و آزادتر هستن و بیشتر جلوه میکنن.
16 تشکر شده توسط : مهریار 🄼🄾🄽🄰
L'Homme Ideal
لینک به نظر 28 آذر 1400 تشکر پاسخ به Dapper
سپاس از شما که وقت گذاشتین و نظرم رو خوندین. دقیقا، بنظرم پول بقاء و موندگاری نمیاره. چیزایی فراتر از پولن که باعث موندگاری میشن...این احترام به مشتری از طرف عطرافشان یکی از همین چیزهاست.
15 تشکر شده توسط : حسین رفیعی nazanin
سلام دوستان وقتتون بخیر.
خواستم زیر این ادکلن ایده آل از یه ایده آل دیگه تشکر کنم و اون هم عطر افشان هستش.
چند روز پیش لالیک لامور و چند تا سمپل از عطر افشان عزیز سفارش دادم که یکی از اون سمپل ها همین آیدیل گرلن بود. دیروز که بسته رو تحویل گرفتم دیدم به جای یدونه سمپل آیدیل دو تا داخل هم قرار دارن. فکر کردم اشتباهی پیش اومده و به همین خاطر با فروشگاه تماس گرفتم تا ازشون شماره کارت بگیرم و پول اون یکی رو که اضافه گذاشتن پرداخت کنم. موضوع رو که واسشون توضیح دادم گفتن که اون سمپل اضافه رو خود شرکت گذاشته چون سمپل های آیدیل احتمالا ازون حجم 1میل کمتر دارن.
ایده آل یعنی این. درستکاری و مشتری مداری یعنی این. شک نکنید فروشگاهی که برای این محصول جزیی انقدر درست عمل میکنه چشم بسته میشه به بقیه خدمات و محصولاتش اعتماد کامل داشت.
بنظرم از روی همین موارد کوچیک میشه یه فروشگاه رو قضاوت کرد. چند ماه پیش تعدادی سمپل از فروشگاه اینترنتی ری.ا که نمادش بنفش رنگه و تبلیغات خیلی زیادی هم داره سفارش دادم. سمپل هایی بود که اونموقع توی عطرافشان موجود نبود.جعبه زرق و برق دار رو باز کردم و اول سمپل لالیک پورهوم{که الان در عطرافشان موجوده} رو برداشتم و دیدم خدایا این سمپل 1.8 میلی فقط 0.8 مایع داخلش هست. خودم رو گول زدم و گفتم چیزی نیست احتمالا بقیه اش تبخیر شده. سمپل دومی رو که پولو سوپریم کاشمر بود برداشتم و نوع سمپلش شبیه آرمانی کد پروفومو و از این مدل هاست که پلمپ هستن و نقطه چین دارن و خودمون باید باز کنیم... دیدم اون هم باز شده هست و مایع داخلش هم کمتر از 1.5 میل{باز این بهتر از لالیک بود}. الان دیگه حتی اگه اون فروشگاه 90 درصد تخفیف هم بزاره بازم سمتش نمیرم. درسته که سمپل یه محصول جزیی هست و ارزش مادی کمی داره ولی بنظرم همین جزییات تعیین کننده هستن.
ببخشید که پر حرفی کردم راستش دیشب موقعی که با عطرافشان تماس گرفتم خیلی خسته بودم و کلا تشکر کردن از ذهنم پریده بود و وظیفه خودم دونستم تشکرم رو اینجا و با اطلاع رسانی انجام بدم.
38 تشکر شده توسط : مهریار Perfumex
Dior Sauvage
لینک به نظر 4 مرداد 1400 تشکر پاسخ به امیرمهدی حیدری
سلام
خیلی ممنون جناب حیدری که به اون آمار عجیب 80درصد مردهای ایرانی عطر نمیزنن اینکه خانم ها خیلی بیشتر از آقایون به نظافت اهمیت میدن رو هم اضافه کردید.
این موضوع کاملا به شخصیت هر فرد بر میگرده و به نظر من جنسیت در اون دخیل نیست. همونطور که آقایونی هستند که ممکنه زیاد به ظاهرشون اهمیت ندن، قطعا خانم هایی هم مشابه اونها هستند.
و به نظرم آدم به جای اینکه اینقدر دنبال بازخورد و جذب کردن باشه بهتره روی خودش کار کنه که شخصیتش رو بالا ببره و به همون نسبت هم به ظاهرش اهمیت بده. اون موقع جذب کردن خود بخود اتفاق میفته.
14 تشکر شده توسط : complihanicated nazanin
جووی پاریس پرایوت لیبل

خشن، خشک، قدرتمند، جدی، مقتدر
اینها یعنی پرایوت لیبل؟؟
نه!!! اگر قبل هر کدوم از کلمات بالا واژه *بینهایت* رو اضافه کنیم اونوقت میشه مفهوم پرایوت لیبل.
اگر به نتهای این عطر هم رجوع کنیم طبیعتا هر کدوم ازاونها هم همین ویژگی ها رو دارن و در نوع خودشون خشن ترین، خشک ترین و قدرتمند ترین گونه اون نت هستند.
این یعنی هنر! طبیعیه که همه افراد نباید اون رو درک کنند و ازش خوششون بیاد ولی این عطر هنر خودشو به خوبی و بی نقص به نمایش میذاره و دقیقا همون چیزیه که باید باشه. حالا هر چقدر هم سخت پسند و سخت پوش باشه.
(این نظر و برداشت شخصی من آماتور از این عطر بود و قطعا میتونه اشکالاتی داشته باشه)
و در آخر هم بنظرم سایت در یکی از پربار ترین دوران خودشه(البته جای جناب ایکاروس،سام و چندی دیگر خالیه) و خیلی خوشحالم که توی این دوران طلایی از اساتیدی چون آقای سخی،جناب امیرمحمد، علی آقا (In The Dark)، جناب شوشتری، جناب پارسی و بقیه بزرگان درس یاد میگیرم.
17 تشکر شده توسط : Perfumex m.sheykhzade
سلام دوست عزیز. باربری بریت ریتم و بریت ریتم اینتنس رو هم تست بفرمایید. به نظرم چیزهایی که مدنظرتونه رو داره. ریویو جناب ایکاروس هم در صفحه بریت ریت اینتنس هست
4 تشکر شده توسط : nazanin محسن
سلام و عرض خسته نباشید به مدیر محترم.
میخواستم بدونم محصولی که شما ارسال میکنید brit for men با همین جعبه هست یا brit for him با طراحی جعبه و شیشه متفاوت؟
اگر از لحاظ رایحه هم تفاوتی دارن ممنون میشم پاسخ بدید.
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
تولید جدید ارسال می شود
از لحاظ رایحه تفاوت زیادی ندارد.
3 تشکر شده توسط : nazanin محسن

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir