نظرات | فرشته
ترتیب نمایش
Burberry Her
لینک به نظر 4 تیر 1401 تشکر پاسخ به Hediye
ممنون هدیه جان. اتفاقا میخواستم بن بن رو هم تست کنم. بنظرت میتونه برای این فصل مناسب باشه؟ بیشتر دنبال یه عطر مناسب این فصل هستم.
1 تشکر شده توسط : Hediye
دوستان عزیز بنظرتون این عطر میتونه برای من مناسب باشه؟ من ۳۵ سالمه و بشدت به عطرهای میوه ای و گورماند علاقه دارم. میخواستم ببینم این عطر تو این زمینه ها هست یا نه؟ متاسفانه نتونستم دستریز این عطر رو پیدا کنم و میخواستم اینو بلایند بای کنم.
خوشحال میشم نظر دوستان رو بدونم.
1 تشکر شده توسط : آرامیس
خیلی کنجکاوم نظر دوستان رو راجب این عطر بدونم
سلام دوستان
یکی از یوتیوبرای خارجی که سلیقه بویایی خوبی هم داره این عطر رو مشابه angels by kilian معرفی کرد و یا حتی جایگزین اون میدونست، کسی از دوستان اطلاعی داره؟
آتالیا یه عطر فوق العاده حرفه ای و جذاب و لوکس
وقتی که سمپل این کار رو تست کردم متوجه شدم که چقدر با عکس خانم رو جلدش همخونی داره. یه خانم با استایل شبیه ۱۸۰۰ میلادی و یه لباس بلند پر زرق و برق شبیه تابلوهای نقاشی هنرمندان فاخر قدیم. البته به این معنا نیست که کار کلاسیکه. بنظر من این عطر تلفیقی از کلاسیک و مدرنیته میتونه باشه. خیلی مناسب هست برای خانم‌های مدیر و استایلهای رسمی و جلسات کاری. فکر می‌کنم پر جون ترین عطر زنانه مارلی از نظر پخش و ماندگاری همین عطر میتونه باشه.
12 تشکر شده توسط : marjanmohamadi Diana
Kirke
لینک به نظر 14 تیر 1400 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
خیلی ممنون. فقط میتونه برای یه عطر تابستونی باشه؟
با سلام خدمت همه عطر افشانی های عزیز
من واقعا از عطر erba pura خوشم اومده و از کامنت های این عطر متوجه شدم که این عطر مشابه erba pura هست و با توجه به اینکه تفاوت قیمت زیادی دارن میخواستم ببینم میشه جایگزین مناسبی برای اربا پورا در نظر گرفت؟
1 تشکر شده توسط : داود پقه
کسی از دوستان این عطر رو تست کرده؟ بعضی از یوتیوبرای خارجی این عطر رو شبیه عطر Baccarat Rouge 540 میدونن. کسی هست تست کرده باشه؟
این عطر از اون دسته عطراست که دلم می‌خواد همیشه بوشو استشمام کنم. با اینکه پخش چندان جالبی نداره و مجبورم هر ۲-۳ ساعت دوباره اسپری کنم ولی بازم بنظر من یکی از بهترین هاست. ترکیب وانیل و چرم به یه عطر خیلی شیک و خانمانه و رئیس گونه تبدیلش کرده. البته شخصا هیچ وقت سراغ عطرهای چرمی نمیرفتم ولی بنظرم این ترکیب چرم و وانیل خیلی خوب تونسته با شخصیت من ارتباط برقرار کنه. مناسب برای خانم‌هایی که دنبال عطرهای گلی و تکراری نیستن.
6 تشکر شده توسط : ارزو چ نازی جاوید
خانم صالح پور عزیز
نمیدونم شاید چون من زیاد عطرهای مختلف تست نداشتم این بنظرم خیلی خاص اومد و خیلی دوسش داشتم و اینکه چون الین رو خیلی دوس دارم اما چون که دیگه کپی هاش زیاد شده و یجورایی همگانی شده فکر میکنم این کار و Alien Essence Absolue گزینه های بهتری برای عشاق الین باشه :-((

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir