نظرات | shima.a
ترتیب نمایش
نت اول همونطور که دوستان هم گفتند کاملا آدامسی و شیرینه یه ته بویی شبیه بوی پشمک رو برای من تداعی میکنه و در نت انتهایی من رو یاد عطر مگنولیای ایوروشه مینداره من دوسش داشتم ولی شاید استفاده ی مداوم باعث دلزدگی بشه ولی گاهی بین عطرای دیگه استفاده بشه اوکی هست و دوست داشتنی🌺
11 تشکر شده توسط : احمد شجاعی فاطمه فیضی
Satine
لینک به نظر 24 اسفند 1402 تشکر پاسخ به شهرزاد
عزیزم من این عطرو دارم و حدود نیمی از باتل رو مصرف کردم اتفاقا چند روز پیش دنبال یه عطر مناسب دید و بازدید عید میگشتم که خیلی هم قوی و آزار دهنده نباشه قبلش توی اتاق خواب دو پاف از عطر الین عود مجستیک رو روی شالم تست کردم به قدری پخش زیادی داشت که کلافه ام کرد به همین خطر دنبال یه عطر ضعیفتر بودم فرداش این عطرو تست کردم البته روی یه شال دیگه که روی صندلی ناهار خوری و در فضای هال گذاشتمش که در حین رفت و آمد پخشش رو تست کنم متاسفانه هیچ بویی از عطر به مشمامم نرسید در حالی که تا به حال فک میکردم پخش معقولی داره دوباره شالم رو گذاشتم توی اتاق خواب که اونجا تونست خودی نشون بده و من به راحتی از فاصله ی حدود یک ونیم متر حسش میکردم از لحاظ رایحه به نظرم بیشتر پودری بالزامیکی هست و کمتر وانیلی .
از اون عطراست که مشمامم رو پر نمکنه و حداقل خودم با شدت حسش میکنم . البته من این عطرو حدود دو سال پیش خریدم نمی دونم پرفومنس نسخه های جدید تغییر کرده یا نه.
8 تشکر شده توسط : احمد شجاعی شکیبا
بسیار با نظرتون موافقم جناب شوشتری الین جادوگری هست که طلسم میکنه به شرط اینکه به جا و متناسب با شخصیت فرد استفاده بشه . تنها جایی که الین حال منو بد کرد در یک فضای بسته اداری ساعت حوالی ۸ صبح در حالی که چند تا میز اون طرفتر دوستان مشغول صرف املت بودن بوی فراگیر این عطر با بوی املت واقعا حال منو منقلب کرد به طوری که فقط میخواستم فرار کنم و بیرون از اون فضا نفسی تازه کنم.
نت اول این عطر و سرمستی استشمامش برای من تا این لحظه بی تکرار بوده و دقیقا شده آرام بخش روح و روانم البته من الین عود مجستیک رو دارم که کمی پیچیده تره نسبت به نسخه ی اصلی و خصوصا نت پایانیش برای من بسیار جذاب تره.
15 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سولماز
چند روز پیش سه تا دونه سمپل این عطر رو خریدم که هر کدوم داخل یه جعبه مقوایی کوچولو هستن خلاصه که موگلر براشون کلی کلاس گذاشته 🙂 این سه تا داخل کمدی هستن که چند تا دونه عطر دیگه با پخش نسبتا خوب یه گوشه نشستن به محض باز کردن در کمد فقط بوی این کوچولوها بینی منو نوازش میکنه . از موندگاریش نگم براتون که کولاک میکنه در ضمن روی جعبه موگلر نوشته و نه تیری موگلر و از تولیدات نستا جدید هستن ولی همچنان قدرتمند و با کیفیت . در مورد رایحه دوستان توضیحات کاملی دادن به نظر من اون یاس سرکش الین یه کمی به لطف نتهای دیگه مثل عود و زعفرون مهار شده و ته بوی عطر منو یاد آنجئو دمون جیونچی میندازه که احتمالا به خاطر نت زعفرون هست خلاصه که عطر باید اینجوری باشه که شما پاف کمتر بزنی که پخشش کنترل بشه (من خودم اعتماد بنفس زدن همچین عطری رو توی جمع ندارم و احتمالا فقط توی فضای باز بتونم استفاده کنم) نه چند تا پاف بیشتر بزنی که شاید بغل دستیت بوی عطرتو بشنوه.
13 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی
چند دقیقه قبل یه پاف از تستر این عطرو روی بازوم تست کردم خیلی حس بهتری بهش دارم نسبت به تست قبلی خصوصا که هر از گاهی باد کولر رایحه رو به مشامم میرسونه انگار لایه های زیرین عطر مجال بیشتری برای خودنمایی پیدا کردن ،
رایحه ی میوه ای کمرنگتر و بوی عطر دلپذیرتر و شیکتر شده . تست اول من از این عطر یه شب سرد برفی خارج از خونه بود اونقدر وجه میوه ای عطر بولد بود که برای من گلی پسند چندان خوشایند نبود در ضمن گرمای عطر هم آزار دهنده نیست البته تو هوای نسبتا خنک خونه.


16 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی
Envy Me
لینک به نظر 24 فروردین 1402 تشکر پاسخ به Afsane_salemi
سلام عزیزم راستش من در صداقتشون شکی ندارم و در ضمن ایشون کسی هستن که من رو با عطرهای اصل و برند آشنا کردن ولی شما به راحتی میتونید از این عطر دکانت تهیه کنید (در سایتها موجوده) بعد با خیال راحت خرید کنید من در کامنت بعدی اشاره کردم این عطر رو از آمریکا و چند سال پیش برای این خانوم آوردن و خیلی نمیشه از روی تولیدات قدیمی راجع به محصولات جدید اظهار نظر کرد.
10 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی
دیشب که برای اولین رفتم سراغ شیشه عطرم (بعد از تقریبا چهار ماه صبر وتحمل تا به فصلش برسم)با اولین اسپری منو برد به فضای عطر محبوبم گوچی فلورا گرجس گاردنیا عطری که به خاطر قیمت بالا در کنار پخش بسیار ضعیفش از خریدش صرف نظر کردم برخلاف نظر دوستان که از پرفومنس ضعیف کار میگن من هم از پخش و هم موندگاری کار راضی هستم شاید چون دنبال پخش غول آسا نیستم واز دیشب که چهار پاف رو گردنم زدم تا امروز صبح همچنان به وضوح حسش میکنم خدا رو شکر که برای من راضی کننده است .

25 تشکر شده توسط : احمد شجاعی آیدا
مونای عزیز از دیشب که این سرگذشت پر درد رو خوندم هر لحظه که یادش می افتم چشمام پر از اشک میشه امیدوارم خداوند متعال به شما صبر و آرامش عمیق عطا کند تا این درد جانکاه در وجودت آرام بگیرد . شعر فاطمه ی عزیز هم بسیار تاثیرگذار و عین واقعیت هست. برای همسر نازنینت هم آرامش ابدی در پرتو رحمت الهی خواستارم🖤
21 تشکر شده توسط : سالمی کاوه
چند روز پیش این عطرو برای مادرم خریدم بر خلاف نظر دوستان با اینکه از نظر پخش و ماندگاری توقع زیادی ازش نداشتم کاملا منو متعجب کرد چرا که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ پخش کاملا قابل قبول بود و با حدود 5 پاف بیشتر از سه ساعت رایحه به وضوح به مشام می رسید در فاصله ای حدود یک متر ، برای من بیشتر از هر نتی بوی یاس غالب بود و در نهایت هر چه از عمر عطر می گذشت رایحه کرمی ترمیشد و کاملا مناسب شخصیت مادرم بود (یه خانوم معلم مهربون)
28 تشکر شده توسط : سالمی آرامیس
عطری شیرین (ولی نه در حد دل زدگی) که نتهای میوه ای غالبند و تا انتها رایحه را همراهی میکنند ماندگاری خوبی داره و بعد از دو روز همچنان بوی عطر روی لباس به مشام میرسه.رایحه خطی هست و تغییر خاصی نمیکنه با ته مایه هایی از رز و مشک که بیشتر در فاصله ی نزدیک حس میشن .
19 تشکر شده توسط : سالمی مریم میربیک

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir