نظرات | گلی
ترتیب نمایش
سلام....

خیلی خیلی خوشحال شدم این نظر شما رو که دیدم.
دقیقا همینطوره...همونطور که ظاهرمون, صورتمون,موهامون در طول سالها تغییر می کنن...سلیقمون و ادراکمون از دنیای اطراف تغییر می کنه.چیزی که چند سال پیش به وجد میاوردتم حالا برام بی تفاوته...عطری که تو دهه بیست دوستش داشتم الان برام لوسه...این طبیعت آدما و زندگیه...واسه همین منم عطرامو یا سمپلاشون رو گاهی نگه می دارم سال بعد یا تو فصل بعد تست می کنم ببینم چند چند می شم با خودم...خلاصه که انسان موجود خیلی عجیبیه....بیشتر از همه به خاطر همین قدرت فکر و فهمشه که این همه ماجرا و تلاطم داره...
ممنون که به این مساله اشاره کردی دوست عزیز
20 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh ماتیو دلارو
Black Jade
لینک به نظر 15 دی 1401 تشکر پاسخ به Saba Fallah
سلام...

در قسمت نظرات عطر lubin upper ten
5 تشکر شده توسط : محسن  Someone Out There Saba
یا حضرت عباس...
این خود عطر خانم هاویشامه
14 تشکر شده توسط : کاربر عطر افشان nazanin
Lavs
لینک به نظر 10 دی 1401 تشکر پاسخ به Fatimah
من یکی میام که فقط خلاصش بفهمم محتویات فلان شیشه بوی چی می ده...یعنی دوزار از این همه مشاعره ها حالیم نمی شه...این از وضع و حال و روز من...
18 تشکر شده توسط : مهسا نصرتی محمد☆mm
سلام
ممنون بابت این یادداشت که زحمت کشیدین نوشتین.
ولی خوب عجیبه وقتی روی عطر کلمه"نواغ" رو می بینیم انتظار رایحه تلخ داریم!
چطور پس اینجا وانیل شیرین شده به مشام رسیده؟
8 تشکر شده توسط : Fatimah محسن
یا بهتره بگم جایی ازش استفاده می کردم که دماش به نزدیک صفر نمی رسه اغلب...این عطر عطر کمربند شمالیه تو قطب بزنین غوغا می کنه
15 تشکر شده توسط : علیرضا ر آلالیتا
سلام خدمت همگی

من این نظر رو وقتی نوشتم که فصل استفاده ازین عطر نبود!
الان که ازش استفاده می کنم می بینم که یک عطر همه چیز تمومه به خصوص در مورد پخش و ماندگاریش که بی نظیره...فقط و فقط تو دمای زیر یخ درجه استفاده کنین تا ازش حسابی لذت ببرین...البته هنوز هم شیرینیش زیاده ولی خوب می بخشمش !
19 تشکر شده توسط : آیدا کیانا زندی
Bonbon
لینک به نظر 13 آبان 1401 تشکر پاسخ به Shahin Asadi
سلام و عرض ادب

بابت اظهار محبتتون متشکرم. البته که شایستش نیستم.

بله.....همون وقتی که کرونا اومده بود و داشتن ورودش رو تکذیب می کردن یعنی اواخر بهمن 98 با این ویروس نواخته شدم و به مدت یک ماه هیچ بویی حس نمی کردم. آخراش هم که داشت می رفت باز گرفتم که البته به شدت اولی نبود. درست می فرمایین به احتمال زیاد از عوارض همون بیماریه.
از وقتی که گذتشتین و توضیحاتی که دادین ممنونم.

امیدوارم همیشه سلامت و شادکام باشین و لحظات زندگیتون مزین به عطر حضور انسانهای فرشته خصال و نیک سیرت باشه.
13 تشکر شده توسط : سعید کرمانی رضا یگانه
با سلام خدمت همگی

مدتیه دارم ازین عطر استفاده می کنم وخیلی دوستش دارم، منتهامشکلی که باهاش دارم اینه که تو درای داونش به شامه من بوی عرق بدن میده.
با خیال راحت چند پاف می زدم میرفتم بیرون بعد از چند ساعت هی اینور و اونوروباید نگاه می کردم ببینم کیه بوی عرق میده، بعد می فهمیدم از خودمه. نمی دونم بقیه هم همین حس رو دارن یا من زیادی وسواسم یا گیرنده های بویاییم اینطوری حس می کنن.
خلاصه که با توجه به قیمت حتما یک دستر یز اساسی ازش تهیه کنین و مدتی استفاده کنین اگر واقعا مشکلی نداشتین سایز بزرگشو بخرین به نظرم بهتره.
27 تشکر شده توسط : آیدا شهریار
سلام به همگی و عرض ادب و احترام؛
همه اینها که فطیما جان گفت دقیق و درست. آمّا برای میگرنیها در برخی شرایط و احوالات توصیه نمی شه. مثلا برای من اگه هوا مساعد باشه خوبه. اگه حالم خوب باشه خوبه. اما اگه روز بی اعصابیم باشه و از دنده چپ پاشده باشم سردرد میده.
20 تشکر شده توسط : مریم میربیک Sama

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir