نظرات | مهسان
ترتیب نمایش
من این عطر روی یک بلاتر تست کردم، خوشبو و بسیار شیرین و گرم بود. من شب بلاتر رو در جیبم گذاشتم و صبح وقتی از کنار پالتوم رد میشدم بوی عطر رو راحت استشمام میکردم. بنظرم پخش خیلی خوب و ماندگاری عالی داره.
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi سیدمصطفی موسوی
برای من و اطرافیانم این عطر تداعی کننده بوی تمشک و بوته تمشک هست، انگار که در شمال و وسط بوته های تمشک قدم بزنی
اون حس لطافت و جذابیت زنانه رو بهتون نمیده و باید برای لذت بردن خودت و خوشبو بودنت بزنی و نه جلب نظر دیگران!
نظرات در مورد این عطر مختلف هست اما به هیچ وجه بوی گلاب و اماکن مذهبی رو نمی داد... خیلی تعجب میکنم از بعضی از نظرات!
من هیچ وقت بازخورد خاصی نگرفتم از این عطر و به همین دلیل نمیدونم پخشش چقدر هست
راستی من تابستون هم ازش استفاده میکردم و اصلا اذیت نشدم
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی marjanmohamadi
واقعا گلاب بوی تمشک و انگور میده؟!
من پارسال این عطر رو از یک فروشگاه معتبر خریدم
بله، Gs01 بوی واقعا دلپذیر و شادابی داره، طوریکه دلت میخواد عمیق بو کنی و به همه پیشنهاد بدی که بو کنن و لذت ببرن. با اولین اسپری من و همسرم بوی پوست پسته و کمی تندی نعنا رو استشمام می کنیم و جالبه که اصلا به بوی گوجه دقت نکردیم!
اما متاسفانه پخشش بسیار بسیار ضعیفه که فقط خودم متوجه میشم و ماندگاری هم همینطور بسیار ضعیف هست که بعد یکساعت خودم هم بوی عطرم رو متوجه نمیشم
جناب ایکاروس من عطرهای لالیک آمیتیس و این عطر رو خیلی دوست داشتم و حس خیلی خوبی بهم میدادن اما متاسفانه هیچکدوم پخش و ماندگاری نداشتن، با توجه به شخصیت من که آروم و کنجکاو و مهربان و مثبت اندیش هستم چه عطری بهم پیشنهاد میکنید که چهار فصل و امضام باشه و پخش بوی خیلی خوب و ماندگاری عالی داشته باشه و البته قیمتش زیر یک تومن باشه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir