نظرات | دلاور
ترتیب نمایش
سلام. زینو جعبه اش بدون سلیفون عرضه میشه، پخش بو هم متاسفانه تولیدات اخیر خیلی افت پیدا کرده، چندین بار در طول روز نیاز به رفرش هست. از لحاظ رایحه اول فقط خوب هست و گاها بخاطر تندی ابتدایی برای بعضی ها خوشایند نیست.، بعد یک مدت عالی میشه و اعتیاد پیدا میکنی به بوش.
3 تشکر شده توسط : محمدرضا سید محمد باقرآبادی
این جز عطرهای هست که خودتون هم هیچ وقت حس نمی‌کنید چی زدید. ضعیف ترین عطری که تا بحال خریدم. پولتون را حروم نکنید.
اونتوس بدون آناناس که دیگه اونتوس نیست.
6 تشکر شده توسط : معین عباسیان محمدرضاسپهی
این پرمیوم را از عطرافشان تهیه کردم و امروز بدستم رسید.
بعد از اسپری عطر برک بنفشه مشام را پر نی کند و نعناع چندان مشهود نیست. در ادامه و در نت میانی لا اضافه شدن بوی آناناس رایحه دوست داشتنی تر میشود و تقریبا به مشام آشناست .پخش بو و ماندگاری در مقایسه با عطرهای خنکی که در دو سال اخیر تجریه کرده ام قابل قبول هست.
فقط جعبه و بطری محصولی که برای من ارسال شده است با تصویر مغایرت دارد. در نوشته روی بطری اثری از رنگ سبز نیست ، رنگ سفید زیر بطری سائیدگی دارد و شفافیت شیشه نمایان هست و بر روی جعبه نیز نوار سبز رنگی که در تصویر هست دیده نمی شود. تو نت هم جستجو کردم تمامی بطری ها کلمه unlimited سبز رنگ هست ولی این چیزی که من از عطرافشان گرفته ام تمامی نوشته ها سیاه رنگ هستند.در صورت امکان مدیریت عطر افشان در این خصوص توضیح بدهند‌.
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب و احترام
جعبه و بطری عطر طی سال های پیش توسط خود شرکت برند تغییر داشته است
1 تشکر شده توسط : alireza .xx
من این عطر را هفته پیش از عطرافشان تهیه کردم. بچ کد 2018 هست با اینهمه ماندگاری و پخش بو راضی کننده هست با توجه به قیمت. رایحه ادویه ای و چوبی و بخوری داره و در نت انتهایی رایحه دلنشین ترکیب چرم و دارچین و روایج چوبی تا ساعتها شما را همراهی میکنه و گزینه ای عالی برای ماههای سرد سال هست.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir