نظرات | Bane
ترتیب نمایش
اقا ارشیتکت از چه سایتی تهیه کردید؟
ایا سایت ا.ن پرشین معتبر است؟
Ombre Leather 2018
لینک به نظر 14 تیر 1402 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
برای این که بفهمید چه عطری ریفرموله شده بهترین مرجع فراگرانتیکا میباشد.
مثال
کلاب د نویی
در ایران گفته شده که از سال ۲۰۱۹ به بعد ریفرموله شده ، در صورتی که در فراگرانتیکا تا نسخه های ۲۰۲۲ که من مطالعه کردم همه از پرفورمنس خوبش گفته اند.
بنتلی اینتنس
در فراگرانتیکا سخن از پرفورمنس خوبش است و سخنی از ریفرموله نشده ، اما در ایران سخن از عملکرد اعتضاح و اب گونه میباشد.
و ...
واقعا منطقی نیست یک شرکت معروف ماندگاری عطرهای معروفش را تا نیم ساعت پایین بیاورد، این خودزنی برای اعتبار یک شرکت معروف میباشد. دیگه اگر هم بخواهد ریفرموله کند حداقل بین ۴ تا ۶ ساعت پرفورمنس را حفظ میکند.
قضاوت با خودتان دوستان.
10 تشکر شده توسط : کامبیز سخی شهریار
Terre d'Hermes Parfum
لینک به نظر 12 خرداد 1402 تشکر پاسخ به Hunter
افتضاحه پرفورمنسش.
2 تشکر شده توسط : مهرداد فاطمه فیضی
سلام دوست عزیز،
خواهش میکنم یه کم تو عطر زدن رعایت کنین، مخصوصا این عطرا که بوی خاصی دارن و ممکنه خیلیا نپسندن و پخش بالایی دارند، یه درصد فکر کنین شاید یکی با بوی عطر شما سر درد بگیره و اذیت بشه،
من همسرم اون موقع که باردار بود خیلی به خاطر این مسئله اذیت شد، زنا تو اون مرحله از زندگی خیلی حس بویاییشون حساس میشه.
همینطور یکی از همکارام هم به بوی بعضی عطر ها حساسه و زود سردرد میگیره.
برای همین عطری که شما زدی دو پاف کافیه.
اون بنده خدا راننده تاکسیه حق داشت.😄
با بوی عطرمون بقیه رو اذیت نکنیم.
من خودم اگه بخوام مثلا یه عطر ملایم، همه پسند و با پخش کم مثل اکوا دی جیو بزنم چهار تا ۶ پاف میزنم.
اما اگه مثلا بخوام اورتو پاریسی که خیلیا دوس ندارند و پخش خیلی بالایی داره بزنم، بین یک تا دو پاف میزنم که کسی اذیت نشه.
21 تشکر شده توسط : منوچهر کوروش
تو عطر فروشی ها خیلی رو این برند به عنوان عطر خارجی مانور میدند ، منم حدس زدم برند ایرانیه ، انصافا به این قیمت ارزش خرید ندارند.
1 تشکر شده توسط : ملورین
Alexandria II
لینک به نظر 22 آذر 1401 تشکر پاسخ به alireza .xx
ببین دوست عزیز من حرف پیچیده ای نزدم که انقدر میای قصه رو کش میدی ، خیلی کار چیپی کردی که رفتی از روی بیکاری صفحه علاقه مندیای منو نگاه کردی و خوشحال ازینکه یه چیزی گیر اوردی که بر علیه من ازش استفاده کنی بدو بدو اومدی اینجا و مدام تکرار میکنی ( که عرض کردم اون صفحه اپدیت نشده و اگه کامنتمو درست میخوندی میفهمیدی که ژک ساف هم از نظر من برند ضعیفیه مثل الفامونته) ، اگه هدفت کل کل کردنه من وارد همچین فضایی خاله زنکی نمیشم.
همه حرفی که من میزدم اینه که خرید عطر از یه برند معتبر خارجی مثل لالیک با توجه اختلاف قیمت کمشون خیلی مقرون به صرفه تر از یه برند شرکتی ایرانیه. همین.
انصافا فهمیدن این قضیه سخت نیست نمیدونم چرا انقدر مقاومت میکنید .
حالا اگه شما دوست داری برو ریو کالکشن بخر ، الفامونته بخر ، محصولات ویژه فلان سایت بخر ، صلاح مملکت خویش خسروان داند.
البته این طور که به نظر من میاد شما دارین تبلیغ این برندا رو میکنید خودتون هم قبلا گفتید که باهاشون همکاری دارید و طبیعیه که ازشون دفاع کنید.
اتصافا اونقدر که میگین ماندگاریش کم نیست. روی لباس تا هشت ساعت میمونه و یکی دو ساعت هم پخش داره که به نسبت قیمتش خوبه انصافا. کیفیت رایحش هم خوب و خاصه. من که خیلی دوست دارم.
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mehdi
Avon V For Victory
لینک به نظر 16 آذر 1401 تشکر پاسخ به architect
اره قیمتاش خوبه فقط اینکه میگه ساخت لهستانه ادم شک میکنه که یه مشکلی داشته باشند چون این برند ساخت امریکاست.
Avon V For Victory
لینک به نظر 15 آذر 1401 تشکر پاسخ به architect
سلام و عرض ادب ، دوتا سایت ایرانی ادعا دارند که نمایندگی محصولات این برند رو دارند و ساخت لهستان هم هست کاراشون ، به نظر شما میشه اعتماد کرد؟
Alexandria II
لینک به نظر 26 آبان 1401 تشکر پاسخ به alireza .xx
سلام و عرض ادب،
آقا علیرضا الفا مونته برند خوبی نیست دیگه. انصافا جای دفاع نداره.
مثل اینه که یکی بیاد بگه پراید ماشین بدیه بعد یکی دیگه بیاد دفاع کنه ، خب منطقی نیست.
دیگه من هر چقدر هم تحلیل های شما رو بخونم قانع نمیشم ، وقتی عطرو تجربه کردم بوی گند میده دیگه چه اهمیتی داره از چه پروسه ای استفاده کرده، ایا کهنگی طی کرده یا نه؟
توی اون برندایی که نام بردین انصافا چندتاشون حداقل یک لول از امثال الفامونته بالترند ، مثل رمی لاتور و رساسی. اینا تو بازار غرب فروش دارند و خیلی قدیمی ترند ، مطمئن باشین تخصصشون از این شرکتی های نوپای ایرانی ( که خودتون چند بار بهشون بد و بیراه گفتین که اصول ابتدای رو هم نمیدونن) بیشتره.
نمیگم که برندای سطح بالایی هستند اما از ۹۵ درصد شرکتیای ایرانی بهترند.
تو عطرای شرکتی ایرانی شاید تک و توک عطر خوب پیدا بشه. تو عطرای غربی هم محصولات ضعیف پیدا میشه اما در مجموع بهترند. من میگم وقتی آدم میتونه با اندکی هزینه بیشتر از یه برند با خوب و شناخته شده اروپایی خرید کنه چرا بیاد از این اشغالا بخره؟ مخصوصا این که تفاوت قیمت اونچنانی ندارند ، مثلا فلان شرکت ایرانی عطر زده ۸۰۰ تومن. با چهارصد تومن هزینه بیشتر میشه از لالیک و دل پوزو و دانهیل ، دیویدف و بنتلی و آزارو ... خرید کرد. انصافا حرف غیر منطقیه؟
در ضمن اون عطر ژک ساف که تو علاقه مندی هامه به این خاطره که صفحه علاقه مندی ها رو خیلی وقته اپدیت نکردم ، وگرنه ژکساف هم خیلی مزخرفه و بوی اسید میده . ارماف هم انصافا کلاب د نویی عطر خوبی بود دیگه . این یه عطرش خوب در اومده. من ترجیح میدم همین ارمافی که همه جای دنیا فروش داره رو بخرم تا الفامونته ای که فقط تو ایران فروش داره!
11 تشکر شده توسط : محمد ح. alireza .xx

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir