نظرات | عیسی دوجی
ترتیب نمایش
با سلام بنده سمپل این کار رو برای خانومم جهت تست خریدم.دو تا عطر برای خودم گرفتم با این سمپل که بوی این عطر واقعا خاص بود شبیه به عطر دیگه ای نبود که قبلا بوش را تست کرده باشم ولی حتما قبل خرید یه بار تست کنین چون این عطر از اوناست که اگه خوشتون بیاد دیگه عوضش نمیکنین و اگه با سلیقه شما سازگار نباشه همون یه بار آخرین بار میشه.بوش میتونه برای جاهای رسمی هم خوب باشه چون یه جورای شخصیت سنگینی میده ما که خوشمون اومد.
3 تشکر شده توسط : Diana Hediye
با سلام بنده ۵میل این عطر رو خریدم.اولین چیز که نظرم جلب کرد ظرف عطر بود بنظرم کوچولو و شیک بود ولی فک کردم اسپری داره که حالت نمایشی داشت.
حالا در مورد خود عطر.
۱. بوی خنک و دقیقا بویه یه مدل صابون رو میداد.(من خوشم اومد)
۲.از لحاظ پخش بو اولین لحظه اصلا بو نداد تعجب کردم بعد چند دقیقه بوش پخش شد و در مورد ماندگاری بنظرم خوبه ولی بوش دیگه به هیچ عنوان پخش نمیشه بوش همون دو ساعت اول.
۳.بوش بنظرم خاص نیست ولی خوبه ولی پخش ضعیف.
.روی پوست بنده حتی ۵دقیقه هم جواب نداد ولی رو لباس موندگاریش خوب بود.در کل انتظار خیلی بیشتری از این کار داشتم
با سلام خدمت دوستان بنده از نظرات دوستان استفاده کردم جهت قدر دانی گفتم نظرم رو در مورد این عطر بگم.(البته دوستان همه استادن)بنده مینیاتور 15میل که رنگ عطر سبز بود خریدم.
1.بوی خنک و بنظرم همه پسندی داره.
2.بوش خاص نیست یعنی انگار این رایحه رو تو عطر ای قبلیت داشتی.
3.بنظرم پخش بو یک ساعت اول خوبه ولی ماندگاری متوسط که بنظرم نسبت به قیمت خوبه.
4.ابتدای کار یکم تند هست که بنده دوست دارم.
5.تنها چیزی که من رو یکم نامید کرد این بود که با توجه به این که طبق نظرات این عطر بعد از کلاب شباهت حدودا خوبی به اونتوس میگفتن داره.بنده دیگه تجربه اونتوس با اون قیمت رو منطقی نمیدونم .چون این رایحه اونقد خاص نیست.
در کل به نظر بنده به عنوان یه عطر برای روز مره و محل کار پیشنهاد میشه.

1 تشکر شده توسط : Bane

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir