نظرات | محمد موسوی
ترتیب نمایش
Oud Wood
لینک به نظر 16 فروردین 1402 تشکر پاسخ به محمد☆mm
سلام دوست عزیز
درسته بعضی از عطر ها تکرار نشدنی هستند. درست مثل بعضی از بازیگر ها،فوتبالیست ها، نقاشی ها ها و .....
ممنون از راهنماییت آقا محمد
1 تشکر شده توسط : محمد☆mm
Oud Wood
لینک به نظر 16 فروردین 1402 تشکر پاسخ به Dragon
ممنون از شما دوست عزیز
2 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Dragon
Oud Wood
لینک به نظر 16 فروردین 1402 تشکر پاسخ به سعید رستمی
ممنون آقا سعید
1 تشکر شده توسط : saeidrostami118
سلام دوستان.
یک راهنمایی میخواستم از دوستانی که تجربه این دو عطر را داشتند: (تام فورد عود وود 50میل)
(تاور او کوئر دو دسرت)
من کامل به بوی عود وود آشنا هستم و بوش رو میپسندم ولی سری های جدید این عطر طبق گفته های برخی دوستان مثل قبل نیست از لحاظ پخش و ماندگاری و من کمی دلسرد شدم.

این تاور تعاریف زیادی ازش میشه متاسفانه بوش نکردم با رایحه اش آشنایی ندارم جایی هم که داشتند تسترش موجود نبود که تست کنم ترجیحا باید بلایند بای کنم که مشکلی با این کار ندارم. کلاً ماجراجویی تو دنیا عطر رو دوست دارم.
البته اگه بودجه مجال میداد هر دو را میخریدم. دوران دانشجویی و خدمت با کار پاره وقت راحت تر از الانی که دو شیفت کار میکنم خرید عطر می کردم.
کسی بتونه من رو از بین این دو راهی برای خرید کمک بکنه ممنون میشم.
10 تشکر شده توسط : غزال امیر علوانی
وقتی عطری رو بلایند بای می کنم یاد سکانس اول فیلم "فارست گامپ" می اندازه من رو که میگه: ((مادرم همیشه میگه زندگی مثل جعبه شکلات می مونه هیچ وقت نمی دونی چی قراره گیرت بیاد.)) گاهی شیرینه گاهی تلخه گاهی گرم گاهی دلچسب گاهی خسته کننده...
البته باید گفت بعضی دوستان انقدر موشکافانه و دقیق عطر رو آنالیز می کنند که با تصویر سازی ذهنی میشه تشخیص داد چی می خواد نصیب بشه.

این عطر جز بلایند بای های موفق من بود که در تابستان خریدم و ازش راضی هستم عطری بسیار خوشبو و شیک با ماندگاری و پخش خوب که عطار نت چرم رو به زیبایی نواخته, شیشه مناسبی داره کسانی هم که دوست دارند همیشه همراهشون باشه تو جیب هم جا میشه برای اوایل پاییز عالیه .
21 تشکر شده توسط : مهریار ماتیو دلارو
ستاره های گمشده هر شب من هزار هزار اما همیشگی تویی ستاره ی دنباله دار.....
یک کار ممتاز که همیشه عطش بوئیدنش رو دارم.

14 تشکر شده توسط : MAHMOUD علی مروانی نیا
Terroni
لینک به نظر 16 آذر 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
درود
تشکر از راهنمایی دوستان
بنده این تجربه تلخ رو چند بار داشتم... یکی از مشکلات خرید کالای اصلی در ایران مطمئن نبودن اصالتشه, تو ایران پول کالای اصلی پرداخت میکنی ولی باز هم با خیال راحت خرید نمی کنی حتی بعضی مواقع کالاهای فیک از اصلش گرون تر به فروش میره... عطرافشان فروشگاهیه که با خیال راحت میشه خرید کرد


3 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی سعید رضایی شوشتری
دوستان محترم از این برند میخوام خریدکنم از بین ترونی و بوکانرا کدومشون فضای کمی دورتر از بلک افغان داره و بازخوردش بهتره... از این دو کار تست هم داشتم ولی بعد از بهبودی کرونا حس بویاییم هنوز قدرت تفکیک نداره, ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
2 تشکر شده توسط : صادق اف سلطان عطربازهای ایران و توران

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir