نظرات | Farbod ajori
ترتیب نمایش
سلام؛ هر 7 پاف کلاب دنویی حدودا یک میل میشه (اتومایزر خوبی نداره اصلا ) با این حساب شما در 45 روز (هر روز 15 پاف) 675 پاف مصرف کردیدکه میشه حدودا 96 میل !
3 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 بابک
همون مدل 18 میل قدیمیه که قبلا بدون اسپری بود (استوانه ای شفاف) و الان در باتل های یکسان نسبت به سایر مدل هاش و با اسپری عرضه شده.
oil base که فرمودین مربوط به نسخه EDT و سری non alcoholic هست .
1 تشکر شده توسط : متین جعفری
در نسخه ذکر شده به جای الکل از ترکیب امبروکسان + ایزو ای سوپر به عنوان محلول استفاده شده که ماندگاری بیشتری (البته خیلی جزئی!)رو به همراه داره ولی متاسفانه کمی تغییر رایحه نسبت به ورژن پایه الکلی حس میشه. (برچسب گرد روی جعبه oil base و در برچسب روی شیشه عبارت non alcoholic نوشته شده)

این نسخه non alcoholic چندین ساله که ریلیز شده و تا جایی که من متوجه شدم بازار هدفش کشور های مسلمانی که حتی استشمام الکل رو هم جایز نمی دونند و مختص 2023 نیست فقط در ورژن 2023 نسبت به 2021 کمی تغییر رایحه نسبت به ورژن اصلی کمرنگ تر شده .

9 تشکر شده توسط : امیر اشتری Jay Cutler
Eros Eau De Parfum
لینک به نظر 27 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به سوشیانت
من دو بچکد دارم یکی ES1513 برای 2015 و یکی هم ES1713 برای 2017 ، اگر اشتباه نکنم دو رقم اول سال ساخت رو نشون میده
1 تشکر شده توسط : سوشیانت
کلیت رایحه به نسخه پیلار شباهت زیادی داره اما کمی قوی تر / عمیق تر / گرم تر / دودی تر. به نظرم برای روزهای خنک بهاری/پاییزی انتخاب خوبیه ولی با گرم تر شدن هوا چندان گزینه دلچسبی نیست.
ماندگاری حدود 8 تا 10 ساعت و پخش بو حدود 4 ساعت
نکته جالبی که در فرگرنتیکا هم بهش اشاره کرده بودند اینکه روی شیشه نوشته شده Extrait de parfum و در زیر شیشه حک شده Eau de parfum
12 تشکر شده توسط : هاشم پور رضا عطردوست
اکثرا حجم های بالا تر به صرفه تر هستند ، به عنوان مثال sauvage edp در سایز 100ml هر یک ml حدود 50 هزار تومان و در سایز 200ml هر یک ml حدود 36 هزار تومان در میاد. یا versace dylan blue رو میشه با حدود 850 هزار تومان هزینه بیشتر با حجم 2 برابر تهیه کرد. (22آذر) از طرفی کسی که در این شرایط اقتصادی همچنان بودجه ای چند میلیونی برای عطر داره ( بازار هدف عطر ایران) در صورت نیاز می تونه این تفاوت هزینه جزئی بین حجم های مختلف رو هم پرداخت کنه. البته تکمیل بودن موجودی محصولات بحث دیگری است که در بازار های ایران کم کم داره آرزو میشه و مختص بازار عطر نیست...
9 تشکر شده توسط : علیرضا ر رضا یگانه
این کار دی سی شده و دیگه تولید نمیشه. البته همچنان با قیمتی حدود 400$ از fragrancevault قابل خرید هست.

مثل اینکه Acqua di Gio Profumo هم دی سی شده کم کم قیمت اون هم به سفر قطر می کنه !
10 تشکر شده توسط : Golnoosh  Someone Out There Saba
پخش بوی بیشتر ، تم دودی تر ، شروع هارش لیمویی = EDT

ماندگاری کمی بهتر ، تم میوه ای تر ، شروع نرم تر = EDP

ماندگاری بسیار قوی تر ، رایحه غلیظ و گرم تر ، شروع نرم تر = Pure Parfum


در جواب سوال دوم : بهار و تابستان ، البته پاییز هم که چند ساله تا نیمه هوا گرمه میشه
10 تشکر شده توسط : ع میرزایی رضا یگانه
EDT - EDP - Pure Parfum

با اضافه شدن دو مدل EDP و پیور پارفوم به محصولات عطر افشان وقتشه نظر کامل تری (نسبت به توضیح یک خطی در عطرگرام) بنویسم، شاید موقع خرید مفید باشه برای دوستان.

نسخه EDP ورژن 2020 : اُوپنینگ!!!
شروع این نسخه بسیــــــــــــــار آرام تر/نرم تر از نسخه EDT است. اصلا اون شروع هارش و سوپر لیمویی رو نداره . با این وجود در ادامه روح کلی کار حفظ شده و مید نُت کار شباهت90% با نسخه EDT داره و میشه گفت ورژن کمی میوه ای تر (آناناس از EDT است . تجربه من از استفاده از این نسخه با پخش بوی قوی 2.5 تا 3.5 ساعت و ماندگاری 7 تا 9 ساعت (بسته به شرایط) همراه بود.


نسخه EDP ورژن 2022 : بازگشت به تنظیمات کارخانه!!!
مجددا شروع این نسخه کمی هارش و لیمویی به نظر میاد ولی همچنان بسیار کمتر از EDT . حالت میوه ای تر در این نسخه همچنان حس میشه اما پخش بو 2.5 ساعت و ماندگاری 5 تا 7 ساعت!


نسخه پیور پارفوم ورژن 2022: خودشه، ولی خودش نیست!
شروع این نسخه به نسخه EDP 2020 نزدیکه و اگر با هارش بودن شروع EDT مشکل دارید، حتما این مدل رو هم مد نظر بگیرید. بیس نُت این نسخه یه حالتی داره که هم به نظر تفاوتی با نسخه های دیگه نداره و فقط یکم جنس رایحه اش غلیظ تر / عمیق تر به نظر میاد و هم همون غلظت باعث میشه رایحه رو نسبت به EDT ، گرم تر حس کنم و در عین حال خط بوی باقی مونده کمتر تم دودی داره. اما در کل این موارد اونقدری نیست که اگه رایحه EDT رو دوست داشته باشی پارفوم رو نپسندی. پخش بوی بسیار آهسته و در عین حال سنگین و ماندگاری داره . منظورم از ماندگاری پخش بو اینه که مثلا اگر شما پس از چند دقیقه از اتاقی خارج بشی یه رد بوی غلیظ و آروم همچنان در محیط می مونه چیزی که من با ورژن EDT و EDP تجربه نکردم. ورژنی که من تست کردم 3 تا 4 ساعت پخش بوی قابل قبول و 10 تا 12 ساعت ماندگاری داره.


بریم سر اصل مطلب، کدام یک انتخاب بهتری است؟

پخش بوی بیشتر ، تم دودی تر ، شروع هارش لیمویی = EDT

ماندگاری کمی بهتر ، تم میوه ای تر ، شروع نرم تر = EDP

ماندگاری بسیار قوی تر ، رایحه غلیظ و گرم تر ، شروع نرم تر = Pure Parfum

با کلاب دنویی حال نمی کنم ، بوی خطیش آزارم میده ، کیفیت کم رایحه اش روحم رو زخم می کنه = هیچکدام!


**************************************
عطرافشان عزیز:
کاش برای هر نسخه صفحه محصول جداگانه ای در نظر گرفته می شد(مثل سایر محصولات) چون در حال حاضر با لحاظ شدن امتیازات هر سه مدل در یک محصول دیگر نمی توان از آن برای قیاس هیچکدام از نسخه ها استفاده کرد.
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
ممنون از شما بررسی می کنیم
6 تشکر شده توسط : سانیار رضا یگانه
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 28 آذر 1400 تشکر پاسخ به جابر اقارحیمی
سلام و احترام؛
من هم 3 نسخه 2021 با بچ کدهای متفاوت رو از عطر افشان تهیه کردم و هیچکدام مشکل ماندگاری ندارند. برای تست بهتر به نظرم روی لباس تست کنید ( 2 تا 3 پاف) و اون رو گوشه ای از اتاق قرار بدید.
مطمئنا هر از چندگاهی متوجه رایحه اش می شوید و در نهایت هم بعد از 6 ساعت خط بوی قوی ای رو از لباس دریافت می کنید. معمولا مشکل ماندگاری نیم ساعته به پرشدن شامه(عادت به بو) بر می گرده که حاصل نزدیکی طولانی مدت به منشاء رایحه است.
4 تشکر شده توسط : آروین غفاری ایمان اسدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir