نظرات | جانا
ترتیب نمایش
Narciso Poudree
لینک به نظر 15 دی 1401 تشکر پاسخ به nazanin
مرسی عزیزم بابت پاسخگوییتون
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
سلام خدمت دوستان
من بوی پودری و پنکیک طور و البته غیرتکراری و شیک این عطر و بویژه نسخه ادوتویلتش رو خیلی دوست دارم ولی اصلا از پرفورمنسشون راضی نیستم آیا کارای بسیار مشابه همینا با پرفورمنس بهتر میشناسید؟
2 تشکر شده توسط : یگانه فکری بابک
Narciso Poudree
لینک به نظر 14 دی 1401 تشکر پاسخ به nazanin
بله درست می‌فرمایید نوع استایل و سلیقه قطعا در انتخاب مهمن.من جدای از نوع استایلم چیزی می‌خوام که خودم مدام بوشو حس کنم و لذت ببرم. همون طور که اشاره کردم به نارسیسو رژها که غیرتکراری و جذابن از نظرمن،عطرای پودری با بوی پنکک و.. رو دوست دارم ولی مشکلم با اون دو تا پرفورمنسشونه گفتم شاید موارد دیگه مثل نارسیس پودر پرفورمنس قویتری داشته باشن
2 تشکر شده توسط : nazanin بابک
Narciso Poudree
لینک به نظر 13 دی 1401 تشکر پاسخ به امید آرمانی
جناب آرمانی متشکرم بابت راهنمایی و نظر ارزشمندتون
1 تشکر شده توسط : بابک
Narciso Poudree
لینک به نظر 13 دی 1401 تشکر پاسخ به nazanin
خیلی ممنون نازنین عزیز بابت راهنمایی و وقتی که گذاشتید
2 تشکر شده توسط : nazanin بابک
سلام خدمت دوستان عطرافشانی
دو سوال خدمتتون داشتم اگر پاسخ بدید ممنون میشم
کدوم یک از نارسیسو های زنانه بوی خاص تر و تقریبا همه پسندی داره؟(بجز تویلت و ادوپرفیوم نارسیسو رژ که خیلی دوستشون دارم و برعکسش نارسیسو فور هر که نمیتونم تحملش کنم)
بین نارسیسو پودر و نارسیسو سفید که هر دو شیشه مکعب مربع دارن کدوم بوی شیکتری داره؟
3 تشکر شده توسط : امید آرمانی nazanin
سلام خدمت همه دوستان
من ادکلن ومنیتی قدیم (یعنی تیری ماگلر نه ماگلر) رو تقریبا ی تومن گرونتر از قیمت جدیدش به تازگی از ی سایت معتبر خریدم.محل نگهداریش فک نمیکنم نامناسب بوده باشه.تولید2015هستش.ولی موندگاریش اونجور که اکثر افراد راضی بودن تعریفی نیست و پخشش هم در حد دو سه ساعته. واقعا خورده تو ذوقم. خیلی تعریف موندگاری و پخش ومنیتی قدیمو شنیدم ولی الان میگم کاش همون ومنیتی ماگلر رو میخریدم.ممکنه این ۵ ،۶ سال ماندگاری و پخش بوش رو تا این حد دستخوش تغییر کنه ؟ و دوستانی که قدیمیشو دارین میشه لطف کنین بفرمایین ماندگاری و پخشش هر کدوم تقریبا چند ساعته؟
1 تشکر شده توسط : nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir