نظرات | مریم
ترتیب نمایش
رضا آریانپور و Miss salehpour
خیلی خیلی ممنونم از نکات و مواردی که گفتین و پیشنهادهایی که دادین.
در مورد امضا هم درسته حرفتون. شاید بخاطر این دنبال امضا و تکرار یک عطر خوبم که چند بار عطر گرفتم و بعد از خرید از اون عطرها بدم اومده و گذاشتمشون کنار!
ولی درسته؛ گشتن تو دنیای بزرگ و زیبای عطرها رو نباید بخاطر چند تا انتخاب اشتباه بذارم کنار. :)
انتخاب عطر خوب برام خیلی سخته... فروشنده ها هم یا حوصله ی آدم سخت انتخاب کنی مثل من رو ندارن یا عطرهای خوبی رو نمیارن بو کنم که باب میل من باشه!
سلام. من مدت هاس دنبال عطری می گردم که امضای من بشه و همیشه استفاده کنم اما هنوز پیدا نکردم...
من بوی این عطر رو دوست دارم و بوهایی مشابه که تقریبا ملایم باشن، تند نباشن و تیزی نداشته باشن اصلا. اما پخش بو و ماندگاری خوبی هم داشته باشن. می گن همه ی این ها با هم نمیشه...
بیرون تو این چند سال خیلی بوهارو میشنوم و خوشم میاد اما فروشنده ها می گن اون عطرهایی که اینطور رد بو دارن ملایم نیستن. ولی اون بویی که من بیرون میشنوم تند نیست اصلا! ولی کاملا بوشون معلومه و پخش میشه و بینهایت خوشبو هستن...
واقعا نمی دونم اون عطرها رو کجا میشه پیدا کرد. چون هر چی عطر تا الان بو کردم عطرهایی که بیرون آدم بوشون رو میشنوه نیستن...
کسانی که عطرهارو میشناسن میشه لطفا یه سری از عطرهایی که بیرون خیلی بوشون رو می شنویم و همه پسند هستن رو معرفی کنن من ببینم بالاخره عطر باب میلم رو پیدا می کنم یا نه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir