نظرات | پارسی
ترتیب نمایش
درود
ژوبیلیشن
ممویر
ژورنی
اپیک
اپوس ۷ و ۸
4 تشکر شده توسط : هاشم پور یک آدم معمولی
درود بر همه خصوصا علی آقا
یکی از کارهای شیک و جون دارِ تابستانی و بسیار خوش بازخورد. هرچند اختلاف سلیقه طبیعیِ اما این عطر به قدری دوست داشتنیِ که درکِ اینکه کسی اون رو نپسنده برام سختِ. احساس می کنم گرایش به فمیل داره . بیشتر از اینکه دوست داشته باشم بپوشمش از اینکه اطرافم کسی اون رو استفاده کنه برام لذت بخشترِ.
بدرود
9 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
درود
تق هرمس او فرش
بَه بَه. عجب رایحه ی سیتروسی زیبایی داره این عطر.
میکس روایح مرکبات تازه و کمی خاص تر از اون چیزی که در عطرهای مرکباتی می بوییم و پچولی و سدر در پشت زمینه باعث شده یک رایحه ی بی نظیر خلق بشه که بسیار تحسین برانگیز است.
نکته ی جالب اینکه قبل از اینکه نتهای این عطر رو ببینم و به محض استشمام رایحه ی خوشِ تاپ نت این عطر اومدم بنویسم بَه بَه ، چه هلِ طبیعیِ قشنگی . وقتی که این عطرُ روی لباس اسپری کردم و بعد از اینکه رایحه ی قشنگش باعث شد چندین بار تی شرتم رو عمیقا بو بکشم رایحه ای مخلوط از مرکبات و ادویه ای شبیه به هلِ بسیار طبیعی حس کردم که به احتمال زیاد به دلیل پشتوانگی پچولی و سدر باشه.
شروع عطر و رایحه ی زیبای مرکباتی اون یادآور بسیاری از کارهای هرمس هست و من بیشتر یاد وویاژ و کمی آن جاقدن سو له نیل افتادم. که اصطلاحا دست خطِ مرکباتی کارهایِ هرمس رو به همراه داره.
بعد از حدودا ربع ساعت از شروع قشنگش به میدل نت عطر میرسیم و رایحه ی تق هرمسِ اصلی با اون وجهِ صابونیش . و باید گفت این عطر در شروع رایحه ای متفاوتی با تق هرمس داره و در ادامه مسیرِ عطرِ اصلی رو دنبال میکنه.
یک عطر تابستانی و حتی میشه گفت بهاره ی بسیار فرش و زیبا که شخصا از خود تق هرمس بیشتر دوستش دارم نه به این خاطر که رایحه ی تق هرمس تکراری شده و ایشون یک تغییری در شروع عطر داده نه، رایحه ی ابتدایی این عطر به قدری زیباست که دوست داشتم خطی باشه و همون رایحه تا پایان ادامه پیدا کنه اما فقط یک ربع ساعت بیشتر دوام نداره و میشه خودِ تق هرمس اصلی.
اما نکته ی منفی این عطر پرفورمنس ضعیفشِ . پخش بو تا شعاع کمتر از یک متر در کمتر از دو ساعت . و ماندگاری یک کم بیشتر .
باید بگم با این قیمت ارزش خریدش به نظرم میاد پایین و فقط برای کسانی توجیهِ خرید داره که یا ثروتمند باشند و یا به قدری شیفته ی رایحه اش باشند که با پرفورمنس ضعیفش کنار بیان.
شاداب و خوشبو باشید
23 تشکر شده توسط : علی حبیب جوانشیر
درود بر آقا یوسف گرامی
جالبِ، با توجه به اینکه هم سلیقه هستیم ولی ممکنه باز هم تفاوت سلیقه ی کوچکی هم وجود داشته باشه. من ابتدایِ اسپایسی این عطر رو هم خیلی دوست دارم . به نظرم شروع و ادامه ی این عطر با فلفل سیاه و قرار گرفتن اون در کنار پرتقال توسرخ و آکورد چوبی، هدف طراح این عطر بودِ و بسیار هم قشنگ و جالب هست.
آقا یوسف پیروز باشی
7 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بر ماری خانم گرامی
میتونه یونیسکس باشه؟
من کارهای امبری رو دوست دارم
2 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh جواد وزیری
Bracken Man
لینک به نظر 18 خرداد 1400 تشکر پاسخ به عادل اعتمادي
درود بر عادل اعتمادی
ای کاش میدونستم چه عطرهایی تا به حال تست داشته اید(برای حدسِ زمینه ی سلیقه تون)، برای مصارف روزانه میخواهید یا مجلسی و همچنین چه میزانی برایِ عطرتان هزینه خواهیدکرد؟

در کل باید خدمتتان عرض کنم که عطرهای خنک ذاتا پرفورمنسِ بالایی ندارند و جز انگشت شماری که شاید همه پسند نباشند و همچنین نیاز به شامه ی تربیت شده ای برای درک داشته باشند، انتظار زیادی نباید ازشون داشت اما در کل میخام چند مورد براتون در زمینه هایِ مختلف پیشنهاد بدم به شرط تست و بعدا خرید:
میوه ای: سوسپیرو ارباپورا

گلی میوه ای:سوسپیرو اکسنتو- پرفیومز د مارلی کارلایل

چوبی ادویه ای: تام فورد گری وتیور

چوبی مرکباتی: ایسی میاکه پورهوم

گلی: دیوریسیمو(یاس)

چوبی گلی مُشکی: شنل پلاتینیوم

آبزی: آکوا دی جیو پروفومو

مرکباتی_فوژه: پرسیوال

و البته بیشتر کارهای خنک برند ژرجف، گوالتیری و بعضی برندهای نیش دیگه که اساتید گروه خصوصا امیر آقای گل از من مسلط تر هستند‌.
کرید اونتوس و سیلورمونتاین هم خیلی خوب هستند اما قیمت بسیار بالایی دارند .

امیدوارم کافی بوده باشه.

بهروز باشید

16 تشکر شده توسط : هاشم پور Mahan
Io Non Ho Mani Che Mi Accarezzino il Volto
لینک به نظر 15 خرداد 1400 تشکر پاسخ به محمد معین سرافرازی
درود بر آقا معین
سپاسگزارم استاد
3 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
درود دوباره
امیرجان، aer از آنجلا رو میشه در سایتی ازش دکانت خرید؟اگر میشناسید بی زحمت نشانه بدید . بی درنگ کارهایی که شما و جمشیدآرام بزرگ معرفی کردید را باید تست کنم.
1 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
Io Non Ho Mani Che Mi Accarezzino il Volto
لینک به نظر 15 خرداد 1400 تشکر پاسخ به جمشیدآرام
درود بر استاد آرام
از حضورتون خوشحالیم و بسیار سپاسگزارم از بذل توجه جنابعالی و دوست بزرگوارم امیر .
از کارهایی که معرفی کردید پنهالیگونز بایولا رو قبلا تهیه کرده ام و به زودی تست خواهم کرد . اما کارهای پرفیوم د امپایر رو جایی برای تست ندیدم و از این برند هیچ عطری تا به حال تست نکردم. هر کدام از دوستان سایتی برای فروش دکانت این کار میشناسند خواهشا معرفی کنند.
پیشاپیش سپاسگزارم
6 تشکر شده توسط : مازیار شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
بسیاربسیارسپاس
3 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh علی شهرابی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir