نظرات | فریال
ترتیب نمایش
یه بوی شرقی عربی با کیفیت که باید با اعتماد به نفس ازش استفاده کنی. احساس میکنم یه بار شان این عطر دوست داشتنی رو حفظ نکردم چون یکی از اقوام بهم گفت بوی بازار عربای اهواز و همون ادکلن ارزونا رو میده ولییی خب خوشبوئهههه...!!!! و من باهاش برخورد نکردم و فقط لبخند زدم. الان ناراحتم.
الی ساب عزیزم تو شیک ترینی.
8 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ایرن
به عقیده دوستان این عطر برای خانم های سن بالاس ولی من اینطور فکر نمیکنم
شاید چون عطر نوجوونی من بود و هربار حس می‌کردم توی باغ گلم. این بو برای من خوشحالی و خوشبختی میاره.
8 تشکر شده توسط : مهدی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
زمان دانشجویی یه روز گرم اونم اول صبح از همکلاسیم که یه دختر فوق شیک بود اسم عطرشو پرسیدم که یادم باشه کدوم بو بود که انقد منو اذیت کرد. گفت فلاوربامب. بهش گفتم بوش بهت نمیاد. زیر بار نمیرفت. اون موقع به ذهنم نرسید بذارم به پای آفتاب و خستگی و بی ربط بودن محیط دانشگاه و‌ این عطر.
زمستون همون سال مامانم فلاور بامب گرفت و من بالاخره توی یه شب برفی که بیرون بودیم با این عطر دلنواز و شیک آشتی کردم.
پس درست استفاده کنیم. حیف این کیفیت بو که حرومش کنیم.
توی یه جمع هم از آقایون شنیدم که فلاوربامب رو خیلی دوس دارن برای خانما.
11 تشکر شده توسط : راضیه Hani
من با بدجنسی تمام خواهرمو( که کم سنه و کاراکتر تمام عطراش آبنباتی و عروسکی و دیگه فوق فوقش میخواست خیلی خانم باشه ویکتوریا سیکرت میزنه) رو مجاب کردم کد آرمانی رو‌ بگیره تا خودم ازش فیض ببرم. چون خودم عطرای دیگه گرفته بودم و کوپنم پر شده بود. تا قطره آخرشم خودم استفاده کردم،
دقت کردم دیدم وقتایی ازین استفاده کردم که دلم نمیخواست معصوم و مهربون به نظر بیام.
دلم میخواست زن زیبا باشم.
و عجیب ترین چیز درباره کد آرمانی برای من این بود که به طرز عجیبی از سمت آقایون فیدبک میگرفتم. اصلا از همون موقع بود که فهمیدم عطرم مثل لباسم به من یه کاراکتر جدید میده.
10 تشکر شده توسط : shima.a آ.شاه بابا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir