نظرات | حسینی
ترتیب نمایش
👌👌👌
Hacivat
لینک به نظر 20 تیر 1402 تشکر پاسخ به هانی بنی احمدی
درود
به نظر می رسه وقتی خود صاحب برند، لاتین می نویسه و دیدگاه بین المللی داره باید به همون نحو هم خوانده بشه و تلفظ ترکی جایگاهی نداشته باشه.🌹
1 تشکر شده توسط : بابک
در عجبم که چرا بعضی از بلاگرها این طور یه محصولی را بزرگ جلوه میدند در صورتی که یک دوم بزرگ نمایی اش هم نیست. تا حالا دو تا کار از این برند تست داشتم یکی تیوبروزیز که نظرم را در خصوصش در صفحه خود عطر درج کردم و دیگری همین عطر.
این کار شروع خوب و دلچسب از گل های سفید داره. اما در اندک زمانی (به معنای واقعی و بدور از اغراق، در زمان بسیار کوتاهی) وانیل پایه جایگزین میشه. وانیلی که بوی کارگاه های شیرینی پزی را میده و اصلا جالب نیست و غالب میشه به رایحه گلی اش. اینکه چنین تغییر سریع و کنترل نشده ای داشته باشه، به نظرم از نا منسجم بودن کار است. پخش خاصی نداره، ماندگاری هم بسیار ضعیف به نحوی که بعد از حدود نیم تا یک ساعت فقط باید محل اسپری را به بینی بچسبونید تا احساسش کنید (در این حالت هم همون رایحه وانیلی که ذکر شد). در کل (باز هم تاکید میکنم به نظر من) پرفورمنس کار ضعیف هست.
18 تشکر شده توسط : احمد شجاعی محمد جواد گلستانی
با توجه به تعاریفی که از این کار شنیده بودم خصوصا شباهتش با کارنال فلاور از فردریک مال و حتی بهتر از اون!!!، این کار را بدون تست خریداری کردم ولی متاسفانه اصلا قابل قیاس نیست. از اون طراوات و شادابی گل مریم در کارنال خبری نیست و اینجا پژمردگی و کدر شدگی گل مریم و شاهد هستیم. اگر با پیش زمینه کارنال فلاور این کار را بخرید مثل من به شدت حالتون گرفته میشه اما اگر تحت عنوان یه کار مجزی بهش نگاه کنیم، بله خوب هست اما، اما اینجاست که باید بگم بهتر از این را تو برند دیفرنت کمپانی در کار ادجاتای میتونید پیدا کنید که به نظرم یه سر و گردن بالاتر است.
16 تشکر شده توسط : احمد شجاعی علی معماری
تا جایی که خاطرم هست این عطر دیسکانت شده و بسیار کمیاب هست.
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان
رایحه ای بسیار شفاف و‌با کیفیت
از اون کارهایی هست که به طور واضح ترکیبات قید شده در نت ها را میشه دریافت و تشخیص داد.‌
رایحه بادام‌ در اینجا تلخ نیست و در کنار ترکیبات مرکباتی، گلی و میوه ای، بسیار دلنشین شده و به رایحه، یه حالت گورمند و خوشمزه دست داده.
اگر به دنبال یه عطری هستید با رایحه بادام دلنشین و نه تلخ هستید، به دنبالش باشید.
این کار از ماندگاری خوب و پخش قابل قبولی (با توجه به غلظت و هدف برند) برخورداره و دارای پرفورمنس عالی (اگر پرفورمنس را به غیر از پخش و ماندگاری بداینم و منظورمان کیفیت ، شفافیت و تغییر نت و اصطلاحا ترکیب کار باشه) برخوردار است.
11 تشکر شده توسط : احمد شجاعی شکیبا
Terroni
لینک به نظر 15 اسفند 1401 تشکر پاسخ به صبا
سلام
علی رغم تجربه خرید اصل که از سایت ل.لیوم داشتم ولی دو تا کار فردریک مال ازش خریدم و باور خودم و کسان دیگر هم این بود که فیک بودند ولی متاسفانه زیر بار نمی رفت و برخوردی خوبی نکرد و خلاصه با مکافات و داستان....
6 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی رضا یگانه
در خصوص این عطر نظری ثبت نشده، لذا واجب دونستم در خصوص رایحه اش بنویسم. اما بهتر دیدم به جای توصیف اصولی رایحه‌، به متن غیر اصولی زیر بسنده کنم.

خاطرم هست روزی، شخصی بهم گفت: ((مخاطب رایحه های زنانه، مردان هستند و بالعکس، مخاطبان رایحه های مردانه، زنان برای همین هست که گاها خانم ها به عطرهای مردانه تمایل دارند و بالعکس )). در افراطی ترین نوع برداشت، منظورش این بود که رایحه های مردانه برای زنان ساخته می شود و بالعکس.
گذشته از صحت یا عدم صحت حرف او، از دید من که مرد هستم یکی از بهترین های لیست عطرهای زنانه را به این عطر باید اختصاص داد.

زنی میانسال اما، گرم و سوزان، آمیخته با عشق و شهوت، غرق در تجربه با پیراهنی فیروزه ای رنگ بر تن سبزه اش. این صفات، آشکارا در چهره اش نمایان است به جز مرز وفا یا هوسرانی که در هاله ای از ابهام فرو رفته.
افسوس
14 تشکر شده توسط : Dapper rahil tagi
Secretions Magnifiques
لینک به نظر 1 اسفند 1401 تشکر پاسخ به nazanin
👌
1 تشکر شده توسط : nazanin
با درود، در چندین سالی که عضو این سایت هستم چون حوصله نوشتن نداشته و مهمتر آنکه خودم را در این سطح نمی بینم به ندرت دست به تایپ شده ام و بیشتر از نظر دوستان استفاده برده ام.‌ اما با توجه به اینکه نظرات مختلفی در خصوص این کار دیدم،‌توضیح و ذکر چند نکته را ضروری دیدم:
قبل از تست کارهای این برند، خاصه این عطرش، آگاهی از تفکر موسس این برند در درک روایح راهگشاست. به طور کلی این برند خلاق و قالب شکن هست در پی رهایی از قید و بندهاست. اگر شروع این‌ غالب شکنی را در برند ال آرتیسان بدانیم، نقطه اوج آن را می‌توان در این برند دانست. خالق عطر، فارغ از سلیقه و میل مخاطب‌یا بازار و سود و زیان‌میخواد دست به ابداع یک کار نو بدون رعایت سنت،‌هنجارها و چهارچوب این حرفه بزنه، یه اثری هنری خلق کنه و برخلاف جریان آب شنا کنه، شاید اصلا هدفش ساختن عطر برای پوشیدن‌نیست بلکه هدف خلق اثر هنری به مثابه یه نقاشی هست که باید هر از گاه فقط نگاهش کرد و بوییدش و شاید هیچگاه نوبت به پوشیدن نرسه.
دقت بفرمایید که جزء زیادی از وجود مادی ما را خون و سایر ترشحات تشکیل داده و اصلا انسان از نطفه آغاز می گردد. این حقیقتی بلاتردید است. این واقعیت است که در مواقع خاصی رابطه های جنسی، بسیاری از بوها برای انسان رنگ و معنایی به غیر از حالت عادی می دهند. مگر می شود چشم بر روی زشتی ها بست و فقط خوبی ها را دید. مگر می شود فقط طراوت اولیه گل را قبول داشت و‌ افت رایحه در خمودگی
و پلاسیدگی اش را ندید که همگی جزیی از هستی اش هست و اگر نبینیم دلیل بر نبودش نیست بلکه‌چشم‌فرو بسته ایم. به نظرم این عطر، دقیقا این قسمت از وجود ما را نشان‌می دهد که بلاشک در درون همگی‌ماست چه بخواهیم و چه نخواهیم. بله، بوی تعفن آوری دارد، نمی شود منکر شد ولی اگر از زاویه ای که گفته شد به آن نگاه کنیم می بینیم که به واقع، عطار در راستای هدف قالب شکنی برند، بسیار پویا بوده و مبادرت به خلق یک اثر هنری بدیع کرده که مخاطبان‌خودش را دارد، کسانی که باور دارند این دنیا جمعی از زشتی ها و زیبایی ها ست و هر دو لازمه هم هستند و همین امر، یکی دیگر از جذابیت های این دنیاست. اما، اما، اما: اگر حدود یکی، دو ساعت از اسپری آن بگذرد بسیار جالب و حتی دلنشین و قابل تامل می گردد که اتفاقا در راستای صحبت های فوق، این‌میتواند معنادار باشد و نشان از تکامل آدمی باشد! آدمی که خاک به افلاک می رسد. بنابراین، با این دید، به نظرم اگر کلکسیون دار هستید، وجودش در کلکسیون ضروری است. مثال دیگر‌ در راستای توضیحاتم، کار جاسمین سیگارت از این برند است. ترکیب یاس با سیگار!!! حقیقتا خلاقیت و هنر را می توان در این کار دید و این چنین می شود که با عطر ، یک شاهکار هنری زنده خلق میشه بدون اینکه پوشیدنش جالب باشه.
بارها دیده ام‌ بزرگواران از باب توصیف عطر به داستان پردازی (که گاها و نه تماما، از مقوله عطر دور شده و حتی در مواردی بی معنا می گردد و بیشتر حس می شود که سعی در نشان دادن سطح فضل و ادب دارند؟!) یا بیان صحنه های فیلم‌ می پردازند. خیلی هم عالی، ولی بیایید سخت نگیریم. پیچیده اش نکنیم. سازنده این عطر کارش را خوب بلده. کسی که پیوردیستنس بلک را و .... ساخته که حیرت آور، اما صرفا یک عطر و رایحه است در اینجا هنر سازی کرده است.
ببخشید که خیلی طولانی شد، در پایان از باب رفع خستگی عرض کنم، دیدم کاربری گفته این عطر را باید به سیاست مدارها و سلبریتی های آن سوی دنیا که فاسدند داد که نشان از ماهیت آنها دارد... به نظرم نیازی نیست راه دوری بروید که همین حوالی بسیارند از آنها که نیازمند این عطر باشند.
13 تشکر شده توسط : احمد شجاعی آلالیتا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir