نظرات | علی قاسمی
ترتیب نمایش
سلام, خسته نباشی, من این ادکلن رو سفارش دادم , کمتر از یک روز به دستم رسید, رایحه اش خوبه ولی فوق العاده الکلش زیاده, در ضمن ادکلن من پلمپ نبود, یعنی روی جعبه پلاستیک آکبند نداشت, اصلا از این شرایط تحویل کالا راضی نیستم, لطفا پاسخ بدین.
پاسخ مدیر : سلام ممنون، محصولات ریو کالکشن بدون سلفون از سوی شرکت عرضه می‌شن و ما هم به همان صورت برای مشتریان ارسال می‌کنیم.
توی عکسش نمونه مینیاتوریش هم هست, سفارش که بدیم اونم باهاشه؟ یا بدون مینیاتوری ارسال میشه؟
پاسخ مدیر : ریو مینیاتوری نداره. حجم‌های 15 و 20 میله که با قیمت‌های پایینتر از 100 میل عرضه میشن و می‌تونید تلفنی سفارش بدید.
با عرض سلام می تونم ازتون خواهش کنم این ادکلن رو با وان میلیون مقایسه کنید و در نهایت بگین برای کسی که رایحه شیرین دوست داره کدوم بهتره, ممنون
پاسخ مدیر : سلام هر دوکار به نظرم کاملا شیرین هستند گرچه شیرینیشون متفاوته. اروس بیشتر وانیلیه و وان میلیون شیرینیش ادویه‌ایه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir