پرسش ها | مریم

سلام و وقت همه بخیر و نیکی من مدتهاست به دنبال اینم متوجه بشم اون عطرایی که از آقایون استشمام میشه و بی نهایت شیک و زیباست چیه،البته به طور کلی هم احساسم اینه عطرای مردونه خیلی خاص تر ساخته میشن و اکثرا روایح زنونه شبیه هم در میاد! منظور من از این عطرای مردونه خیلی خوشبو هم دقیقا نمیدونم چیه! داری تو‌خیابون راه میری یهو یه بوی عطری میپیچه هوش از سرت میره، از خانم ها هم من به دشواری میپرسم اسم عطرشونو بنابراین برام واقعااا سخته از آقایون تو خیابون بپرسم چی زدن و اصلا نمیپرسم.بارها تو ذهنم اومد که اسم چندتا عطر شیک مردونه که بوش انقدر منو به وجد میاره بدونم تا بخرم برای هدیه اما خیلی پیگیری نکردم. من تو عطرای زنونه عاشق گلی شرقی هایی مثل آنژودمونم که خیلی سنگین و آزاردهنده نیستن، و گورماندهایی مثل مانیفستو و بن بن رو هم خیلی زیاد دوس دارم. اغلب تو عطرای زنونه از نوع گرم خوشم میاد اما از تجربیاتی که تو عطر مردونه دارم یعنی در حد همون استشمام بوهای مختلف تو محیط بیرون و اطرافیانم، متوجه شدم عطرای مردونه ای که دل منو بردن خنک یا دست کم معتدل بودن و سبک تر از زنانه هایی که دوسشون دارم هستن، ولی متاسفانه نمیدونم جزو چه روایحی هستن. من مثلا عاشق« بولگاری من» هستم، بنابراین روایحی شبیه بولگاری من رو قطعا دوست خواهم داشت اما اون کارایی که گفتم هوش از سرم بردن حتی از این هم بسیار خوشبوتر بودن.از رایحه ای مثل دیور ساواج و مون بلان امبلم هم متنفرم.کاش میشد این عطرایی که آقایون نقد میکنن تو سایت از راه دور بویید چون تو عطر فروشی ها سر همون عطر زنونه خودمونم کلی باید اخم و تخم و ادا و اصول تحمل کنیم تا دو تا عطر تست کنن برامون، دیگه کار به تست عطر مردونه نمیتونه کشیده شه! یه سوال دیگم این که قدیما یعنی سالای ۷۴ یا ۷۵ این حدودا، که خیلی بچه بودم، عموم همیشه یه عطری میزدن که یادمه معتدل رو به خنک، فرش، کم شیرین، خیلی خیلی خیلی کم صابونی، سبک و بسیار شیک با پخش بوی خیلی بالا بود، بطریش تقریبا شبیه عطر زنانه «گرین تی آردن» بود. مطمئنم عطر «بست لومانی» هم نیست. به حدی این عطر برام دلپذیر بود که هنوزم یه ته بویی ازش تو‌خاطرم مونده هرچند تو بازسازی کلی بوش تو ذهنم ناموفقم. آهان روشم نوشته بود دلار .جالبه تمام خونه بوی عطر عمومو میداد.شاید مثلا صبح زده بودن اما تا صبح فردا بوش تو خونه بود.اصلا جزو شخصیت خونه مادربزرگم بود این عطر یه طورایی. وقتی تو گوگل سرچش کردم یه ادکلن دلار زنونه اورد( عطر عموم هم همین شکل بود با همین نام، منتها سیاه رنگ. جنس شیشه هم یادمه باکیفیت بود). ممنون میشم راهنماییم کنید.خیلی صحبت کردم و اذیت شدین...شاد باشید و‌موفق

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir