نظرات | سیدمصطفی موسوی
ترتیب نمایش
سلام دوستان عطر افشانی
امواج لینج یک کپی از امواج میندره . به اندازه ای روایح به هم شبیه هستند که واقعا نتونستم تفاوت زیادی بین لینج و میندر پیدا کنم . به جز اینکه انگار داخل امواج میندر یه کم از امواج ممویر هم ریخته باشند تا ادکلن جدیدی شده باشه و اسمش رو تغییر داده باشند به لینج . دوستانی که امواج میندر رو پسندیدند صد در صد این عطر رو تست کنند .
5 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیر علوانی
به خاطر شیشه جذاب و خوش رنگ و خوش طرحش خریدمش . البته قیمت پایینش هم کم تاثیر نبود .

یه بوی آشنای جذاب قدیمی داره که حس خوبی میده .
همون حسی رو میده که وقتی ادکلن BEST سبز رنگ نوستالژی رو استفاده کنید . به این معنی که بوی این عطر هم آشناست , هم نوستالژی و قدیمی و هم خوشایند . البته رایحش شبیه به BEST نیست فقط برای درک حس استفاده از این عطر مثال عطر BEST سبز رو آوردم .

قسمت پررنگ عطر همون لحظه و دقایق اولیه اسپری هست و بعد از 15 دقیقه از فاصله یک متری بوش قابل تشخیص نیست . اما تا 2 ساعت ماندگاری داره و خود شخص حسش میکنه .

ارزش بیست دلاری که پرداخت کردم داشت . راضیم . البته من داخل کشورم ولی خوب قیمت به ریال نوشتن کار بیهوده ست و به هیچ انگاشتن میمونه . ظاهرا توقف تولید هم شده و کم و بیش در برخی مراکز وجود داره .
16 تشکر شده توسط : احمد شجاعی 🄼🄾🄽🄰
سلام.

ترکیب این عطر برام آشنا به نظر اومد. یه نگاه به ترکیب عطر amouage honour man بندازید و شاید یک تست هم کمکتون کنه. به نظر دارای تشابه رایحه باشند.
4 تشکر شده توسط : Meysam.Rh رضا یگانه
سلام . واقعا چه عطر دوست داشتنی و لذت بخشی هست هر چند اون ضعف های سایکدلیک و میس دیور رو البته بصورت کم رنگ تر داره . به این معنی که نت پایانی یا همان نت پایه این عطر همانند سایکدلیک و میس دیور روش کار نشده و تمرکز عطار روی نت ابتدایی و نت میانی که روی هم نهایت 30 دقیقه یا شاید 1 ساعت طول میکشه بوده .
تیری موگلر پیور مالت عطر بی نهایت شیرینه که از عجایب این عطر این هست که شیرینی زیادش به هیچ عنوان آزار دهنده نیست و بخوبی در یک ساعت ابتدایی با رایحه میوه های خشک و چوبی بالانس شده که شیرینی رایحه میوه های خشک پر رنگ تره . بعد از یکی دو ساعت رایحه کم رنگ شده و بعد از این زمان رایحه باقیمانده در رده عطر های متوسط رو به پایین قرار می گیره .
نسبت به کارای دیگه تیری موگلر چه زنانه چه مردانه امتیاز بالاتری در فراگرانیکا گرفته که نشون میده نسبت به کارای دیگه این برند از استقبال بیشتری برخورداره.
شخصا ترجیح میدم که عطرهایی که نت پایانی برجسته ای دارن رو استفاده کنم همانند :

- آمواج آنر مردانه
- آمواج اپیک مردانه و زنانه که نت پایانی بی نظیری دارند
- جووی پرایوت لیبل
- بولگاری آکوا

از رده قیمت های پایین تر :

- داویدوف زینو
- لالیک وایت زنانه
- زارا پور هوم نایت 2 با اون نت پایانی بی نظیرش که البته مشابه داویدوف گیم هم هست .
- هرمس الکسیر دس مرویلس زنانه
- جیونچی زریوس روژ
- امپر پرزدینت آفیشال

...

و خیلی از عطر های دیگه که نت پایانی بسیار خوبی دارند و بعضا با قیمت های خیلی پایین تر به نظرم بسیار بهتر از عطر هایی هستند که فقط در اون لحظه ی ابتدایی اسپری شدن عطر , مخاطب رو اغواء می کنند.
6 تشکر شده توسط : احمد شجاعی 🄼🄾🄽🄰
افرادی که سراغ عطری مشابه با این عطر اما مدرن تر با پخش بالا و تولید روز رو می گیرن باید بگم که عطر آمواج بیچ هات مردانه Amouage Beach Hut فوق العاده حتی میشه گفت تا 95 درصد مشابه با این عطره بطوریکه جای شک باقی میذاره که امکان کپی شدن آمواج بیچ هات از روی این عطر وجود داره.
رایحه عطر Bogart one man show مثل آمواج بیچ هات Amouage Beach hut با طراوت و سبز و چوبی است که برای علاقمندان به این سبک رایحه میتونه جذاب باشه .
آمواج بیچ هات با توجه به قیمت , پخش و ماندگاری فوق العاده بالاتری داره اما رایحه دو عطر خیلی خیلی به هم نزدیک هست .
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehran
شکوفه پرتغال , شکوفه پرتغال و شکوفه پرتغال .
رایحه خطی است و تنها رایحه ای که از این ادکلن به مشام میرسه شکوفه پرتغاله و ایکاش می شد نمره صفر به این عطر داد . خیلی شبیه به امپر لجنده و حتی بسیار پایین تر .
1 تشکر شده توسط : Parastoo
این کار از اون کارهایی هست که شروع افسانه ای و مدهوش کننده 30 دقیقه ای اما نت پایانی منزجر کننده و خسته کننده ی 4 ساعته داره مثل جووی سایکدلیک رویایی .
اگه روی نت پایانی که طولانی ترین مدت زمان همراهی ادکلن هست کار شده بود قطعا یکی از بهترین زنانه ها بود .
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی یلدا
این هم از اون عطر های ارزون ناشناخته است که نت پایانی بسیار خوبی داره . خیلی بیش تر از خیلی از میلیونی ها . آفرین به امپر . بعضی کاراش رو حتما باید تست کرد . با یه نت لیمویی مشابه استیل لایف اولفکتیو شروع میشه که بسیار شفاف تر و دلپذیر تر از استیل لایفه اما نت پایانی بسیار متفاوت داره که این نت پایانی همونیه که وقتی ساگا رو استفاده می کنم منتظرشم .
6 تشکر شده توسط : احمد شجاعی دانیال
خانم ندا راست میگن . بوش شبیه به باربری بریت زنانه هست .
حتی باربری بریت خیلی از این عطر سرتر و خوش بو تره . دیسکوارد پوشن در برخی سایت ها بالای 2 میلیون تومان قیمت خورده که اصلا و ابدا نمی ارزه و اگر قرار باشه بین این و باربری یکی رو انتخاب کنم حتما اون انتخاب باربری خواهد بود که هم خوش بوتره و هم خیلی ارزان تر .
2 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Neda.s
بوی خوبی داره ولی نه در حد و اندازه قیمتش .

به نظرم کپی شده از ادکلن ویسکی قدیمیه خیلی شبیهشه . بوی ادکلن ویسکی قدیمی کوچیک با شیشه کدر و مات رو میده .

مشابه دیگش تا 90 درصد همین عطر Chemystery Ajmal هستش .

در کل من خوشم اومد از بوش . نه زیاد شیرینه نه زیاد خنک عطر متعادلیه
3 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی بهداد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir