نظرات | آرش
ترتیب نمایش
با سلام مجدد...
بعد از سه روز مصرف این عطر خواستم یکی دوتا نکته رو خدمتتون عرض کنم.
پولوی سبز برای من یکی از واجباته، یعنی حتی اگه مصرفم نکنم باید حتما یکی تو کمدم داشته باشم، برام یه جور اسطوره اس...
آخرین پولو سبزی که قبل از این خریده آخر داشتم، از استرالیا برام اومده بود، حدود پنج ساله پیش... حدود 3 سال مهمونم بود و وقتی تموم شد، نمیدونم چی شد که درش سر از جعبه ابزارم درآورد!!! تو این دو سالی که خودش جاش تو کمدم خالی بود درش همچنان تو جعبه ابزارم بود و هروقت که در جعبه ابزارمو باز میکردم از عطرش گیج میشدم، و هنوزم همینطوره، انگار که هروقت در جعبه ابزارو باز میکنی یه پاف پولوی سبز توش زده میشه...!!!
حالا همه این داستانو برای چی گفتم؟؟ به این خاطر که بگم پولو سبزی که سه روز پیش گرفتم یه جورایی مایوسم کرد... چه از نظر پخش و چه ماندگاری...
تو محل کار من فقط کافیه بعد از مدتی عطرتو عوض کنی... تقریبا باید جواب همه رو بدی که چی زدی... چون همه یه جورایی باهم کل کل عطر دارن... ولی تو این چند روزی که عطر جدیدو زدم اصلا انگار نه انگار... هیچکس نگفت خرت به چند...!
یا مثلا کاپشنی رو که تو این چند روز پوشیدم و تقریبا هر روز حداقل دو پاف روش پولو زدم رو شنبه پوشیده بودم و اون روز لانویت دلاهوم از YSL زده بودم... امشب با کمال تعجب همچنان رایحه لانویت غالب بود و اثر چندانی از پولوی عزیزم نبود.... چقدر غم انگیز.... تازه اینم بگم، لانویت مورد نظرو پارسال به اصرار یه دوستی به عنوان های کپی خریدم به مبلغ 200 تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی خوب چه میشه کرد... مهم اینه که وقتی در کمدمو باز میکنم بین اون همه عطرو ادکلن جناب پولو مثل یه جنتلمن واقعی خیلی شیک و جدی خودنمایی میکنه...
عذر منو به خاطره طولانی بودن متن بپذیرید...
3 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد یک آدم معمولی
از تمام دوستان عزیز که وقت گذاشتند و پاسخ سوال بنده رو دادند سپاسگزارم.
سلام خدمت همه دوستان و اساتید فن...
بنده این کار رو دیروز دریافت کردم، تمام گزینه های اصالت کالا از جمله بچ نامبر و غیره رو چک کردم، با هم میخونه و اوکی هست.
اما تنها چیزی که برام سوال شده اینه که با استعلام بچ نامبرش متوجه شدم که تاریخ تولید محصول ۲۰۱۴ بوده و حدود ۶ سال از تولیدش میگذره.
میخواستم بدونم که آیا این به معنی فاسد بودن و تاریخ گذشته بودنه محصوله؟ و این قضیه تو رایحه تاثیر گذاره یا خیر؟
با سپاس.
1 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir