نظرات | ata homayee
ترتیب نمایش
اولین نظر!
ماندگاری متوسط
پخش خوب
رایحه عالی
من خیلی شخصیت شرلوک هولمزو نمی شناسم اما این عطر هر اسمی که داره بوش متفاوت و بالانس و خوش دسته. البته شاید آقایون بیشتر بپسندن تا خانما. یکی از نوتای اصلیش تنباکوهه که با عطرای تنباکویی دیگه ای که تا حالا دیدم فرق داره اونای دیگه معمولا بوی میوه ای و شیرین مانند دارند اما این یکی دقیقا بوی واقعی تنباکو رو داره . اگه اهل سیگارای مرغوب و تنباکوهای تازه باشید، متوجه منظور این عطر می شید. در کنار این موارد فقط ماندگاری متوسط عطره که کمی ناراحتم کرد. حدود 8 ساعت بیشتر نمی مونه مگه این که بینیتو کاملا به محل زدن عطر نزدیک کنی.
1 تشکر شده توسط : کاید امیر
سلام
به لحاظ پرفورمنس کار که باید بگم ماندگاریش عالیه و پخشش نسبتا خوبه
به لحاظ رایحه هم یک کار کاملا مردونه، قدرتمند و شیکه که البته خاص نیست چرا که مشابه این بو رو من توی عطرای دیگه هم کم و بیش سنس کردم. اما در کل عطر ارزشمند و دوست داشتنیه، از اونایی که خیلیا ممکنه بهش وفادار باشند هنوز و سال ها ازش استفاده کنند.
یک عطر تمام عیار و ایده آل برای دوست داران عطرهای زنبقی و چوبی
این عطرو برای دوستی خریدم و اون هم همیشه ازش استفاده می کنه. اما من بعد از مدتی از این عطر فاصله گرفتم چون خیلی تکراری و یک نواخت طراحی شده. فقط ازش بوی گل های سفید و وانیل می شه گرفت، همین و بس. تنها نقطه قوتش ماندگاری و پخش بوی بالاست که واقعا منو شگفت زده کرده.
1 تشکر شده توسط : آرامیس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir