نظرات | احسان شنبه زاده
ترتیب نمایش
دوستان عزیزم این عطر سنگینیه ؟ به عنوان مثال من اصلا نمیتونم با عطرهای تنباکویی ارتباطی برقرار کنم حتی بلک ارکید که دوستام استفاده میکنن با اینکه ملایمه حالمو بد میکنه.
این عطر رو با این اوصاف به من پیشنهاد میکنید ؟ عطرهایی که الان استفاده میکنم :
prada l'homme
prada l'homme intense
این عطر یه عطر ظریفیه که مثه یه نسیم روحتو نوازش میکنه یا عطریه که مثه بارون و تگرگ میمونه که باید زیر آلاچیق باشیو اونو ببینیو و لذت ببری ؟
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
امین عزیزم یه دنیا تشکر
گرفتم همینو ،نمیتونستم بیشتر از این صبر کنم گفتم حتما گرونتر از اینی که هست میشه.
1 تشکر شده توسط : صادق اف
دوستان عزیزم سلام
بین این عطر و والنتینو یومو اینتنس کدومو پیشنهاد میکنید ؟
کدوم یکی عطر ظریف و نازتریه ؟
hadi و Perfumeesss عزیزم از هر دویه شما ممنونم بابت راهنماییایه عالیه تون ، هر دویه شما عزیزانم عطرهایی معرفی کردید که من حتما باید داشته باشمشون ، آرزو میکنم هر جا هستید بهترینا رو داشته باشید و به هر چیزی که دوست دارید برسید.
hadi جانم رده ی قیمتی که گفتید من برایه 2 تا عطری که میخوام تهیه کنم مبلغ 3 تومنو در نظر گرفتم چون واقعا شرایط خیلی سخت شده برایه همین خیلی حساس شدم تویه انتخاب، ای کاش قبلتر با دنیایه عطر آشنا میشدم . به نظر شما برایه 2 عطر با این مبلغ پیشنهاد دیگه ای هست یا اینکه فقط یک عطر رو تهیه کنم و ازش لذت ببرم.
1 تشکر شده توسط : hadi
hadi
هادی جان ممنون از شما عزیزم
من بندرعباس هستم و اینجا هوا شرجی و گرم هست و حالا که تابستونه بدتر، حقیقتا تا حالا همش از عطرهای اماراتی که اینجا به وفور پیدا میشه استفاده میکردم ولی اینبار میخوام ماجراجوییه جدیدی رو شروع کنم.یک عطر میخواستم برای محیط کار و یکی هم برای دل خودم هر دو کار هم خنک باشه که تویه این هوایه گرم عالی باشن. تویه نظرات گفتن پرادا اینفوسیون د هوم یا مدلهای دیگه ای از پرادا مناسب محیط کاره یه عطر ملایم و خنک و صابونی و تمیز که همه عاشقش میشن اینجوری که بوش میاد خوراک خودمه و اگه شما و دوستان هم نظری دارید حتما حتما منه تازه کارو راهنمایی کنید.دومی هم خودم بین این 3 تا عطری که گفتم و یا شنل موندم و اگه باز راهنمایی کنید و یا علاوه بر اینها چیزی مد نظرتون هست عطری ملایم و خنک معرفی کنید.
بین این عطر و Acqua di Gio for Men و Bleu de Chanel
کدوم رو پیشنهاد میدین ؟ برا فصل تابستون و برای مصرف روزانه
(کلا با طبع گرم میونه ای ندارم و نابود میشم)

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir